Obie te jednostki są żałosne i szkoda nawet kasy i rtęci na upgrade (hp równe w obu wersjach). Można je porównać do magicznej strzały i kuli ognia - kula jest lepsza ale oba te czary zadają prawie zerowy dmg. Nadają się tylko do przeróbki w demony.
Czy jest coś o czym nie wiem, gram na patchu 3.0.2 i tam Gogi jak i Magogi mają taki sam dmg, bodajże 2-4. Magogi od Gogów, mają tylko więcej speeda(ale to nie ma znaczenia) i 7 ataku(magogi mają 6), do tego śmieszny def: 4, co to jest, to już większe gremliny mają tyle...
Malekith napisał/a:
Obie te jednostki są żałosne i szkoda nawet kasy i rtęci na upgrade (hp równe w obu wersjach). Można je porównać do magicznej strzały i kuli ognia - kula jest lepsza ale oba te czary zadają prawie zerowy dmg. Nadają się tylko do przeróbki w demony.
Dokładnie 5 rtęci w inferno piechotą nie chodzi, a dla 1 ataku opłaca się przerabiać? Już o strzałach nie mówię, gdyż rzadko walka trwa 12 tur, a co dopiero 24, po za tym wóz jest łatwo dostępny... Już wole reptilionów, mają 6 ataku, ale przynajmniej defa 8 i obrażenia 2-5(niby mało, ale przy dużej ilości 1ptk obrażeń może coś znaczyć ;))
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 54 Skąd: z domu
Wysłany: 2009-07-25, 14:32
Ja zawsze wszystko ulepszam. Fakt, w przypadku gogów, ulepszenie jest drogie i niezbyt skuteczne, ale jak dla mnie to ta ich kula ognia często się przydaje.
Generalnie raczej słabiutka jednostka. Czasem wręcz może dojść do nieco kuriozalnej sytuacji, kiedy magog nie będzie mógł nawet strzelić. Powód? Jak przeciwnik nieco pomyśli i wykorzysta błędy w ustawieniu wroga, to magog kulą ognia będzie też tłuc po swoich. Poza tym, staty pozostawiają nieco do życzenia i te koszta jeszcze...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum