Tym, że w tym świecie Zombie to zupełnie różne stwory - zombie to ożywione mięso, a ghul inaczej wygląda i bliżej mu do jakiegoś myślącego "upiora", nawet jego nieulepszona wersja się nazywa widziadło.
Ghoul jest połączeniem Zombie z Wampirem. Zombi nie potrafi mówić, bo nie jest do tego zdolne. Potrafi tylko zabijać i słuchać rozkazów nekromanty. Wampir jest inteligentnym nieumarłym. potrafi porozumiewać się telepatią, mówić, rozumieć. Jest demonem w mitologii słowiańskiej. Duch odstępcy od wiary, którego ciało uprzednio nie zostało spalone. Ghoul natomiast jest zawieszony pomiędzy nimi. Potrafi mówić jedynie "mózg!" "krew", gdyż tylko tym się żywi (z żywych istot). Jest wolny jak zombie, jednak rozumie jak wampir. W Heroes III byłby jednostką podobną do żywego trupa jakim jest zombie jednak wysysałby życie jak ulepszony wampir, które są dla mnie niesamowite :)
mumie zalicze do kręgu władców pustynnych pochowanych w piramidach przy udziale kapłanów i za pomocą specjalnych rytuałów. Pierwszym nekromantą (jak prawdopodobnie już wiesz był Nagash), który w porozumieniu z elfami ciemności odkrył, jak ożywia się mumie, i nie tylko. Mumie jeszcze raz powtażam to tylko zwłoki władców pustyni. :)
"człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-30, 21:28
ziajok napisał/a:
Ghoul jest połączeniem Zombie z Wampirem. Zombi nie potrafi mówić, bo nie jest do tego zdolne. Potrafi tylko zabijać i słuchać rozkazów nekromanty. Wampir jest inteligentnym nieumarłym. potrafi porozumiewać się telepatią, mówić, rozumieć. Jest demonem w mitologii słowiańskiej. Duch odstępcy od wiary, którego ciało uprzednio nie zostało spalone. Ghoul natomiast jest zawieszony pomiędzy nimi. Potrafi mówić jedynie "mózg!" "krew", gdyż tylko tym się żywi (z żywych istot). Jest wolny jak zombie, jednak rozumie jak wampir. W Heroes III byłby jednostką podobną do żywego trupa jakim jest zombie jednak wysysałby życie jak ulepszony wampir, które są dla mnie niesamowite :)
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-10-02, 10:25
ziajok napisał/a:
Ghoul (...) Potrafi mówić jedynie "mózg!" "krew", gdyż tylko tym się żywi (z żywych istot). Jest wolny jak zombie, jednak rozumie jak wampir. W Heroes III byłby jednostką podobną do żywego trupa jakim jest zombie jednak wysysałby życie jak ulepszony wampir, które są dla mnie niesamowite :)
Jak coś powolnego jak zombi może polować na to samo co wampir? Nie pasuje mi opcja wampira zamkniętago w ciele zombi. Już logiczniej byłoby na odwrót.
Tarnoob napisał/a:
Fajne, tylko nijak się ma do ghoula w świecie MM
Może napiszesz coś o tym "prawdziwym" ghoulu?
"nie ma mocnych na sentymenty"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-02, 14:50
Shakti napisał/a:
Może napiszesz coś o tym "prawdziwym" ghoulu?
Nie ma żadnego "prawdziwego". Są tylko różne wyobrażenia ghouli. Jeśli w H3 miałby być ghoul, to to miałby być ghoul z Antagarichu, a nie Warhammera, Forgotten Realms albo jakeijśtam mitologii.
W tym świecie ghoule wyglądają mniej więcej tak:
Można ich było spotkać chyba tylko w jakimś nawiedzonym dworku. Ich "downgrade'y" to widziadła i potępieńcy. Wszystkie roznosiły choroby/trucizny, nie pamiętam. Żadnych tekstów, artefaktów ani powiązań z wampirem i zombie nie było. W Ich towarzystwie kręciło się tylko mnóstwo duchów i upiorów.
I nic więcej. żadnych wampirów w skórze zombie, ani mitologii słowiańskiej.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-10-03, 08:11
Czyli nawet MM jest niespójne ze swoimi kolejnymi częściami?
"nie ma mocnych na sentymenty"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-10, 18:05
Każda część MM odbywa się na innym kontynencie/planetoidzie/planecie z własną fauną i florą. H3 i MM7 są w dokładnie tych samych realiach, tak samo jak Hobbit i LoTR.
[ Dodano: 2008-10-10, 18:02 ]
Przypomniała mi się jedna rzecz - w MM7 był strasznie mocny, dwuręczny topór "zguba ghuli".
Cytat:
Zguba ghuli została zamówiona ponad 150 lat temu przez Świątynię Słońca, by pomóc w walce z nieumarłymi, których tworzyła świątynia Księżyca. Choć jest potężną bronią, był tylko jeden, a nieumarłych tysiące. Dlatego Świątynia Słońca została pokonana w 1083 roku P.C.
Oto następna jednostka mojej produkcji. Nazywa się Starożytna naga. Oto statystyki tej jednostki. Wytrzymała jest dlatego, że jest starożytna hehe Jest skrzyżowana z meduzą co świadczy o wężowych włosach. Zrobiłem je pod kolor ciała. Ma w uzbrojeniu piorun tytana i laske mumii, ale laska pasowała jej do włosów hehehe. Może strzelać piorunami i rzucać zaklęcia laską, ale może też walczyć wręcz przy pomocy swoich mieczy.
Nie biore udziału w takich konkursach. Poza tym musiałbym zrobić animacje do tego, a nie bardzo wiem jak się to robi. Dzięki za propozycję Tarnoob. Zrobie niedługo jakąś jednostkę.
poglad26.jpg
Plik ściągnięto 10689 raz(y) 15,07 KB
"człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-11-26, 15:58
Ale animacji wcale nie trzeba robić, po prostu, za zrobienie choćby fragmentu ma się więcej punktów. Samo uczestniczenie to już prestiż
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum