Aaaa i jeżeli nie ma najlepszego zamku to po co ten temat?
Bo można wybrać najlepszy zamek na daną mapę, dany rozmiar i dane zasady. Nie można natomiast określić jaki zamek jest najlepszy w każdej sytuacji. Bez zasad nekropolia spisze się najlepiej na większości map. Miasta posiadające bohatera z dyplomacją oraz wrota żywiołów z 4 feniksami na tydzień również prezentują się bardzo dobrze.
Co do plusów niskiej wytrzymałości Diabłów to jest nim jak się nie mylę m.in. zastosowanie wskrzeszenia i ofiary.
robiłem już ankietę na najlepszy czar bitewny 5. poziomu i akurat ofiara została daleko w tyle za implozją - oceniliście ją na poziomie przywołania żywiołaków...
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 332 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-08-25, 15:11
jaggy007 napisał/a:
Quargoh napisał/a:
Co do plusów niskiej wytrzymałości Diabłów to jest nim jak się nie mylę m.in. zastosowanie wskrzeszenia i ofiary.
robiłem już ankietę na najlepszy czar bitewny 5. poziomu i akurat ofiara została daleko w tyle za implozją - oceniliście ją na poziomie przywołania żywiołaków...
Bo to czar sytuacyjny o największych możliwościach z czarów 5 poziomu który pokazuje swą moc na mapach typu Unleashing The Bloodthirsty. Zapewne praktycznie każdy zagłosował na implozję, ja jednak wybrałem właśnie ofiarę ponieważ jest niezastąpionym czarem czego nie można powiedzieć o implozji. Ale nie o tym temat, dobrze użyta ofiara działa idealnie na połączenie chowańce-diałby, jeszcze lepiej działa na cerbery-diabły właśnie z racji niskiej wytrzymałości Arcydiabłów zostaje ich dużo wskrzeszonych za pomocą ofiary.
ofiarę ponieważ jest niezastąpionym czarem czego nie można powiedzieć o implozji.
...wskrzeszenie?
Ofiara to dobry czar, ale bardzo sytuacyjny. Implozja jest znacznie bardziej uniwersalna. Poza specyficznymi mapami z armiami idącymi w tysiące, spisuje się bardzo dobrze, zarówno w arsenale wojownika, jak i maga. W 2-4 tygodniu, na bogatych mapach, implozja
jaggy007 napisał/a:
o silę 3k
potrafi wygrać walkę sama w sobie. Największymi problemami są kula i płaszcz przeciwstawienia. Zdarza się nawet, że obydwaj gracze zakładają te artefakty, aby zabezpieczyć się przed silnymi czarami ofensywnymi.
IMO najlepszy jest loch. Ma uśredniając, bardzo silne unity(a co ważniejsze-użyteczne), rewelacyjna gildia wraz z wirem magii, świetny portal przywołań, i bardzo mocnych herosów.
Na pewnych polach ustępuje zamkowi, ale w moich oczach wygrywa lepszymi budowlami i gildią.
Późno to mówie ale wrota żywiołów najlepsze bo 1.Ma podwojony przyróst feniksów .1. Jak mają grall to są niedopokonania. Zamek dobry ale ja zanim nieprzepadam. Lochy ok ale Czarny smok z bechometem samvna sam tyle samo to przegra. Forteca to dla mnie 2 najlepszy zamek bo ma 3 strzelców bardzo fajny grall itp. Cytadela niektórzy uważają go za jeden z najslabszy ale nie bo jak siedzą w mieście to ciężko ich podbić .Inferno nie będę komentować .Bastion nie lubie grać tym miastem bo ma 1 strzelca co dostaje wszystkie baty .Twierdza też nie lubię grać nim bo szybko giną i gram bardziej w magie. Nekropolis porzadne miasto bo jak sie zdobywa albo składa płaszcz nieumarlych to sie wskrzesza lisze ale wole wrota bo mają najgorszy 7poziom i 2 bardzo wolny.
Miano najlepszego zamku zalezy od wielkosci mapy i poziomu na ktorym gramy.Generalnie co do siły armii ulozylbym je od najsilniejszego: 1 ZAMEK za wskrzeszajace archanioly, kontratakujace gryfy, podwojnie uderzajacych kusznikow i krzyzowcow, silnych kawalerzystow i pikinierow , 2 BASTION za silne krasnoludy i enty, oslepiajace jednorozce , podwojnie strzelajace elfy, szybkie i silne centaury i odporne na magie smoki,3 LOCHY za kompletnie odporne na magie czarne smoki , harpie nie pozwalajace na kontratak i paralizujace meduzy,4 FORTECA za 3 strzelajace jednostki w tym tytani , silne nagi nie pozwalajace na kotratak.5 TWIERDZA za sile i atak behemotow , jedyna strzelajaca jednostke 6 poziomu cyklopi i bardzo silnych szamanow i umiejentosci bojowe bohaterow 6 NEKROPOLIA za powstrzymujace kontratak i odradzajace sie alpy, strzelajace chmura lisze, wyjatkowo silnych czarnych rycerzy i postarzajacy upiorny smok.7 INFERNO bardzo szykbie arcydiably powstrzymujace kontratak, atakujace 3 heksy cerbery i strzelajace chmura gogi , 8 CYTADELA za atakujace kilka jednostek hydry , zameniajace w kamien i silne bazyliszki i zabijajace wzrokiem gorgony no i pozycja nr 9 to WROTA ZYWIOLOW ogolem slaby zamek ale nadrabia wysokim przyrostem jednostek i magią . Co do Magii od najlepszego to jak wiadomo forteca za biblioteke i wrota zywiolow za budynki magiczne, umiejetnosci magiczne bohaterow i grala,potem podobną sile magiczną maja lochy ,nekropolia ,inferno, bastion , nastepnie 4 poziomowy zamek i 3 poziomowe cytadela oraz twierdza.Osobiście najbardziej lubie grac nekropolią , zamkiem,fortecą i lochami.. Edycja SoD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum