Wysłany: 2009-07-20, 12:11 Problemy z kampaniami SOD
Mam pytania co do tego jak przejść kampanie SOD(wszystkie)i dokładnie podam problemy dostępnych misji i kampanii:
1.Narodziny barbarzyńcy
Ucieczka:zdobycie Calaren,ruchy Tereka,zdobywanie jednostek,walka z garnizonem.
2.Eliksir życia
Egzamin:szybka walka z wrogami,rozbudowa,zdobywanie zasobów.
3.Tnij i siecz
Roztrzaskane czerepy:Rozbudowa miasta,walka z czerwonym graczem,pokonanie troli,pojedynek z Barshonem.
4.Nowy początek
Oczyścić granice:pokonanie nekromantów,rozbudowa miast,zdobywanie jednostek.
5.
6.
7.
Ucieczka:zdobycie Calaren,ruchy Tereka,zdobywanie jednostek,walka z garnizonem.
Który garnizon:Miasta,które jest celem misji czy dzielący śnieg od suchej ziemi(dla mnie trudne były oba i poniosłem tam duże straty,ale jakoś przeszedłem).Tutaj możesz pokusić się o podbicie miasta,z którego uciekasz i rekrutowanie z niego armii,za pomocą której pokonasz garnizony i behemoty.Najpierw oflaguj wszystkie kopalnie,jakie dasz radę(po zdobyciu jakiegoś miasta - wiadomo).
Erdamon napisał/a:
Egzamin:szybka walka z wrogami,rozbudowa,zdobywanie zasobów.
Strzelcy będą kluczem do sukcesu.Nigdy nie opuszczaj ich tury,zawsze każ im strzelać do nacierającego wroga.
Cytat:
Roztrzaskane czerepy:Rozbudowa miasta,walka z czerwonym graczem,pokonanie troli,pojedynek z Barshonem,
Aby zdobyć czaszkowy hełm,będziesz musiał pokonać Barshona.Aby to uczynić,musisz mieć dużą armię i odwiedzić namioty klucznika oraz przydałoby się pokonanie gracza czerwonego.W tym celu werbuj jak najwięcej armii,zdobywaj kopalnie i pokonuj potwory.
Nienawidzę tej kampanii...ale cóż...W pierwszej misji musisz pokonać wrogów,więc przybież taktykę,jaką chcesz.W następnych trzeba zbierać dużo armii i pieniędzy,aby odebrać dane artefakty.
Ostatnia misja Gem - pozornie wydaje się łatwa,ale aby zdobyć ostateczny artefakt(buty trupa)musimy dać strażnikowi sandały,które uzyskamy za 25 upiornych smoków.Mapa jest dość duża (L),więc najpierw skup się na pokonaniu wszystkich przeciwników.Gdy zdobyte nekropolie przez ciebie będą poza zasięgiem przeciwnika,który by je mógł odbić to buduj w nich smocze krypty i szkieletornie.Te budynki być może już nawet będą zbudowane,szkieletornia na pewno.Musisz dostarczyć jasnowidzowi,który mieszka w drzewie na północy 25 kościanych smoków.Aby je zdobyć,najlepiej poświęcić twoje smoki z bastionu do szkieletornii(ale uwaga! mogą być one nam jeszcze potrzebne)i w ten sposób otrzymamy kościane smoki,które ulepszymy do upiornych.Oprócz tego rekrutujemy smoki ze smoczych krypt(ulepszamy ten budynek),które zbudowaliśmy w nekropoliach.Gdy mamy 25,udajemy się na północ do jasnowidza.On nam daje sandały,które musimy dać strażnikowi na południu,aby przepuścił nas do butów trupa.Po buty trupa na południe udajemy się z potężną armią,ponieważ są strzeżone przez liczne oddziały nieumarłych.Walka będzie naprawdę trudna,są tam setki stworzeń,które bronią tych butów.Gdy pokonamy stróżów pilnujących buty trupa - misja i kampania zakończona.
dobra to znow ja :P
stwierdzilem ze bez pomocy sie nie obejdzie
jakies ogolne i bardziej szczegolowe wskazowki na temat drugiej misji z 'tnij i siecz' (hack'n'slash)
bo juz serio nie mam pomyslow (dlaczego na mapie sa 2 jasnoniebieskie namioty _-_)
Co do kampanii ze strzelcami. Jak wiemy strzelcy są bardzo silni przy czym dobrze rozwinięty Gelu. Zwiedź całą mapkę pozdobywaj zamki będziesz miał dużo szmalu itp. A i jeszcze jedno , przykładnie masz 100 strzelców to podziel ich na 50-50 , lub jak wolisz , bardzo dużo zadają więc 50 w zupełności wystarczy i w takim przypadku wymietasz :) .
Co do kampanii ze strzelcami. Jak wiemy strzelcy są bardzo silni przy czym dobrze rozwinięty Gelu. Zwiedź całą mapkę pozdobywaj zamki będziesz miał dużo szmalu itp. A i jeszcze jedno , przykładnie masz 100 strzelców to podziel ich na 50-50 , lub jak wolisz , bardzo dużo zadają więc 50 w zupełności wystarczy i w takim przypadku wymietasz :) .
To akurat najłatwiejsza z kampanii.
Nie rozumiem jednego, dlaczego w ostatniej misji nowego początku bohater którego spotykam jest tak potężny?! Przewagę liczebną bym pokonał, ale 23 mocy, i atak z obroną na poziomie powyżej 20, wiedza 16 uniemożliwia pokonanie go.
Rozwaliłem WSZYSTKICH bohaterów nekro poprzedniej misji. A tu hirek tak potężny!
Pokombinuj z czarami, też chyba miałem z tym jakiś problem, ale to do zrobienia Jak nie ma kulki czy płaszczyka, to możesz spróbować go pocisnąć implozją albo co tam masz pod ręką...
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Pokombinuj z czarami, też chyba miałem z tym jakiś problem, ale to do zrobienia Jak nie ma kulki czy płaszczyka, to możesz spróbować go pocisnąć implozją albo co tam masz pod ręką...
Problem w tym, że dziadu jeden się wskrzesza, przy czym rzucenie implozji nie spowolni mojej zagłady... Dobra coś wykombinuje. (Gram na wieży jak coś.)
EDIT:
Udało mi się za drugim razem. ;p Modlitwa i osłabienie na expercie robi swoje. Implo też.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum