Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-10, 19:30
Bartas napisał/a:
Kusznik vs Lizard
Znowu jednostki maja te same zadanie-strzelanie
Kusznik robi to dobrze a lizardzik również dobrze...lizard może troche słabiej atakuje ale ładnie ciągnie z blesikiem ma wtedy obrażenia równe 6
Przyrost taki sam.Przydatność z neutralami ta sama w FB wygrywają lizardy-=kuszników można łatwo pobocznymi hirkami wytłuc-10 hp a i 3 obrony
Z lizardami jest ciężej
Kusznik jest jednostką wybitną. Jest znacznie szybszy dzięki czemu wymiata całą mapę do 4 poziomu włącznie. Problemy zaczynaja się, gdy spotykamy 5 poziom. Lizardem tego nie zrobisz. Kuszników tracimy dużo na zdobywaniu miast, ale na to mamy archanioły z wskrzeszeniem.
Lizardy jak cała cytadela nie chcą ginąć. Oberwie taki od 50 gremlinów i nic. A 2-3 takie bitwy z kusznikami i nie byłoby już czym walczyć.
Bartas napisał/a:
Czas na 3 lvl.
Gryfy-zajmują dwa pola,są szybkie po ulepszeniu więc przydają sie w walkach z neutralami.Doskonała ochrona strzelców jednak nie trzebe ich stawiać aby mieć 6 lvl w zamku więc często nie mamy ich w 1 tygodniu przez co tracimy przyrost:/Statystyki przyrost i reszta załatwiają sprawe ale cena gryfa jest wysoka ale za elite sie płaci [zresztą za cały zamek sie płaci ]
Więc najsilniejszy 3 lvl kontra słaba walka-jak tu porównywać??Ano tak:
Ważka-Doskonała broń as w rękawie cytki według mnie jedna z najprzydatniejszy jednostek-daje nam dużo punktów ruchu świetnie sprawdza sie z walkach neutralami i walce w krypcie- krypte z 5 wampirami dzięki ważkom i lizardom można obrobic w [!] 1 tygodniu z MINIMALNYMI stratami.
Świetna broń do blokowania strzelców!
Rzeczywiście ważka świetnie się spisuje w cytadeli i to miasto dostawałoby ostro po dupie od każdego łucznika, gdyby nie ona.
Nie przesadzajmy jednak. Gryf - szybki, lata, kontruje, duże hp, zwiększony przyrost, fajnie wygląda Grzechem byłoby trzymac taką jednostkę w defensywie. Jak go pokonać??
Co ty gadasz... gryf ma większy przyrost lepsze statystyki zawsze kontratakuje i jest gorszy od oślizga według ciebie bez urazy ale większej głupoty jeszcze nie słyszałem!
Gryf ma większe statystyki i przyrost...
A czy zauważyłeś to że dużo kosztuje??
A czy zauważyłeś to żeby mial większy przyrost potrzeba zmarnować jedną kolejke??
A czy zauważyleś to że jeśli postawisz je w 1 tygu nie będziesz miał koników??
No wybacz castle bez koników w 1 tygu plus cytki ssie:/
Aha nie będziesz miał gryfów w 1 tygu=Będziesz mial ich mniej niż ważek
A czy zauważyłeś przydatność ważki??
A i cena siedliska:]
Pozdrawiam
Ps ja też większych głupot niż niektórych Twoich postów nie widzialem
No z 200 gryfow + troche defa i platnerz ewentualnie jakies blogoslawienistwo, kam skora, czy tarcza i wez go sobie zatrzymaj. Wazki maja to dobre ze sa szybkie i zrzucaja czary i przy tym z defem dlugo sie trzymaja. Ale gryf na przyspieszeniu powala no i ta jego kontra heh.
Krzyzowcy jak im sie trafi "Szczescie" to maja takie dmg ze glowa boli
Czempion jak dla mnie sredni chodz od wywki o niebo lepszy ale skuteczni sa tylko z jakims czarem
lizardy z defem nie do pokonania nie pamietam z kim to gralem ale elfami w lizardy atakowac heh masakra ja zabilem 2 strzalami 15 lizardow a on jednym z 30 elfow i jak tu walczyc ?
Gorgonka "Az strach sie bac" chodz jak sie pomysli idzie ich wystrzelac bo trzeba przyznac ze duzo kusznikow + prosta strzala + blogoslawienstwo/precyzja i gorgonki oslabione
Hydra bez komentarza
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Gorgonka "Az strach sie bac" chodz jak sie pomysli idzie ich wystrzelac bo trzeba przyznac ze duzo kusznikow + prosta strzala + blogoslawienstwo/precyzja i gorgonki oslabione
Ta ale gorgonka ma nie dostać dzieki ważkom i wiwetną
A strach sie bać jak Ci np 10 gorgon uderzy w Archy/Czempionów
Oślizg ma:
-Speda
-Osłabienie czy coś tam innego
-fajne miejsce rekrutacji
-można je mieć w 1 tygodniu
a u gryfów:
-zawsze kontratakuje
-Troche lepsze staty
To nie była głupota tylko mądre stwierdzenie prawdy.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-11, 08:18
Jest walka Zamek vs Cytadela. Najpierw oślizgi wycinają kuszników, potem wiwerna usuwa kapłana. Reszta zamku wycina oślizgi i wiwerny.
W cytadeli pozostają wolne jednostki + łucznik, a w zamku szybkie. Jedna z podwójnym atakiem, druga z szarżą, trzecia ze wskrzeszeniem, no i jeszcze gryf z kontrą. Wcale nie fajnie!!
Zamek ma też zwykle lepsze czary.
Ważka na spowolnieniu będzie szybsza od kusznika bez czarów.
Ważka bez czaru będzie szybsza od kusznika na przyspieszeniu czy modlitwie.
W większości sytuacji będzie zapewne, tak jak pisałem wcześniej.
Jak spowolnisz cytke to wtedy gryf i reszta zdazy zaslonic strzeloków. jesli ty grajac cytka nie bedziesz mial haste to ważka poprostu nie doleci do kusznika.Z wiwka jeszcze gorzej.
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-11, 17:55
Rzucamy rozproszenie na ważki, ale przeciwnik zasłonił już łuczników, więc ich nie wykończymy. Grając zatem cytadelą powinniśmy wystrzelać przeciwnika i cierpliwie czekać, aż sam podejdzie? W tym szaleństwie jest metoda!
Ważka na spowolnieniu będzie szybsza od kusznika bez czarów.
Ważka bez czaru będzie szybsza od kusznika na przyspieszeniu czy modlitwie.
W większości sytuacji będzie zapewne, tak jak pisałem wcześniej.
To o ile jednostka na przyspieszeniu/spowolnieniu przyspiesza/spowalania jest chyba zależne od mocy, nie?
Stawiam na zamek. Czempioni i archanioły rozniosą ten kurnik .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum