Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki dodatek jest najlepszy i dlaczego jest to WoG?
Autor Wiadomość
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-07-07, 10:55   

Eaglevcl napisał/a:
po 1 wog jest beznadziejny....

Jest spelnieniem wizji jednostek chlopca w wieku do 7 lat...
Brakuje tlyko zeby jednostki ostatniego lv po smierci przemienialy sie w roboty atakujace laserami xD....


Ustosunkuj się do moich argumentów, bo to co napisałeś jest co najmniej płytkie i bez sensu. Nigdy nie mówiłem, że należy uaktywnic wszsytkie opcje, które daje WOG. Wymieniłem tylko kilka rzeczy, które jak dla mnie znacznie poprawiły herosów.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Cor Kalom 
PALACZ ZIELA



Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 187
Skąd: Z Bractwa Śniącego
Wysłany: 2008-07-07, 14:46   

shankar. napisał/a:
paweł napisał/a:
Ja powiem tyle w woga grałem tylko pól godziny i zrezygnowałem ponieważ to nie było warte nawet uruchomienia...


dokladnie a te jednostki 8 lvl to serio sa spelnieniem najwiekszych marzen 8 latka^^' po co to komu??

Duża przesada to statystyki tych jednostek reszta jednostek po prostu wymięka.



Długi czas oczekiwania dobiegł końca, artefakt ogniskujący złączy nasze duchowe siły tak, abyśmy w końcu mogli przebudzić Śniącego.
Śniący zbudź się, o Śniący...
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-07-07, 15:29   

A o przyroście zapomniałeś? Jedna jednostka na tydzień!! Myslę, że balans jest tu zachowany. Wprowadzenie 8 jednostek przy siedmiu wolnych slotach daje też trochę więcej do myślenia. Nie wystarczy już tylko wpaść w poniedziałek do miasta i kupić wszystko co się rusza. Poza tym uważam, że najwięcej dostały jednostki niskich poziomów.
Oczywiście jeżeli 8 poziom Ci się nie podoba, to możesz wyłączyć tę opcję i nadal korzystać z dobrodziekstw WOGa.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2008-07-07, 16:41   

Wydaje mi sie ze juz kiedys na ten temat pisalem :)

Nie mam sily powtarzac tego .. =) jak ktos zainteresowany to polecam przejzec stare posty =)

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Kosa[M] 
BANG


Wiek: 30
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 55
Skąd: Ełk
Wysłany: 2008-07-10, 18:32   Re: Jaki dodatek jest najlepszy i dlaczego jest to WOG?

Shakti napisał/a:

7. dodatkowy 8 poziom


To akurat jest duperel , ale ja tez wolę WOG , z owego powodu iż jest bardziej hm.. "ulepszona" , rzeczywiście niektóre jednostki zostały bardziej dopracowane m.in. wybór z powrotem harpii.
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-07-10, 18:39   

Cytat:
Oczywiście jeżeli 8 poziom Ci się nie podoba, to możesz wyłączyć tę opcję i nadal korzystać z dobrodziekstw WOGa.

No właśnie. To jest to! Jak Ci się coś nie podoba, to możesz grać bez tego i po problemie.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-07-12, 11:43   

"Jaki dodatek jest najlepszy i dlaczego jest to WoG?"

Nie nie... pytanie brzmi który dodatek jest najgorszy i dlaczego jest to WOG. Tyle mogę powiedzieć na temat tego niewypały. To moje zdanie.
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-07-13, 10:38   

paweł napisał/a:
"Jaki dodatek jest najlepszy i dlaczego jest to WoG?"

Nie nie... pytanie brzmi który dodatek jest najgorszy i dlaczego jest to WOG

Coś Ci się chyba pomyliło, bowiem być może zauważyłeś, że WoG to nakładka na SoD, czyli tak właściwie H3 + AB + SoD, więc czemu uważasz go za najgorszy? Przecież jak Ci się nie podoba coś to wyłączasz i nie ma, prawda?
A nowych fajnych rzeczy jest naprawdę sporo. Szkoda tylko, że WoG ma tę przykrą i poważną wadę, że często się zacina.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-07-17, 17:31   

Kazdy ma swoje przemyslenia na temat WoG'a ale uwarzam ze jest on dla bardziej doswiadczonych graczy jak juz chcemy w niego grac bo ktos kto pierwszy raz gra w heroesow i mialby grac w WoG'a moglby sie pogubic sam przez 2 tyg odkrywalem jego mozliwosci a i tak czasami mnie zaskakuje. To czasami sprawia przyjemnosc opanowanie tak zlozonego mechanizmu gry. Jak go sie umie dobrze wykorzystac to zycie jak w madrycie. Jak narazie chce rozgrysc klatwy/blogoslawienstwa ile daja w na prawde i czy warto miec.

Z innej beczki kosa ty jestes w jakims klanie [M] ????

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-14, 13:14   

Jasne, że WoG to najlepszy dodatek. Pisanie, że to i to jest w nim głupie nie ma sensu - nie podoba Ci się coś, to wyłącz to.
Mi też 8 poziom wydaje się dziecinny i niedopracowany - nie włączam go i po problemie, argument o kiepskim klimacie znika.
Za dużo bugów? To zależy. Wystarczy dobrze zainstalować i nie włączać masy skryptów. No i wgrać Script Update. Mi chodzi bez problemu. A TE to już WoGóle.

A co lubię w WoGu?
ERM - to jest to. Teraz każdy może być modderem, robić własne artefakty, obiekty, eventy, a w 3.59 podobno będzie można dodawać jednostki. Gra wkracza na nowe tory, to nie matma, tu trza myśleć. Wszystko się może wydarzyć, każda solidna mapa z ERM jest inna i wymaga innej taktyki. Miodzio, rozrywka na całe lata.

Balans. Teraz już nie ma zbędnych herosów, Shakti nie jest jedynym bohaterem lochu, a Dessa, Kyrre i Gunnar nie muszą być banowani (Szczególnie w TE). Machiny wojenne się rzeczywiście przydają, można ich mieć dowolną ilosć - nie tracą na znaczeniu w dalszych etapach gry. Nie ma beznadziejnych umiejętności, praktycznie wszystkie się przydają. Nawet odkrywanie i sokoli wzrok.

Dowódcy - mi to się podoba. Herosi dalej są biernymi herosami (nie to co w H4), a mimo to mamy wymarzonych "walczących bohaterów", trzeba się zastanawiać nad ich rozwojem, umiejętności się przekładają na walkę, trzeba pilnować, żeby nie zginęli... Naprawdę potrzeba dużo więcej myśleć. Mimo to wydają mi się trochę za mocni, potrafią zastąpić armię i gra robi się już praktycznie cRPG-iem, a na wyższych poziomach Diablo. Jak słyszę, że w WoG-u 3.59 mają mieć własne księgi zaklęć i planuje się 2 rodzaje dowódców na miasto, to łapię się za głowę.

Doświadczenia jednostek osobiście nie lubię. Tak, poprawia mocno logikę gry (na zdrowy rozsądek - czy świeżo wykupieni krzyżowcy powinni być tak samo mocni jak ci, którzy zabili chmarę smoków?), ale potrafi być denerwujące. Ja kupując nową populację spodziewam się , że mnie wzmocni, a nie osłabi - łączenie wojska mogło być bardziej przemyślane.
Choć, rzeczywiście, w turniejach sprawdziłoby się świetnie - jest masa możliwych taktyk i nie wiadomo, jaką obierze wróg, Majer dobrze gada.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group