daje kiedys gralem neelka rzucilem na gremy bless bylo ich ze 250 i dzin mi rzucil szal a ze mialem ze 25 deffa to nagle 250 gremow zdjelo na hita 70 demonow opponenta czyli dmg jakies 2,8 k niezle sie gosc wkurzyl... czytaj Amitamaru
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-20, 19:11
Ale co ma do tego ręka śmierci? Od strzelców jest inny czar grupowy (precyzja). Szał to czar rzucany na jedną jednostkę zmieniającą jej def w atak, niezależnie od tego, czy jest to jednostka strzelająca, czy walcząca wręcz.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Mój głos idzie na ifryty, cholernie silna jednostka. Jedna z najlepszych 6 poziomu. Tarcza ognia, odporność na ogień to świetne bonusy, i wolę mieć te jednostkę w swoich szeregach niż przeciwko sobie.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-01-21, 20:22
Czy taka najlepsza na 6 poziom to ja mam spore wątpliwości. Aż tak się ich znów nie boję. Jedyne czym mnie przerażają to dolatywaniem w 1 ruchu w walce z neutralami.
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 210
Wysłany: 2011-01-22, 01:40
Nieraz mi zadawał około 280 obrażeń starożytnemu behemotowi,aż serduszko szybciej biło :)
Bardzo lubię ifryta,szybka jednostka,mocna,chociaż cena siedliska nie jest taka tania,ale i nie droga,po środku.Dżin dobry dzięki czarom,chociaż troszkę go szkoda ale czasami można go wypuścić ze względu na taki o dmg i szybkość.
'' Bóg? Jam tam sobie chcesz...
Ale w siebie uwierzyć MUSISZ''
''Sam fakt że żyję, jest wystarczającym pretekstem, aby czynić wszystko''
Nie wiem... obie jednostki są równe...
Właśnie takie stwierdzenie przydałoby się na ankiecie.
Nie zaskoczę się jeśli pod tym postem będzie zielony dopisek jakiegoś moda.
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
dzinty sa strasznie kruche i przy pierwszym lepszym ataku potrafia sie sypac jak szalone a ifryt uniwersalny w 2 tyg 6 ifrytami ubijesz wiekszosc srednich guardow a dziny sa dobre bo szybkie czaruja i po sciagieciu kontry moga niezle zadac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum