Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 67 Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-05-13, 17:35 Najgorsza jednostka 5. poziomu
Postanowiłem zrobić ten temat po to, żeby podyskutować jaka jednostka 5. poziomu jest najsłabsza. Ja stawiam na wielkie dżiny. Wielkie dżiny są mało wytrzymałe i nie mają dobrego ataku. A w ogóle mają kiepski wygląd.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-10-16, 16:37, w całości zmieniany 3 razy
Ja bym stawiał na żywiołaki magmy. Wielki dżin ma niezły speed,co daje większe szanse,że to my pierwsi ruszymy. Ponadto rzucają losowe zaklęcia wspomagające,co jest niezwykle przydatne,gdy nie ma już many. Magmiaków nie lubię. Ogólnie statami się nie wyróżniają i nie mają jakiś tam specjalnych zdolności. Tak,owszem mają zdolność rzucania zaklęcia odporności na swój żywioł,ale to umie każdy ulepszony żywiołak,prócz żywiołaka magii.
Gratulacje, jak wyjeżdżasz nimi na pierwszą linię frontu. One służą głównie do rzucania wspomagaczy na jednostki strzelające: magów,dresiarzy (gremliny) oraz tytanów. Samo hp podkreśla, że nie należy nimi wychodzić zbyt daleko i samotnie...
Gryf królewski napisał/a:
A w ogóle mają kiepski wygląd.
I na podstawie wyglądu osądzasz najsłabszą jednostkę?
Staty 12/12, całkiem nieźle speeda, plus pomocny spec. Kapłani, żywioły ziemi, może mają lepsze staty? Nie. Otóż do tego dochodzi jeszcze brak przydatnego speca i speeda.
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 67 Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-05-13, 17:59
Chyba maż racje The Shadown.Zle się posługuje dżinami.Posłucham twojej rady i będe częściej rzucał dżinami czary a nie tylko atakował.Ale przyznaj.Naprawdę są mało wytrzymałe.
Pomógł: 8 razy Wiek: 29 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1178 Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-13, 19:24
Zdecydowanie żywiołaki ziemi. Są wolne , mają podatność na deszcz meterorytów. Wielkie dźiny są przydatne do rzucania zaklęć , są dobre do raszowania mobów na mapie .
Ziemniaki mają przydatny spec. Są odporne na armagedona ;p
No fakt, tylko troszkę kiszka jest, gdy nie ma się armagedonu ;)
No niby dżiny tak, są słabe. Ale rozłożysz na 2-3 sloty wolne, rzucisz na byle jaką jednostkę i robi się z nich koksiarnia (z jednostki zazwyczaj strzelającej), same w sobie nie są mocne, mogą być najwyżej 'dobijaczami' ;p
Dżiny są bardzo ważne w swoim mieście, ponieważ na początku dają nam inicjatywę i wspaniale wspierają niebieskich z kulką. Dzięki nim w dość łatwy sposób rozwala się watahy Drzewców. Wystarczy ich tylko rozdzielić na kilka slotów, aby w jednej turze na max wzmocnić Grema.
Magma to jednostka, którą ratuje jedynie przyrost.
The Shadow napisał/a:
I na podstawie wyglądu osądzasz najsłabszą jednostkę?
To chyba nie jest argument wspierający dżiny. Ale w niektórych sytuacjach są bardzo przydatne, wręcz niezastąpione. Drogie to, ale na pewno nie beznadziejne (chyba, że ktoś rzuca je do przodu i dziwi się, że szybko wtedy padają ).Żywiołak ziemi to tragedia, ale już magma nie jest taka tragiczna (zwłaszcza z Erdamonem - wtedy ma nawet przyzwoity dmg). Poza tym ma większy przyrost od większości jednostek tego poziomu. Ja np. nie znoszę mnichów i kapłanów, ale są to jednostki tanie i do tego strzelające, więc zawsze mogą się przydać.
Moim zdaniem takie tematy są pozbawione racji bytu, gdyż różne jednostki sprawdzają się różnie w zależności od sytuacji (choć bez Erdamona chyba jednak magma najbardziej ssie, a jedyną, prócz przyrostu, przydatną właściwość tego kloca wymienili już wyżej moi "przedmówcy").
krzemo napisał/a:
pralki (dżiny)
Heh, dobre
krzemo napisał/a:
4 żywioły na siłę zostały podzielone na 4 poziomy i ja ich nie uznaję
Ale tak czy inaczej są w grze. Ja sobie powiem, że nie uznaję np. drugiego strzału kuszników czy wysokich elfów, bo to nie fair i coś tam. Zmieni się coś? Wątpię.
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Pomógł: 8 razy Wiek: 29 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1178 Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-13, 23:09
Conflux to ogólnie osłabiony zamek z powodu przyrostu (oprócz fenixów , ale załóżmy , że gramy na patchu)
I chodzi mi o porównanie : ilość , a jakość .Oczywiście ktoś powie , iż zywiołaki ziemi oraz zywiołaki ognia mają największy przyrost z spośród swoich poziomów , ale dalej są słabe , nawet z odrobinę większą liczbą
jednostek.
Zjawę lub takiego rycerze śmierci również można dać na inne poziomy, bo ich statystyki odbiegają od normy lvl jak to ująłeś. W każdym zamku panuje równowaga. Niektóre jednostki na poziomie są mocne,a inne słabsze. Taki jest balans w h3.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum