Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
"Totemy" w miastach
Autor Wiadomość
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2009-01-27, 15:29   

Michał3103 napisał/a:
Jak dla mnie cały czas wrota- czary nie są tylko dlagłównego boha, lecz dla wszystkich, główny boh może mieć czary z książek, zwojów etc -tak to się miejsce w sakwie zwalnai+ możliwość nauki czarów dla wszystkich bohów.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
lady


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 202
Wysłany: 2009-07-01, 14:38   

najlepsze totemy pochodza z zamku, nekropolii, wrot zywiolow, fortecy, bastionu i inferno te garnizonowe sa do bani.
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2009-07-01, 15:00   

Szkoda, że twórcy mieli tak mało pomysłów na te graale (aż 3 tylko garnizonowe) ,a WŻ dali taki zaj.... graal.
Np. w forcie graal mógłby dawać wiecznego buffa tj. jednostki w każdej bitwie dostają Żądzę Krwi (tak jak przy zbroji przeklętego), a cytadeli bohaterowie nie tracą ruchu na bagnach.

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
page 
Czarnoksiężnik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 697
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-11-28, 16:35   

Nick: ten pomysł z Cytadelą nie byłby najlepszy, ale faktycznie, Graal powinien dawać naprawdę konkretne plusy, kojarzące się z miastem. Najlepiej ma chyba Necropolis i Conflux. Lochy: gdyby to była moc poza garnizonem... Ale świetnie wygląda.

Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-01-29, 14:34   

Sauron napisał/a:
A i forteca ze swym grallem sięutorsamia, z tą wiedzą ...


Chodzi tu raczej o to, że statystyki na czas obrony nie tylko nie mają większego znaczenia, bo jeśli jesteśmy w stanie zdobyć gralla, to poważne oblężenia raczej już nam nie grożą, to jeszcze 'atak +20' nie jest zbyt oryginalne. Każdy zamek powinien dostawać coś, co od razu kojarzy się z klimatem danego miasta. Najlepszym przykładem jest tu grall inferno. Np. w twierdzy pasowałby taki dodatek, że jednostki wszystkich bohaterów zadają o 20% więcej obrażeń. I wtedy to byłoby bardziej ciekawe.
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-01-29, 15:16   

Leance napisał/a:
Np. w twierdzy pasowałby taki dodatek, że jednostki wszystkich bohaterów zadają o 20% więcej obrażeń.

Yhym, z takim graalem to byłaby kpina. Twierdza jest jednym z najbardziej ofensywnych miast. Bohaterowie tam doskonale zgrywają się z miastem. Jak by doszło dodatkowo 20% obrażeń, to Twierdza stałaby się ekstremalnie trudnym zamkiem do pokonania. Rozumiem, jakby dawało wszystkim jednostkom +1 lub 2 do speeda, bo jest to stosunkowo wolne miasto, jak na taki wykos, ale bez przesadyzmu. Innym doskonałym zgraniem "Totemu" z zamkiem jest także skarb z Confluksa, wszystkie czary... Doskonałe zgranie, choć równie dobrze pasowałoby to do Towera.

PS Inferno mogłoby mieć jak dla mnie odporność na magię ognia, w końcu to piekło, nie? ;p
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-01-29, 18:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2010-01-29, 18:58   

Nie.

Faktycznie, sanktuaria zwiększające statystyki przy oblężeniu to jakaś pomyłka – ciężko wyobrazić sobie sytuację, kiedy gracz jest dość potężny, by zdobyć Graala, a jednocześnie tak słaby, żeby nie poradzić sobie z obronieniem stolicy :-P

W Twierdzy wyobrażałbym sobie bonus jako dodanie wszystkim bohaterom jakichś 5 pkt. ruchu albo zwiększenie im ataku o 3. Ciekawe mogłoby być też odblokowanie 4. poziomu gildii magów.

Rozród nie jest prawem człowieka.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2017-01-02, 23:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Horn


Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 9
Wysłany: 2010-01-30, 09:46   

Rzadko kusiłem się o Graala i odkrywanie obelisków. W niektórych zamkach bezsensowne zastosowanie... chyba, że to złoto.. hm... KUSZĄCE 5000 :-P . Tak serio, to chętniej zbierałem na Statute Legionów.

"Daj wiedzę ludziom bez wiary a zmienisz ich w przebiegle istoty." - Warhammer 40.000: Dawn of War.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2010-02-01, 19:59   

Graala kiedyś się głównie zdobywało po to, aby mieć większy rekord. ;-)

Kiedyś, prawdę mówiąc najważniejsze było dla mnie to, aby Graal dobrze prezentował się wizualnie. Nie chodziło mi o korzyści ponad standardowe 5k złota dziennie, bo były one często słabo wyszukane. Najlepiej wyglądał Graal z Inferna, ponieważ ten Diabeł rozbrajał. Byłoby nawet wskazane, aby rozpatrzeć to, że pomysł z tygodniem Diablika nie był głupi, ponieważ mieliśmy dodatkowy materiał na Demony.

W Twierdzy widziałbym coś w stylu czegoś co zwiększa prędkość jednostek o 2 i wartość ataku o 4. Byłoby to dobrze wyważone, a dodatkowo pasowałoby do tego miasta, gdyż to miasto atakujące jest, więc wyższy atak i prędkość jest tam mile widziany. ;-)
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-02-01, 21:26   

Pawle, co jak co, ale nie zaprzeczysz, że drugi slot po Graalu z inferno dziedziczy skarb z Lochów (prezentacja 'mulitmedialna' xd). Co do tego dodawania umiejętności głównych podczas oblężenia, to faktycznie porażka. Można by w jakiś sposób urozmaicić właśnie te właściwości (pomysł z twierdzą powyżej całkiem stosowny i przyzwoity). Jednakże, zanim zaczne nawijać o swoich poglądach, chciałbym spytać, jak według Was powinny prezentować się moce Graali w poszeczgólnych miastach. Chodzi o Wasze opinie i pomysły oczywiście :-P

PS dokręciłem coś do tego Topicu, bo raczej nie miałoby sensu robić następnego tematu, 'jak wd was powinny prezentować się moce poszeczególnych Graali itp', więc zapraszam do dyskusji. Może się troche klimat ożywi :->
 
 
S.P. 



Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: Z nienacka ! :]
Wysłany: 2010-02-02, 12:34   

Zgadzam się z większością tutaj zebraną że totemy z + do obrony zamku to totalna porażka, naprawdę nie pojmuje w jaki sposób ktoś kto zdobył gralla może być zmuszony do obrony stolicy.Jedynie co mi przychodzi do głowy to by zdobyć gralla trzeba by było zniszczyć jakąś ogromną ilość neutrali stojącą przed miejscem spoczywania gralla, co za tym idzie spore straty (chociaż nie koniecznie...),zanosimy gralla do miasta i w tym samym tygodniu atakuje nas przeciwnik swoim mainem, no może wtedy ten grall by się przydał...
Ale naciągane o,O.

Ja to bym te bonusy widział tak:

Zamek-Zawsze i wszędzie maksymalne morale
Bastion - Zawsze i wszędzie maksymalne szczęście
Forteca - +20 do wiedzy, odkrycie mapy oraz dokładna wiedza o ilości jednostek przeciwnika.
Nekro - Może zostać, ewentualnie szkieletornia by zamieniała jednostki nie w szkielety, ale w jednostki takiego samego poziomu z Nekro, acz trochę głupio by wyglądało jakby jednorożec zamieniał się z czarnego rycerza oO.
Inferno - Jeszcze bym zwiększył bonus do impów, ewentualnie jeszcze zwiększyć skuteczność czardzich lordów w robieniu demonów z nich.
Lochy - +15 do mocy oraz 50% resistance.
twierdza - + 10 do ataku na mapie, +20 do ataku w mieście, +2 do ruchu jednostek
Cytadela - +10 do obrony na mapie, +20 do obrony w mieście, oraz lifesteal w stylu vampirów (w końcu to mięsożerna roślina), tyle że nie mogliby zregenerować już zabitej jednostki.
Coflux - Nic bym nie zmieniał

@down
Poprawione
Ostatnio zmieniony przez S.P. 2010-02-02, 18:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-02-02, 17:48   

S.P. napisał/a:
Cytadela - +20 do wiedzy, odkrycie mapy oraz dokładna wiedza o ilości jednostek przeciwnika.


Chyba forteca ;-)
Twoja skala także zbyt pomysłowa nie jest. Ja ogólnie bym zrezygnował z większych statów i dał np. experta z określonej umiejętności każdemu bohowi danego gracza, ale bez zapełniania slota (np. jak magiczna ziemia).
 
S.P. 



Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: Z nienacka ! :]
Wysłany: 2010-02-02, 18:20   

Być może nie jest jakoś pomysłowe, ale na pewno bardziej przydatne niż to co Ty proponujesz, nikt nie będzie zwlekał z braniem jakiegoś skilla w nadziei że zdobędzie gralla.
 
 
Mariusz 
Łowca Przygód ;)



Wiek: 26
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-07-04, 16:54   

Dam taką małą poradę (tylko dla H3):

Jeśli nie chce Ci się szukać Graala i szybko mieć rozbudowane miasto to zrób tak:

1. Zapisz grę
2. Następnie wciśnij Tab, wpisz dużymi literami NWCZION (jest to kod na max rozbudowę miasta) i naciśnij Enter. W lewym dolnym rogu powinno wyświetlić Ci się "Oszust!!!!"
3. Teraz wczytaj zapisaną przed chwilą grę.

Po wykonaniu tych 3 prostych kroków powinniśmy mieć rozbudowane wszystkie miast włącznie z Graalami (również miasta sojuszników będą rozbudowane).

Pewnie niektórzy znają ten kod, ale ten sposób jest po to, by uniknąć po skończeniu misji napisu ,,Oszust,, na High-Scores.

Sir Mariusz

Pomóż innym. To Cię nic nie będzie kosztowało ---> http://www.humanitarni.pl/ --- Najlepiej ustaw to jako stronę startową. Pomóż!
 
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-07-04, 17:00   

Mariusz napisał/a:
Pewnie niektórzy znają ten kod, ale ten sposób jest po to, by uniknąć po skończeniu misji napisu ,,Oszust,, na High-Scores

Tylko po co? Kto sie bawi w kody? Granie bez kodów sprawia dużo więcej frajdy. :-)
Mariusz napisał/a:
Jeśli nie chce Ci się szukać Graala i szybko mieć rozbudowane miasto to zrób

Fakt, czasami się długo szuka, ale warto.
Apel: NIE GRAJ NA KODACH!

na wschód od Konina Azja się zaczyna
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group