Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-08-27, 15:17 Misja
Chciałbym się zatrzymać na dłużej przy jednej mapce. Styl gry bardziej przypomina rpg, niż typową strategię, ale warto zagrać. Grał juz ktoś w to? Obecnie mam problem z pokonaniem hordy Piccola, ale zachęcam do gry.
Grałem i strasznie trudno Piccola załatwić. Najlepiej sobie many z 80 pkt załatwić i leczenia używać ciągle. Trzeba chronić balistę, bo na tym poziomie gdzie jest Piccolo już balistą mogłem czarnego smoka wykończyć.
Ja przed Piccollo ucieklem, i zniszczylem okre ta mna. :D Wiem ze to niehonorowe, ale trza jakos przerzyc. :D
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-08-28, 19:48
Lowcakur napisał/a:
Ja przed Piccollo ucieklem, i zniszczylem okre ta mna. :D Wiem ze to niehonorowe, ale trza jakos przerzyc. :D
Tak chyba należy to zrobić w ogóle, ale u mnie chyba miał exp wody, bo przywołał sobie nowy z nieba;/ A co do walki to nawet uleczenie nic nie dawało i padałem w 2 tury.
Trzeba to zrobic strasznie szybko, odwiedzic klucznika i jeszcze w tej samej turze przebic sie do teleportu, a dalej pruc jak najdalej nogi poniasa. Mi sie udalo przed nim uciec, ale byl tylko 1 kratke za mna. :D
I taka porada na obstawe Cracka: u jasnowidza(za fiolke zywej krwi) dostaniesz 1 beha. Wiec dzielisz behy na dwa, lecisz nimi do przodu.
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Za pierwszym razem, gdy idziesz do klucznika, odwiedzasz labedzi staw. A potem cisniesz do klucznika, i gonisz do teleportu(O ile pamietam, to exp logistyka i znajdowanie drog sa obowiazkowe!).
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-08-29, 20:53
Lowcakur napisał/a:
A potem cisniesz do klucznika, i gonisz do teleportu
Nic to nie daje - za pierwszym razem tracimy ruch idąc do jeziora. Wtedy Picollo się ładuje na brzeg. W kolejnej turze lecę do klucznika i staw znowu konczy grę, bo bonusa z niego tracę na hydrach, więc znowu zżera mi to cały ruch. W tym czasie tamten już jest po drugiej stronie teleportu.
Aha, polecam mapke "Wojna z Wladcami Chaosu". Gra zajmuje cos okolo 30-40 miesiecy gry, nawet i wiecej, oraz ma calkiem ciekawa fabule. A co do misji, to gdzie mozna zdobyc ta baliste, o ktorej pisales, restling?
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Wojna z władcami chaosu, to chyba najlepszy scenariusz w jaki grałem. Jest baardzo fabularny, wygrałem w... 36 miechu gry. Niezwykle wymagający, ale wcale się nie dłuży.
Ale we Wladcach chaosu jedna rzecz jest zrabana... Jesli w Babilonie nie bedziesz mial czaru przyzwanie okretu, mozesz zaczac gre od poczatku...
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum