Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Rozbudowa miasta

Jak wolicie rozbudowywać miasto?
Jak najszybciej kapitol
61%
 61%  [ 47 ]
Cytadela, zamek + wojsko
25%
 25%  [ 19 ]
Inna rozbudowa
13%
 13%  [ 10 ]
Głosowań: 76
Wszystkich Głosów: 76

Autor Wiadomość
Sandra 
Mroczny Gracz >;]



Pomogła: 1 raz
Wiek: 28
Dołączyła: 31 Paź 2008
Posty: 723
Skąd: Askądsąlisze
Wysłany: 2009-01-26, 12:23   

ja rozbudowuje identycznie, lub bardzo podobnie do Skwera :lol:

Aby zapanować nad człowiekiem, trzeba sprawić by zaczął się bać...
 
 
Turgon 


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 73
Wysłany: 2009-01-26, 21:34   

Ja robie tak:

Na dużych mapkach:
1.rada miasta
2.targ
3.gildia
4.kuźnia
5.ratusz
6.cytadela
7.zamek
8.kapitol
potem reszta.
Po 1 tygodniu nie mam armii ale mam zapewniony dopływ kasy.

A na małych mapach:
1.rada miasta
2.ulepszone siedlisko 1p
3.siedlisko 2p
4.siedlisko 3p
5.siedlisko 4p
6.cytadela
7.zamek
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-05-25, 21:39   

No to poproszę o radę w rozbudowie zamku.Po miecznikach budować stajnie,kawalerzystów,cyta,zamek czy gildia,mnisi,cyta zamek lub gildia,mnisi,gryfy,cyta.Wiem że pierwsza wersja jest najlepsza,ale mówię o sytuacji gdy kasiorki nie ma,a mam na nią ogromne ciśnienie i wiadomo że bedę jej potrzebował bardzo bardzo dużo,a nie wiadomo czy się wyrobię z kawalerzystami.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-05-25, 22:58   

Anioły + zamek (bez łuczników) :D Konie to obowiązek :)
 
 
Wivernus


Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 73
Wysłany: 2009-05-26, 09:20   

Ja może i trochę noobsko gram w tej kwestii, ale jakoś bez Kapitolu nie wyobrażam sobie grania, ta kasa bardzo szybko się zwraca, a na małych mapkach rzadko gram tylko, że nawet wtedy lecę od razu do Kapitolu, już z przyzwyczajenia.
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2009-05-26, 10:05   

To na M tracisz tyg na kapitol,a w 3/4 tyg. przychodzi koleś i cie tłucze.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-05-26, 15:26   

Xenofex napisał/a:
w 3/4 tyg.

2 :)
Cytat:
Ja może i trochę noobsko gram w tej kwestii, ale jakoś bez Kapitolu nie wyobrażam sobie grania, ta kasa bardzo szybko się zwraca, a na małych mapkach rzadko gram tylko, że nawet wtedy lecę od razu do Kapitolu, już z przyzwyczajenia.

Ja nawet grając na 200% idę w wojo :P
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2009-05-26, 15:30   

2 tyg to specjaliści wjeżdżają i to zależy jak sie mapka potoczy.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-05-26, 15:33   

To zagraj ze mną - 90% M-ek kończę w 2 tyg (chyba, że gram infernem, ale wtedy to przeciwnikowi powinno zależeć na wjechaniu w 2 tyg...) :)
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-05-26, 16:17   

Co do wjazdów Malekitha potwierdzam i wiekszość gier tak się kończy chyba że przeciwnik kisi się w zamku to mi się gra przeciąga do 3tygodnia.Malekith powiedz mi jedną rzecz,ostatnio wtopiłem kilka gier które były jak najbardziej do wygrania,ale zabrakło mi mass slow,bo na start wybrałem sobie ogień licząc na klątwę.Później w puszkach byli tylko ożywieńcy wiec nie nabiłem do magii ziemi i w FB z Dunpealem(on grał dungeonem) dostałem niezły łomot mimo że nie grał na wszystkie jednostki.Czekać na ziemię czy jak?Bez ziemi przeciwnik ma gg,tak mi się wydaje.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-05-26, 19:21   

Ja biorę co dają - ma to plusy i minusy, ale zwykle się opłaca. Ziemia jest dla confa świetna, ponieważ można przebić każdego niestrzelającego guarda do 9 speed. Jeśli dostajesz na 2 lvl ryba jakąś magię to bierz bez wahania, bo lepiej mieć jakąś szansę na np. klątwę, niż sporą na nauka-sokoli, mistycyzm-balistyka etc. Biorąc także pod uwagę złośliwość tej gry, to turę po odrzuceniu ognia powinieneś znaleźć scroll/kapliczkę z klątwą :)
 
 
lady


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 202
Wysłany: 2009-06-26, 18:24   

Rozbudowa miasta ciekawy temat wiec tak to zalezy od mapy jezeli jest duzo surowcow na mapie jedziesz w wojo+ cytadele+zamek , a jak online grasz to tylko w wojo+cyt+zamek w pierwszym tygodniu, potem wykupujesz jednostki i zdobywasz surowce z walk kapitol to okolo 3 tydzien max chyba ze wczesniej zdobedziesz troche hajsu to pod koniec drugiego tygodniu juz budujesz na przykladzie Zamku
siedlisko pikinierow - poziom 1 powiedzmy ze dostales w grze tylko pierwszy poziom wiec budujesz tak
siedlisko strzelcow pierwszego dnia
kuznia drugiego dnia
miecznicy trzeciego dnia
gryfy czwartego dnia
cytadela piatego dnia
zamek szostego dnia
gryfi bastion siedmego dnia
potem jedziesz w rade , gildie, targ,ratusz, mnich,stajnia, kawalerzysci to tyle hehe pozdro teraz pewnie wszyscy bede mnie kosic:P
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-06-26, 19:23   

Nie lepiej zrobić konie zamiast gryfów?
 
 
lady


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 202
Wysłany: 2009-06-26, 19:26   

Konie sa za drogie na poczatku 10 drewna i 2000 golda na stajnie a na kawalerzystow 20 drewna i 5000 golda nie ma jak;/
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2009-06-26, 19:28   

da sie w pierwszym tygu konie+zamek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 6 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group