Wysłany: 2010-02-06, 06:00 Ukryte właściwości artefaktów
Na wstępie chcę zaznaczyć że choć nie znalazłem nigdzie podobnego tematu, jeśli takowy istnieje to z góry przepraszam.
W temacie tym proszę was o wymienienie (jeśli takowe istnieją) artefaktów które posiadają ukryte właściwości, tj. takie które nie są nigdzie (w grze ani w edytorze) opisane.
Osobiście znam tylko jeden taki artefakt - Order Męstwa, dający odporność na czary umysłu.
Jeżeli znacie jakieś inne to proszę o podzielenie się tą tajemną wiedzą.
"Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym z nich jesteś ty. Drugim jest..."
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-10-16, 19:19, w całości zmieniany 1 raz
Szerzysz herezje Silverfrog, herb męstwa nie chroni jednostek przed czarami umysłu, Nieumarli są odporni na czary umysłu, lecz oni są również niewrażliwi na morale tak jak kolega wyżej powiedział.
Sprawdź 5 razy zanim znów zaczniesz szerzyć herezje :).
Jeszcze z ciekawych rzeczy dodam, że 2 można uzyskać korzyści z 2jednakowych pierścieni +1 A/D oraz że czarna kulka niweluje odporność z orderu męstwa.
Pełna lista czarów przed którymi chroni order męstwa to: Oślepienie, hipnoza, zapomnienie, berserk, przygnębienie, radość i szał.
To chyba są czary umysłu nie?
Nie testowałem ich na nekro, wiem o ich odporności Skwer. Królikami doświadczalnymi były tzw. "larwalne postaci demonów"
Przy okazji przetestowałem praktycznie wszystkie zaklęcia i okazało się że animację sporej części z nich widzę pierwszy raz na oczy. (np. usunięcie przeszkody czy pech)
Bawiąc się czarami przypadkiem odkryłem że ziemniaki są odporne na armagedon. Dziwne bo kulka i inferno wchodzą w nie bez problemu. To ich właściwość czy jakiś błąd gry?
"Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym z nich jesteś ty. Drugim jest..."
Wiek: 42 Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 75 Skąd: South Elmsall UK
Wysłany: 2010-02-13, 03:51
Ja najbardziej lubię Zbroję Przeklętego (w SoD). I chyba sami wiecie dlaczego. Narzuca ona przeciwnikowi takie statusy że lepiej się poddać niz dostać łupnia bez mozliwości jakiegokolwiek kontrataku.
Jeśli masz wodę na mistrzu tak źle raczej nie będzie, o ile dożyjesz do swojej kolejki.
No chyba że oponent ma jeszcze w zestawie taką śliczną czerwoną kulkę, wtedy kaplica.
Mój biedny Tazarek niedawno czegoś takiego doświadczył i do dziś chodzi nadąsany.
A propo ukrytych właściwości. Na przeklętej ziemi zbroja "rzuca" tylko klątwę i spowolnienie (czary 1lv.)
W opisie miecza anielskiego sojuszu pisze że niweluje skutki mieszania wojsk z miast typu: Zamek, Bastion, Forteca i Twierdza. Okazuje się że dotyczy to też Cytadeli.
"Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym z nich jesteś ty. Drugim jest..."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum