Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Oblężenie zamku
Autor Wiadomość
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-04-05, 15:55   

Adolf39 napisał/a:
skwer123 napisał/a:
a cytadelę tym bardziej "wytną"... ja wiem co robię gram tym miastem dłużej i jakoś tego nie zauważyłem
GRACIE Z KOMPEM I NARZEKACIE NA OBLEZENIA?^^ POGRAJ Z KIMS COMYSLI TO ZOBACZYSZ JAK CI SMOK ZNIKNIE W PARE SEKUND^^

a co dopiero hydra

 
 
Kilu


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-04-12, 13:28   

skwer123 napisał/a:
a Ty morgan-ghost nie udawaj że się znasz! może cytadela jest lepsza od lochów?! bałwanie!


No przepraszam, nie wytrzymalem i musiałem założyć konto prawdopodobnie tylko po to, żeby Ci odpisać.
Mimo wszystko myślę, że to Ty udajesz, że się znasz. Moim zdaniem 'najlepszość' zamku zależy od poziomu bohatera, jego profesji, specjalności, doświadczenia gracza a nie od rodzaju zamku jakim gra. Mówisz, że cytadela jest słaba?
Władca bestii + płatnerstwo, na 15 poziomie ma około 10-12 obrony bez artefaktów i 85% zmniejszenia obrażeń. Do tego wystarczy, że załatwisz sobie magię ziemi na mistrzowski, rzucasz tarcze, kamienną skóre i idziesz sie bawić.
Testowane przeciwko komputerowi na wieży oraz ze znajomymi. ;)
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-12, 14:02   

Kilu napisał/a:
Do tego wystarczy, że załatwisz sobie magię ziemi na mistrzowski, rzucasz tarcze, kamienną skóre i idziesz sie bawić.
Testowane przeciwko komputerowi na wieży oraz ze znajomymi. ;)
Jednak na pierwszy czar wolalbym rzucic spowolnienie ,a nastepnie tarcze badz kamienna skore.
Cytat:
Adolf39 napisał/a:
skwer123 napisał/a:
a cytadelę tym bardziej "wytną"... ja wiem co robię gram tym miastem dłużej i jakoś tego nie zauważyłem
GRACIE Z KOMPEM I NARZEKACIE NA OBLEZENIA?^^ POGRAJ Z KIMS COMYSLI TO ZOBACZYSZ JAK CI SMOK ZNIKNIE W PARE SEKUND^^

a co dopiero hydra
Hydra jak wejdzie do zamku ,to chociaz ma powstrzymanie kontry i atakuje naokolo,bardziej sie nadaje do oblezenia niz smok .zwlaszcza,ze cytadela gra sie tazarem i nie jest tak latwo ubic hydre z takim defensem.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2008-04-12, 14:46   

..nie ma zamkow slabych i zamkow mocnych.. sa tylko slabi i mocni gracze:)

...moge grac kazdym zamkiem a o powodzeniu decyduje nasz styl gry i konsekwencja..
kierujac cytadela sprawdza sie styl defensywny - platnerstwo, odpornosc na magie, magia ziemi..
kierujac np. zamkiem - ofensywa - atak, magia powietrza itd

osobiscie mam slabosc do Fortress, ale duzo frajdy przynosi tez gra Nekropolis - Vokial i jego wampiry:)

Fantasy.. better than life..?
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-04-12, 15:02   

Kilu napisał/a:
skwer123 napisał/a:
a Ty morgan-ghost nie udawaj że się znasz! może cytadela jest lepsza od lochów?! bałwanie!


No przepraszam, nie wytrzymalem i musiałem założyć konto prawdopodobnie tylko po to, żeby Ci odpisać.
Mimo wszystko myślę, że to Ty udajesz, że się znasz. Moim zdaniem 'najlepszość' zamku zależy od poziomu bohatera, jego profesji, specjalności, doświadczenia gracza a nie od rodzaju zamku jakim gra. Mówisz, że cytadela jest słaba?
Władca bestii + płatnerstwo, na 15 poziomie ma około 10-12 obrony bez artefaktów i 85% zmniejszenia obrażeń. Do tego wystarczy, że załatwisz sobie magię ziemi na mistrzowski, rzucasz tarcze, kamienną skóre i idziesz sie bawić.
Testowane przeciwko komputerowi na wieży oraz ze znajomymi. ;)

