Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Czary
Autor Wiadomość
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-12-13, 18:45   

page napisał/a:
Tu nie chodzi o CZYNNIK LOSOWY w Gildiach Magów, tylko o NIELOGICZNE ułożenie czarów według kryterium przydatność/poziom zaklęcia.

Doskonale o tym wiem, że niektóre badziewia są na wysokich poziomach. Ale mi to ani troszeczkę nie przeszkadza. Mam zaklęcia, które używam, oraz takie, których w ogóle nie używam - są one dla bardzo mało ważne i na nie się w ogóle nie patrze.

page napisał/a:
FeestQ, o czym Ty, z całym szacunkiem, mówisz?
page napisał/a:
W mojej wypowiedzi nie ma żadnej wzmianki o szczęściu, przeczytaj jeszcze raz, a nie piszesz taśmowe odpowiedzi.

Ja tylko rzuciłem swoją opinię, w ogóle nie bazując na twoim poście.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 18:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2009-12-13, 19:35   

Mnie się wydaje, że tak jak jest, to jest w porządku. Przyśpieszenie bez experta powietrza jednak wcale nie jest takie dobre. To mają być podstawowe i łatwo dostępne czary. Czary 4-5 lvla (nie licząc badziewi, jak np migiczne zwierciadło) to są typowe dodatki. Barbarzyńca bez mądrości raczej nie będzie potrzebował zbytnio Kontrataku, za to o wiele bardziej mu się przyda haste, chodźby na same
behemoty.
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-12-13, 20:09   

Zarówno bohaterom z cytadeli i z twierdzy mass haste i mass slow jest bardzo potrzebne. Nie grzeszą oni super szybkimi jednostkami w armiach ze swoich miast, natomiast mogą to zmienić za pomocą tych oto dwóch czarów. Wówczas powstaje wielkie pytanie:

:arrow: Czy uczyć ich Magii Powietrza i Ziemi :?:

Skoro oby dwa massy są dla nich potrzebne, to chyba wypadałoby ich nauczyć tych dwóch umiejętności. Ale skoro w swoich miastach mają tak mało czarów w gildiach, to czy to będzie dla nich opłacalne ? Ja myślę że w większości przypadków tak, choć nie zawsze.
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-12-14, 15:34   

Uczenie wojownikow przynajmniej 2 magi jest zawsze oplacalne taki wojownik zazwyczaj osiagnie wystarczajaca liczbe pkt wiedzy by korzystac z obu magi a jesli przeciwnik nie ma wody to i mocy wojownik ma zazwyczaj tyle zeby te czary wystarczyly na dokonanie rzezi ich wojowniczymi armiami

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2009-12-14, 17:21   

2 magie są dobre, jednak ew. z samą magią ziemi też można grać bez większych problemów. Trzeba sie tylko nauczyć, jak w pełni wykorzystać mass slow.

Dzięki Gandalf - o to mi chodziło ;-)
Ostatnio zmieniony przez Leance 2009-12-14, 23:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-12-14, 22:04   

Leance napisał/a:
Trzeba sie tylko nauczyć, jak w pełni wykorzystać mass haste.

Mass slow chyba ;-) Pisałeś przecież o magii ziemi...

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2009-12-28, 14:34   

Moje ulubione czary to napewno:deszcz meteorów, psalm mocy, inkantacja mocy (przydaje się w walce ze smokami), wskrzeszenie, animator, oślepienie i hipnoza ;-)

na wschód od Konina Azja się zaczyna
Ostatnio zmieniony przez Akolita 2010-07-14, 22:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-12-28, 14:54   

Akolita napisał/a:
inkasacja mocy(przydaje się w walce ze smokami)

Chyba raczej: inkantacja mocy. W każdym razie paskudne słowo i wolę nazwę Pogromca. :-) Poza tym nie wiem, czemu lubisz ten czar - moim zdaniem jest raczej kiepski...
Akolita napisał/a:
hipnoza

A to już zupełne badziewie... nazwa Ci się podoba? A może animacja... bo z tego czaru raczej nie można zrobić dobrego użytku - byłby b. mocny, gdyby nie fakt, że można hipnotyzować tylko nieduże oddziały i to zwykle stworzeń o małym hp (wymagania co do mocy są bardzo duże).

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2009-12-28, 15:16   

Gandalf napisał/a:
... nazwa Ci się podoba? A może animacja...

Tylko bez jaj, przy rzucaniu czarów nie patrze na animacje, a co do hipnozy to akurat logiczne, że nie można jej rzucać masowo, hipnoza rzucana nawet na mniejsze oddziały może również zadać szkody przeciwnikowi (nie używam jej często ale jak się trafi jest przydatna).
No tak do tych czarów dorzuciłbym jeszcze antymagię.

na wschód od Konina Azja się zaczyna
Ostatnio zmieniony przez Akolita 2010-07-14, 22:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-12-28, 15:22   

Akolita napisał/a:
co do hipnozy to akurat logiczne,że nie można jej rzucać masowo
Mnie chodzi po prostu o to, że za pomocą hipnozy nie możemy przejąć np. minosów, tylko choćby takie rusałki, ale zazwyczaj w małej liczbie (gdy próbowałem rzucać hipnozę na silniejsze liczebnie oddziały, np. 200 jakiejś słabizny, też był problem). W żadnym wypadku nie sugerowałem, że hipnoza powinna być masówką, wtedy oczywiście byłaby przegięta ;-)
Akolita napisał/a:
hipnoza rzucana nawet na mniejsze oddziały może również zadać szkody przeciwnikowi
Z reguły nieduże szkody; już lepiej rzucić np. mass curse, czy też jakąkolwiek inną masówkę, niż bawić się w hipnotyzowanie - mniejszy ubytek many, lepszy efekt. ;-)
 
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2009-12-28, 15:29   

Gandalf napisał/a:
Z reguły nieduże szkody; już lepiej rzucić np. mass curse, czy też jakąkolwiek inną masówkę, niż bawić się w hipnotyzowanie - mniejszy ubytek many, lepszy efekt

Powiedz to gdy nie mamy ciekawszego czaru do rzucenia, a ubytek many jest dla mnie średni.
Pozdrawiam

na wschód od Konina Azja się zaczyna
Ostatnio zmieniony przez Akolita 2010-07-14, 22:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-12-28, 15:36   

Akolita napisał/a:
powiedz to gdy nie mamy ciekawszego czaru do rzucenia

To musiałby być naprawdę ekstremalny przypadek (np. gramy gostkiem od hipnozy :lol: :lol: :lol: i nie budowaliśmy nigdzie gildii :lol: ).
EDIT: Ale ze mnie dziad :lol:
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 16:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2009-12-28, 15:39   

Twierdzisz, że wszystko jest lepsze od hipnozy-bo ja nie, bo to co napisałeś to lekka przesada.
Gandalf napisał/a:
i ni
Czuję się zbulwersowany patrząc na twoje błędy językowe ;-)

na wschód od Konina Azja się zaczyna
Ostatnio zmieniony przez Akolita 2010-07-14, 22:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2009-12-28, 16:14   

Gandalf napisał/a:
To musiałby być naprawdę ekstremalny przypadek (np. gramy gostkiem od hipnozy i ni budowaliśmy nigdzie gildii ).

Haha, to było dobre :-P

Akolita napisał/a:
twierdzisz,że wszystko jest lepsze od hipnozy-bo ja nie,bo to co napisałeś to lekka przesada

Nie lepiej zarzucić na czymś konkretnym single slow'a niż większy hipnoza co gwarantuje nie tyle co mniejsze straty co ubytek cennej many. Bo zawsze można sobie obcykać magiczną 'szczałkę' albo chociaz ulepszyć gremliny i mucić. (przykład Astrala. Spec.Hipnoza)
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 18:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2009-12-28, 17:37   

Teoretycznie o hipnozie można dyskutować godzinami. A kto jej używa? Ja w ciągu ostatnich 5/10/20 gier użyłem jej dokładnie 0 razy!
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 6 z 8
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group