Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Magia Nastrojów
Autor Wiadomość
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-15, 21:19   Magia Nastrojów

Magia Nastrojów jest bardzo szczególna, ponieważ sama w sobie nie zadaje żadnych obrażeń fizycznych. Bazuje na zmienianiu samopoczucia poszczególnych oddziałów. Tylko dwóch niezwykle inteligentnych czarnoksiężników posiadło umiejętność posługiwania się tą trudną dziedziną czarodziejstwa. Są nimi Emalfir - specjalista w pozytywnych nastrojach, oraz Oxigden - ekspert od czarów, które doprowadzają wroga do szału. Ta magia już nieraz przesądzała o zwycięstwie w bitwie.



Zaklęcia:

Poziom 1
- Mieszane uczucia - zmniejsza szybkość jednostki. 5 punktów many.
- Euforia - zwiększa wytrzymałość jednostki. 4 punkty many.
- Przerażenie - oddział traci kolejkę (odporność jednostek powyżej poziomu 3). 6 punktów many.
- Harmonia - niweluje skutki wszystkich negatywnych zaklęć. 5 punktów many.


Poziom 2
- Gorycz - zmniejsza skuteczność obrony i ataku wybranego oddziału. 6 punktów many.
- Ekstaza - zwiększa szansę na podwójny ruch jednostki. 8 punktów many.
- Pustka - oddział traci na dwie tury swoje umiejętności specjalne. 7 punktów many.
- Ból - zmniejsza wytrzymałość i skuteczność obrony danej jednostki. 9 punktów many.


Poziom 3
- Dysforia - oddział atakuje wszystkie przyjazne sobie jednostki, które stoją wokół niego. 12 punktów many.
- Uniesienie - pozwala na przelatywanie nad mniejszymi przeszkodami. 15 punktów many.
- Wzburzenie - obrażenia podwyższone o 15%. 16 punktów many.
- Rozluźnienie - rozprasza wszystkie zaklęcia (również korzystne) oraz zwiększa wytrzymałość. 18 punktów many.
- Refleksja - oddział zaczyna zastanawiać się nad sensem istnienia, często uświadamia sobie, że jest tylko pionkiem w wielkiej grze po czym dezerteruje z pola bitwy. Zaklęcie to działa tylko na istoty obdarzone nieprzeciętnym rozumem. 18 punktów many.


Poziom 4
- Wyprowadzenie z równowagi - pozbawia częsci punktów obrony. 15 punktów many.
- Iluzja zakochania - dodaje punktów ruchu, ataku, obrony, wytrzymałości oraz zwiększa obrażenia. Można użyć tylko raz podczas bitwy. 25 punktów many.
- Duch jedności - tworzy niematerialnego "przyjaciela", który nie pozwala na użycie zaklęcia Dysforia (działa tylko przez 2 tury!). 20 punktów many.
- Przymulenie - oddział nie rusza się tak jak powinien, idzie na losowe pole w swoim zasięgu. 18 punktów many.
- Żądza alkoholu - oddział idzie na bibę i nie jest aktywny w bitwie przez 3 tury (jeśli w tym czasie walka zostanie przegrana/wygrana oddział ulega zniszczeniu). Działa tylko na jednostki poziomu pierwszego i drugiego. 22 punktów many.


Poziom 5
- Depresja - część oddziału popełnia samobójstwo (działa na jednostki poziomu 1-4). 35 punktów many.
- "Żałoba" po teściowej - oddział zadaje podwójne obrażenia blokując przy tym kontratak. 25 punktów many.
- Szacunek - nie pozwala na zaatakowanie oddziału przez jedną turę (można użyć tylko raz w trakcie bitwy). 30 punktów many.
- Silne zatwardzenie - powoduje utratę zdolności logicznego myślenia przez jednostki. Zaczynają one atakować swoich przyjaciół lub chodzić w losowe miejsca na mapie. W skrajnych przypadkach desperaci tatuują sobie Krzysztofa Ibisza na klacie - wtedy samoistnie popadają w depresje. 40 punktów many.



Artefakty:

Czapka gniewu: +3 wszystkie podstawowe umiejętności



Szalik męstwa: +2 do morale



Buty rozbawienia: rozprasza wroga, zmniejsza jego skuteczność obrony
.


Kot w butach: nie pozwala na używanie podczas bitwy zaklęć 5 poziomu



Skarpeta zażenowania: na początku bitwy rzuca zbiorowy czar WTF, który to zmniejsza o 1 szybkość wszystkich jednostek wroga. Czar pozostaje aktywny przez całą bitwę i nie da się go odwrócić.



Czaszkowy naszyjnik: +1000 do zajebistości bohatera, w pierwszej turze bitwy rzuca zaklęcie Szacunek na strzelców (trwa przez 1 turę, można ich w tym czasie blokować).



Papier Velvet: zaklęcia nie kończą się, jak papier (wyjątki: szacunek, iluzja zakochania, duch jedności). Przez wielu uważany za najpotężniejszy artefakt.




Bohaterowie:
Emalfir: Atk-0, Obr-1, Moc-1, Wiedza-3.




Oxigden: Atk-1, Obr-0, Moc-3, Wiedza-1



Może potem coś dodam ;-)

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Ostatnio zmieniony przez Maszkarra 2010-05-16, 22:17, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-05-15, 21:40   

Maszkarra napisał/a:
- Wyprowadzenie z równowagi - pozbawia wszystkich punktów obrony. 15 punktów many.
Maszkarra napisał/a:
- Depresja - oddział popełnia samobójstwo (działa na jednostki poziomu 1-4). 35 punktów many.

Te dwa zaklęcia wydały mi się zbyt mocne. Można by im jakoś przeciwdziałać? Poza tym opisy mogłyby być trochę dłuższe, a zaklęć jest mało (ale napisałeś, że może jeszcze coś dodasz, więc czekam z niecierpliwością :-) ). Fajnie, że ten konkurs ruszył, bo obawiałem się, że userzy biorący udział w poprzedniej, nieudanej edycji (chyba tylko ze 3 osoby coś wtedy napisały) przekopiują swoje czary z niej i je tu wrzucą, i na tym się skończy. Może Paweł odzyska swoją dawną energię i wrzuci tutaj coś ciekawego (zapowiadał nowe czary)? Bardzo chciałbym też zobaczyć jakieś wytwory krzema - ma facet wyobraźnię :-)
PS Fajna czapka, skąd ją masz ? :lol:

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-16, 09:24   

Gandalf napisał/a:
Te dwa zaklęcia wydały mi się zbyt mocne

Poprawię.


Gandalf napisał/a:
PS Fajna czapka, skąd ją masz

To już tajemnica zawodowa :mrgreen:


Magia już prawie skończona, jeśli są jeszcze jakieś wskazówki to chętnie ich wysłucham.
BTW. świetna strona na zdjęciach bohaterów :mrgreen:

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-05-16, 14:27   

Ten drugi boh wygląda jak Travolta :mrgreen:
Maszkarra napisał/a:
Skarpeta zażenowania: na początku bitwy rzuca zbiorowy czar WTF, który to zmniejsza o 1 szybkość wszystkich jednostek wroga.
Hahahahahahahahahahah :lol: :lol: :lol: Zbiorowy czar WTF - genialne! Po prostu leżę! Tyle, że słabsze to niż mass slow (przynajmniej bez utraty many), więc może nie da się tego rozproszyć? Jeśli ta skarpeta to Twoje autorskie dzieło, jestem pełen podziwu :mrgreen:
Maszkarra napisał/a:
- Pustka - oddział traci na dwie tury swoje umiejętności specjalne. 7 punktów many.
A ten czar czasem bardzo by się przydał ;-)

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-16, 18:37   

Gandalf napisał/a:
Tyle, że słabsze to niż mass slow (przynajmniej bez utraty many), więc może nie da się tego rozproszyć? Jeśli ta skarpeta to Twoje autorskie dzieło, jestem pełen podziwu
]

Nie da się tego zniwelować, napiszę to żeby nie było niejasności.
Jest to mój pomysł jak cała reszta tutaj, niczego nie kopiowałem :-P Dzięki za miłe słowa.

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2010-05-16, 19:18   

Cytat:
Jeśli ta skarpeta to Twoje autorskie dzieło, jestem pełen podziwu


Pasuje mi ona do reklamy Orange, która była rozgrywana w wirtualnej dżungli (chyba wiecie, o którą reklamę chodzi).

Co do magii : czary fajne, bohaterowie też (gwiazdorzy portalu komixxy.pl).

Maszkarra napisał/a:
- Iluzja zakochania - dodaje punktów ruchu, ataku, obrony, wytrzymałości oraz zwiększa obrażenia. Można użyć tylko raz podczas bitwy. 25 punktów many.


Maszkarra napisał/a:
- Rozluźnienie - rozprasza wszystkie zaklęcia (również korzystne) oraz zwiększa wytrzymałość. 18 punktów many.


Wg mnie trochę za drogie, jeżeli chodzi o pkt many.

Obrazki wymiatają - zwłaszcza buty rozbawienia (czyżby należały one do Ciebie ? :lol: )
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-16, 20:11   

FeestQ napisał/a:
Obrazki wymiatają - zwłaszcza buty rozbawienia (czyżby należały one do Ciebie ? )

Niestety nie :-P

FeestQ napisał/a:
Wg mnie trochę za drogie, jeżeli chodzi o pkt many.

To mocne czary i bardzo przydatne, dlatego pozwoliłem sobie podwyższyć ich koszt.

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2010-05-16, 20:45   

..niezłe artefakty, generalnie jednak brak pomysłu..

Fantasy.. better than life..?
 
Olek 
Grafik II stopnia



Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 349
Skąd: Żuławy
Wysłany: 2011-01-06, 19:11   

Maszkarra napisał/a:
+1000 do zajebistości bohatera

To mnie najbardziej rozbawiło! Tylko szkoda, że magia trochę nie klimatyczna...

Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group