Ty baranie pier****ny! naucz się matmy! ch*** lewy! jeżeli zwiększa za każdy poziom o5% to znaczy że 15% na mistrzu przy 12 poziomie zmniejsza uszkodzenia (z dokładnością... dokładnie o tyle):18.650614625919784092672%
...a co do obrony to przy 12 ataku 12 obrony jest niwelowane! a i lepsya jest skuteczność ataku niz platnerstwo

 
 
Kilu


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-04-12, 16:36   

skwer123 napisał/a:
Ty baranie pier****ny! naucz się matmy! ch*** lewy!

Wskaż proszę w moim poście jakieś stwierdzenie, którym bezpośrednio Ci ubliżyłem. Miło by było gdybyś wykazał się chociaż odrobiną kultury. No i na Twoje nieszczęscie tak się składa, że chodze do LO z profilem mat^2. ;)

skwer123 napisał/a:
jeżeli zwiększa za każdy poziom o5% to znaczy że 15% na mistrzu przy 12 poziomie zmniejsza uszkodzenia (z dokładnością... dokładnie o tyle):18.650614625919784092672%


Ech, pisałeś, że grasz już 3 lata a tak mało wiesz? Co lvl dochodzi 5% do zwiększenia obrony, ale ono jest dodawane 'na czysto' a nie od wartości wcześniejszej.

skwer123 napisał/a:
a i lepsya jest skuteczność ataku niz platnerstwo


Względnie, względnie. Atak jest lepszy w pewnych sytuacjach, płatnerstwo w innych.

ps.jak sie zgłasza kogoś do warna?
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2008-04-12, 17:02   

Kilu napisał/a:
skwer123 napisał/a:
Ty baranie pier****ny! naucz się matmy! ch*** lewy!

Wskaż proszę w moim poście jakieś stwierdzenie, którym bezpośrednio Ci ubliżyłem. Miło by było gdybyś wykazał się chociaż odrobiną kultury. No i na Twoje nieszczęscie tak się składa, że chodze do LO z profilem mat^2. ;)

skwer123 napisał/a:
jeżeli zwiększa za każdy poziom o5% to znaczy że 15% na mistrzu przy 12 poziomie zmniejsza uszkodzenia (z dokładnością... dokładnie o tyle):18.650614625919784092672%


Ech, pisałeś, że grasz już 3 lata a tak mało wiesz? Co lvl dochodzi 5% do zwiększenia obrony, ale ono jest dodawane 'na czysto' a nie od wartości wcześniejszej.

skwer123 napisał/a:
a i lepsya jest skuteczność ataku niz platnerstwo


Względnie, względnie. Atak jest lepszy w pewnych sytuacjach, płatnerstwo w innych.

ps.jak sie zgłasza kogoś do warna?

Gościu nie cwaniakuj jeżeli by dochodziło po 5% na czysto to w pewnym momencie jednostki stałyby się nieśmiertelne, to by było bez sensu.
 
Kilu


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-04-12, 18:09   

paweł napisał/a:
Gościu nie cwaniakuj jeżeli by dochodziło po 5% na czysto to w pewnym momęcie jednostki stały by się nieśmiertelne, to by było bez sensu.


Ja nie cwaniakuje tylko wyrażam opinie, która jest oparta na moim doświadczeniu i testach. Nie wiem dokładnie jak to działa. Skille tego typu testowaliśmy ze znajomym na podstawie specjalizacji 'talent magiczny' i efekt był taki, że skille zadawały 5% więcej obrażeń od podstawy, nie zaś od 15% bonusu z talentu magicznego. Tak więc przynajmniej na początku obrażenia zmniejszają się po 5% od wartości początkowej. Być może ma na to oddzielny wpływ stosunek ataku i obrony.
Np. teraz mam taką sytuacje:
mam herosa na 22 poziomie, około 35 obrony. W walce z przeciwnikiem, który ma 10 ataku 1 feniks zadaje 1 ważce 7 punktów obrażeń, co stanowi około 20% obrażeń podstawowych bez wliczania bonusu za atak.
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-04-12, 18:15   

O rany... talent magiczny liczy się zupełnie inaczej niż skuteczność ataku czy płatnerz. Jeśli masz skuteczność ataku poziom mistrzowski to masz 30% więcej obrażeń, dodając do tego bohatera z tą specjalnością dostajesz 5% premii na poziom DO tej umiejętności. Czyli hero na 20 levelu ma 100% premii do umiejętności skuteczność ataku, czyli będzie miał 60%. Później policzyć należy różnicę ataku i obrony atakujących siebie jednostek, premia będzie różna dla różnych jednostek.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2008-04-12, 20:02   

Ej koleś weź przeczytaj umiejętność Tazara głównie to co w cudzysłowie jest napisane, albo ja sam ci napiszę.
Zwiększa o 5% zdolność "Płatnerza" dla każdego zdobytego poziomu bohatera.
Zwiększa od umiejętności Płatnerz, anie dodaje po 5% od tak sobie!!!
 
Kilu


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-04-12, 20:38   

@Morgan
TM liczy sie inaczej niż płatnerz? Popatrz na poniższy 'screen'. :)



@pawel

"Zwieksza o 5% zdolnosc 'xyz' " ale nie jest napisane czy dodaje 5% od niczego, czy też od wartości podstawowej 5%. Z tego co zauważyłem, to gdyby na początku zwiekszało o 5% od 15% to prawie nie było by tego widać, natomiast na początku gry z każdym poziomem widać różnice w dmg. Małe ale widać. :)
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2008-04-12, 20:53   

Kilu napisał/a:
@Morgan
TM liczy sie inaczej niż płatnerz? Popatrz na poniższy 'screen'. :)

Obrazek

@pawel

"Zwieksza o 5% zdolnosc 'xyz' " ale nie jest napisane czy dodaje 5% od niczego, czy też od wartości podstawowej 5%. Z tego co zauważyłem, to gdyby na początku zwiekszało o 5% od 15% to prawie nie było by tego widać, natomiast na początku gry z każdym poziomem widać różnice w dmg. Małe ale widać. :)


Na pewno nie może być tak że za każdym poziomem dochodzi 5% bo gdyby tak było to po dwudziestym poziomie nie dało by się zabić żadnej jednostki.Nie wiem jak inni, ale mi się wydaje że aż tak skuteczne to nie jest.Tam nie jest napisane że dodaje 5% tylko zwiększa o 5% umiejętność Płatnerz!!!
 
Kilu


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-04-12, 21:00   

Ja napisałem, że imho wpływają na to bonusy od obrony lub coś. Być może od jakiegoś poziomu przestaje dodawac bonus lub coś. W każdym bądź razie na początku nie jest możliwe, żeby dodawało po 5% od 15%.
paweł napisał/a:
Tam nie piszę że dodaję 5% tylko zwiększa o 5% umiejętność Płatnerz!!!


Ale nie pisze, że zwiększa algorytmem x*5/100*15%(m.pł) lub x*5%+15%.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2008-04-12, 21:34   

Kilu napisał/a:
Ja napisałem, że imho wpływają na to bonusy od obrony lub coś. Być może od jakiegoś poziomu przestaje dodawac bonus lub coś. W każdym bądź razie na początku nie jest możliwe, żeby dodawało po 5% od 15%.
paweł napisał/a:
Tam nie piszę że dodaję 5% tylko zwiększa o 5% umiejętność Płatnerz!!!


Ale nie pisze, że zwiększa algorytmem x*5/100*15%(m.pł) lub x*5%+15%.


Ja wiem tylko tyle że na pewno nie dodaje 5% na czysto tylko zwiększa od umiejętności płatnerz!!! Jasna sprawa. Tamto stwierdzenie jest niemożliwe.
 
Kilu


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-04-12, 21:38   

offtop:=true

Dlaczego każdą wypowiedź kończysz wykrzyknikami? ;-)

offtop:=false

Po przeprowadzeniu większej ilości prób coraz bardziej sie przekonuje, do opcji 5/100*15%. Ale jakoś mi to nie pasuje. ;)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 4
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group