Zależy od mapy i od wylosowania np cytką jak mamy jaszczury to w 1 dniu wiwki jak nie to albo jaszczury albo ważki[raczej ważki chyba że wystan miał naprawde mało jaszczurów na starcie]
Potem pokolei siedliska i zamek cytadela w 6 i 7 dniu.
Castle zawsze upuje wieże łuczniczą albo ja buduje-Ładnie sie zabija potwory zasłaniajac łuczników pikinierami;)
Więc castle:
1.Wieża
2.kuźnia
3.Koszary.
4.Stajnie-powórt main hirka jeśli nie ma daleko i obok miasta nie mastajni
5.Arena walk
6.Cyradela
7.Jeśli zostawimy sobie z 3 k złota po wybudowaniu zamku to budujemy go;)
Inaczej siedlisko gryfów bo nie starczy nam na koniki.
W 2 tygu konikami z exp taktyka jedziemy wszytko co jest nawet strzelców i to bez strat pod koniec 2 tyga mamy raczej kapitol[zależy jaka mapa].
Mnichów można spokojnie ominąć gildie magów trzeba odwiedzić mainem i jak mamy sloow/haste/blees to uczymy sie na experta magi wody/powietrza/ziemi[ziemia najlepsza]
Dodam że 5 konikami w 2 tygu jesteśmy w stanie odrobić każdą krypte z max 5 wampami.
Bartas ostatnio grając w lidze postawiłem zamiast wiwern ulepszenie jaszczurek( o ile mamy postawiony budynek) na początku,dużo lepiej mi się grało ,ponieważ Wystanem jestem wstanie ustukać 25-40 jaszczurek ulepszonych-na początek wręcz idealnie.Ciekawą masz taktykę zamkiem. Osobiście wole kuszników -obstawa pikinierami ( kupuje tez 2 gryfy ,dziele po 1 - 2 pola zajmują )
Też o tym myślałem, ale jaszczurki ulepszam w 3 dniu (łańcuszek i hirek nawet nie musi marnować ruchu), a wiwki ładnie tankują (przyjmują uderzenia, gdy lizardy koszą).
Grając castle nie ma nic lepszego niż koniki - mówię Ci
Idealne do tankowania - jak wiwki.
Szybkie, więc z taktyką blokują strzelców w 1 ruchu, co minimalizuje straty...
Ostatnio castle staram się grać coraz mniej, przerzucam się na cytkę i WŻ - na WŻ z marnym skutkiem trochę... Ponieważ większość graczy gra bastionem który kosi castle... Chyba, że nie ma się up pegazów
Moja taktyka jest też cienka, jak trafisz mapę z małą ilością drewna-śmierć murowana
Ostatnio zmieniony przez 2008-11-10, 17:04, w całości zmieniany 1 raz
WŻ to porażka moim zdaniem ,chociaż ostatnio typ mi dupę okopał wrotami(moja głupota-wszedł na pusty zamek i wykupił nową populacje )Ciężko wrotami po ulepszać jednostki -dużo rtęci potrzeba . W zamku,bastionie,cytadeli często właśnie brakuje drewna, owszem można magazyny kupić,ale jednak 5 kafli się traci.. (oczywiście w cytadeli trzeba magazyn wiadomo poco )
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
1,2,3,4,5 dzien - tworze budynki dzieki ktorym bede mogl miec kapitol.
6-7dzien - tworze budynki dajace moby ( roznie to w kadzym miescie jest z tymi mobami )
dzieki temu odrazu mam jednostki z budnyku a po 2 dniach jak przychodzi nowy tydzien znowu dochodza mobki i w ten sposob odrazu jest ich wiecej :]
pozniej to juz do kapitolu i reszta budynkow z mobami
taka to moja skromna "taktyka"
Nigdy nie pozbawiaj nikogo nadziei, może to wszystko, co mu pozostało.
~shankar.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-19, 22:15
Nie gram prawie w ogóle na M i w ogóle na multi. A przede wszystkim pierwszego dnia- teoretycznie- jeszcze za bardzo nie wiem jaka będzie mapa, czy bogata czy biedna, bo odkryje z niej tylko marny fragmencik. A przecież sposób rozwoju trzeba wybrać już pierwszego dnia.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-20, 22:44
Ale też mi taka strategia do łba przyszła. Kupić 5 bohów, dać wojo głównemu i podbijać kopalnie i łatwiejsze elementy mapy bez czekania na jednostki z zamku. A reszta zbiera i czeka aż będzie miała więcej do zrobienia. Czekanie na kopalnie i kupienie szczurów odfajkowane.
Atos ameryke odkryles tylko ze nie 5 a 2 czyli razem 3
dajemy armie glownemu gorzej czasami z moralami zalezy co sie trafi
oni zbieraja itp. a glowny tylko walczy a w 1-3 dzien podbijamy 2 zamek moj rekord 2 dzien i juz 3 zamki no ale taka mapa byla
[ Dodano: 2008-06-20, 23:03 ]
Bo czesto na rbpc2 jest tak ze np. 2 Bastion jest strzeżony a 3 zamek forteca (A wlasnie czemu kurde zawsze jest forteca) czesto jest pusta potem 4 zamek tez zawsze nekro a nastepne to juz przeciwnika
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-21, 02:39
Ameryka już znana była, ja tylko się zastanawiam czy jest sens kupować większą ilość niż jednego czy dwóch, bo to robię zawsze pierwszego dnia. Tylko jeśli kupuje się trzeciego to on już nie jest z naszego zamku, a więc będzie miał po parę jednostek. Trzeba trochę liczyć na fart, np. Wystan i jego 10 jaszczurów czy Shakti.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum