Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Tnij i siecz - problem
Autor Wiadomość
Keleborn 

Wiek: 30
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-05-11, 15:20   Tnij i siecz - problem

Witam mam problem z ostatnia misja tej kampanii. Nie mogę wytrzymać ataku wroga jak wchodzi na mój teren. Raz spróbowałem olać obronę terenu i pojechałem pokonać tego gościa na końcu ale wtedy przejmują moje miasto i brakuje mi tur żeby po walce z ostatnim gościem wrócić po tarcze. Macie jakieś porady jak powinienem zacząć tą misje żeby się udało ?
Z góry dzięki.

PS
poziom trudności mam na 160% a bonus mam rękawice jeźdźca czy jakoś tak.
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-05-17, 19:34   

ja ci mogę poradzić tylko tyle-Wszystkie inwestycje niech idą na obronę miasta-jak już się obronisz to szykuj się do ofensywy.
 
Keleborn 

Wiek: 30
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-05-17, 21:53   

Hmm to takie łatwe nie będzie bo przeciwnik niestety ma 3 zamki ale mogę spróbować. Najbardziej mnie denerwuje jak już np pokonam tego gościa co ma 30 smoków itp ale już miasta nie mam i mam ograniczony czas na przejazd po tarcze i w tym momencie wyjeżdża mi wróg i nie jestem w stanie go pokonać po walce z tamtym gościem z wyniszczoną armią.
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-05-17, 21:57   

Cóż moge powiedzieć nie pamietam tej gry,ale na pewno trzeba tracić mało woja.Czyli zdejmuj kontrę,pojedyńcza jednostką,a potem uderzaj głównym oddziałem.Druga rada poczekaj,aż przeciwnik podejdzie nie wyłaż do niego cały czas ostrzeliiwując,2 rzecz rzuć slow to masz kilka tur do przodu,a takze zwabiaj w rózne strony ptakami gromu.W ten sposób da sie zwyciężyć z mocniejsze armie kierowane przez kompa i także zwykłe neutrale.
 
Keleborn 

Wiek: 30
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-05-17, 22:05   

No ptaków gromu nie mam bo w ostaniej misji tej kampanii mam Zamek a z tym slowem to szczerze mówiąc jak po 2 tyg wyjeżdżam do smoczych utopii to mam z jednej kule przeciwstawienia i wole z nią walczyć gdyż Crag niestety ma mało mocy i przegrywa starcia w magi z wrogiem. Zastanawiam się czy od nowa nie rozpocząć tej kampanii całej bo sporo opuściłem "budynków dopalających" i przez to mam trochę mniejszy atak obronę itp pozatym umiejętności trochę dupne miałem. Więc chyba przejdę jeszcze raz do tej misji.
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-05-17, 22:08   

Niestety,twórcy kampanii w SoD trochę brzydko mówiąc przegięli,na przykład w kampanii nowy początek w 2 misji trzeba pokonać ponad 100 kościanych smoków,aby zdobyć jeden artefakt.Nie tylko tam jest tak dużo przeszkód.Nie pamiętam tego za bardzo,bo grałem w tą Kampanie około 3 lata temu.Mógłbym zrobić tak,że na kodach(oszustwo,ale pomóc mogę każdemu)przeszedłbym do tej misji i bym to zobaczył.Spróbuję.Ale niestety teraz przez parę dni nie dam rady,bo jutro pożyczam Herosa koledze(obiecam mu już miesiąc).Dzisiaj niestety nie mam na to czasu.Ale obiecuje,że jak najszybciej poproszę o oddanie i spojrzę na to.
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-05-18, 18:24   

Keleborn,jednostki Zawsze potrzebują jakiś zaklęć,a skoro grasz Zamkiem w ostatniej misji to jak nic przydałaby ci się magia wody,ale Barbarzyńca nie dostanie nigdy takiej propozycji.Czary zawsze są potrzebne,a Cragowi właściwie moc nie jest potrzebna,bo potrzebuje tylko zaklęć 1 i 2 poziomu,a przy tych czarach(nie mam na myśli błyskawicy itp) moc określa tylko czas działania.Jeśli grasz zamkiem,to o ile przeciwnik nie ma feniksów masz szansę rzucić mu Berserka(o ile możesz zając jakiś zamek o wysokim poziomie prawdopodobieństwa trafienia tego czaru i weźmiesz mądrość i magie ognia żeby czar był maksymalnie skuteczny).Bez czarów będziesz miał problem z pokonaniem większej armii,zwłaszcza jeśli to ty będziesz zmuszony wyjść do przodu.Znacznie lepszym wyborem byłoby dorwać płaszcz przeciwstawienia,wtedy na polu bitwy będzie można używać tylko podstawowych czarów.Nie bardzo mogę ci powiedzieć co masz zrobić,bo musiałbym uruchomić tą kampanię i chyba tak zrobię.Ale z pewnością można powiedzieć że jak sobie pościelesz tak się wyśpisz,czyli jak wybierzesz kiepskie skille i słabo staty nabijesz ,to później będziesz miał problemy.Sprawdzę i powiem ci co zrobiłem po kolei.
 
Keleborn 

Wiek: 30
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-05-18, 18:58   

Tzn magie ognia mam całą bo w 1 z utopii była księga ale berserker nie działa na nieumarłych więc BB i nie wiem czy mądre jest używanie zaklęć bo ja rzucę te kilka czarów wspomagających i koniec z mana a koleś mnie zmasakruje bo mają po 300 many. Pozatym Crag jest barbarzyńca i przewyższam moich wrogów w sile ataku ( prawie 2 razy więcej mam ) i obronę mamy mniej więcej równa więc trzeba to wykorzystać i rozwalić wroga siła fizyczną. Zresztą i tak będę musiał od nowa zacząć bo jednak dużo poopuszczałem w 2 i 3 misji tej kampanii.
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-05-18, 19:26   

Właśnie chodzi o to że jak masz tyle ataku,musisz jak najszybciej podejść,dlatego rzucasz mass haste i walisz do przodu,oczywiście nie na palę tylko trochę rozsądnie,czyli trzeba np zablokować strzelców itd.Heh i nie patrz pod względem ile masz ataku i ile ma przeciwnik,bo to nic nie da tylko ile masz ataku,a ile przeciwnik obrony i na odwrót.Jeśli komp ma tyle many,to są 2 wyjścia.Albo będzie używał też czarów typu haste,slow,itd,albo implozja,łańcuch piorunów.Skoro przeciwnikiem są nieumarli to masz inicjatywę(jeśli masz archy,rzucasz haste i na mistrzowskiej taktyce podchodzisz jak najbliżej),wtedy może cie co najwyżej posmyrgać bo sam też się walnie,chyba że ma naszyjnik chroniący przed tym,ale wątpię.Jeśli ma implozję to musisz i tak go szybko wykończyć.A gdy będzie używał czarów podstawowych,zmarnuje tylko swojego maga,bo woj też może rzuca takie zaklęcia.Ogólnie polecam ci połączenie mass slow + haste w następnej turze,lub na odwrót.Poszukaj artefaktów od wiedzy i jakichś ogrodów lub wież,bo magia to nieodłączny element heroes.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group