Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Moje wymyślone jednostki HoMM3
Autor Wiadomość
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-30, 20:25   

Tym, że w tym świecie Zombie to zupełnie różne stwory - zombie to ożywione mięso, a ghul inaczej wygląda i bliżej mu do jakiegoś myślącego "upiora", nawet jego nieulepszona wersja się nazywa widziadło.
 
ziajok 
Nekromanta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2008-09-30, 20:27   

Ghoul jest połączeniem Zombie z Wampirem. Zombi nie potrafi mówić, bo nie jest do tego zdolne. Potrafi tylko zabijać i słuchać rozkazów nekromanty. Wampir jest inteligentnym nieumarłym. potrafi porozumiewać się telepatią, mówić, rozumieć. Jest demonem w mitologii słowiańskiej. Duch odstępcy od wiary, którego ciało uprzednio nie zostało spalone. Ghoul natomiast jest zawieszony pomiędzy nimi. Potrafi mówić jedynie "mózg!" "krew", gdyż tylko tym się żywi (z żywych istot). Jest wolny jak zombie, jednak rozumie jak wampir. W Heroes III byłby jednostką podobną do żywego trupa jakim jest zombie jednak wysysałby życie jak ulepszony wampir, które są dla mnie niesamowite :)

"człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać"
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-09-30, 20:46   

a gdzie zaliczysz mumie ?

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
ziajok 
Nekromanta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2008-09-30, 20:53   

mumie zalicze do kręgu władców pustynnych pochowanych w piramidach przy udziale kapłanów i za pomocą specjalnych rytuałów. Pierwszym nekromantą (jak prawdopodobnie już wiesz był Nagash), który w porozumieniu z elfami ciemności odkrył, jak ożywia się mumie, i nie tylko. Mumie jeszcze raz powtażam to tylko zwłoki władców pustyni. :)

"człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-30, 21:28   

ziajok napisał/a:
Ghoul jest połączeniem Zombie z Wampirem. Zombi nie potrafi mówić, bo nie jest do tego zdolne. Potrafi tylko zabijać i słuchać rozkazów nekromanty. Wampir jest inteligentnym nieumarłym. potrafi porozumiewać się telepatią, mówić, rozumieć. Jest demonem w mitologii słowiańskiej. Duch odstępcy od wiary, którego ciało uprzednio nie zostało spalone. Ghoul natomiast jest zawieszony pomiędzy nimi. Potrafi mówić jedynie "mózg!" "krew", gdyż tylko tym się żywi (z żywych istot). Jest wolny jak zombie, jednak rozumie jak wampir. W Heroes III byłby jednostką podobną do żywego trupa jakim jest zombie jednak wysysałby życie jak ulepszony wampir, które są dla mnie niesamowite :)

Fajne, tylko nijak się ma do ghoula w świecie MM
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-10-02, 10:25   

ziajok napisał/a:
Ghoul (...) Potrafi mówić jedynie "mózg!" "krew", gdyż tylko tym się żywi (z żywych istot). Jest wolny jak zombie, jednak rozumie jak wampir. W Heroes III byłby jednostką podobną do żywego trupa jakim jest zombie jednak wysysałby życie jak ulepszony wampir, które są dla mnie niesamowite :)

Jak coś powolnego jak zombi może polować na to samo co wampir? Nie pasuje mi opcja wampira zamkniętago w ciele zombi. Już logiczniej byłoby na odwrót.
Tarnoob napisał/a:
Fajne, tylko nijak się ma do ghoula w świecie MM

Może napiszesz coś o tym "prawdziwym" ghoulu?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-02, 14:50   

Shakti napisał/a:
Może napiszesz coś o tym "prawdziwym" ghoulu?

Nie ma żadnego "prawdziwego". Są tylko różne wyobrażenia ghouli. Jeśli w H3 miałby być ghoul, to to miałby być ghoul z Antagarichu, a nie Warhammera, Forgotten Realms albo jakeijśtam mitologii.

W tym świecie ghoule wyglądają mniej więcej tak:


Można ich było spotkać chyba tylko w jakimś nawiedzonym dworku. Ich "downgrade'y" to widziadła i potępieńcy. Wszystkie roznosiły choroby/trucizny, nie pamiętam. Żadnych tekstów, artefaktów ani powiązań z wampirem i zombie nie było. W Ich towarzystwie kręciło się tylko mnóstwo duchów i upiorów.

I nic więcej. żadnych wampirów w skórze zombie, ani mitologii słowiańskiej.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-10-02, 15:11   

Tarnoob napisał/a:
Jeśli w H3 miałby być ghoul, to to miałby być ghoul z Antagarichu, a nie Warhammera, Forgotten Realms albo jakeijśtam mitologii.

Czy wszystkie jednostki z MM są takie same jak w HoMM?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-02, 18:19   

W MM7 tak.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-10-03, 08:11   

Czyli nawet MM jest niespójne ze swoimi kolejnymi częściami?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-10, 18:05   

Każda część MM odbywa się na innym kontynencie/planetoidzie/planecie z własną fauną i florą. H3 i MM7 są w dokładnie tych samych realiach, tak samo jak Hobbit i LoTR.

[ Dodano: 2008-10-10, 18:02 ]
Przypomniała mi się jedna rzecz - w MM7 był strasznie mocny, dwuręczny topór "zguba ghuli".
Cytat:
Zguba ghuli została zamówiona ponad 150 lat temu przez Świątynię Słońca, by pomóc w walce z nieumarłymi, których tworzyła świątynia Księżyca. Choć jest potężną bronią, był tylko jeden, a nieumarłych tysiące. Dlatego Świątynia Słońca została pokonana w 1083 roku P.C.
 
ziajok 
Nekromanta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2008-11-22, 18:19   

Oto następna jednostka mojej produkcji. Nazywa się Starożytna naga. Oto statystyki tej jednostki. Wytrzymała jest dlatego, że jest starożytna hehe ;-) Jest skrzyżowana z meduzą co świadczy o wężowych włosach. Zrobiłem je pod kolor ciała. Ma w uzbrojeniu piorun tytana i laske mumii, ale laska pasowała jej do włosów hehehe. Może strzelać piorunami i rzucać zaklęcia laską, ale może też walczyć wręcz przy pomocy swoich mieczy.

Atak 18
Obrona 16
Obrażenia 34
Wytrzymałość 160
Szybkość 8
Koszt 1900 złota

Zdolności: Powstrzymuje kontratak, uderzenie śmierci,
losowy wrogi czar magii wody podczas ruchu,
Odporność na magię wody, zamienia w kamień.

jstarozytnanaga.GIF
Starożytna naga
Plik ściągnięto 10728 raz(y) 7,97 KB


"człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-22, 20:45   

Ziajok, powiem Ci jedno: wystartuj w CC6. Newsa masz na portalu.
 
ziajok 
Nekromanta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2008-11-26, 15:33   

Nie biore udziału w takich konkursach. Poza tym musiałbym zrobić animacje do tego, a nie bardzo wiem jak się to robi. Dzięki za propozycję Tarnoob. ;-) Zrobie niedługo jakąś jednostkę.

poglad26.jpg
Plik ściągnięto 10689 raz(y) 15,07 KB


"człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-26, 15:58   

Ale animacji wcale nie trzeba robić, po prostu, za zrobienie choćby fragmentu ma się więcej punktów. Samo uczestniczenie to już prestiż :!:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 35
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group