Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Jednostki 2. poziomu

Jaki jest najlepszy stwór 2 poziomu ?
kusznik
23%
 23%  [ 72 ]
krasnoludzki wojownik (żołnierz)
8%
 8%  [ 25 ]
obsydianowy (granitowy) gardulec
2%
 2%  [ 9 ]
magog
2%
 2%  [ 9 ]
zombi
0%
 0%  [ 3 ]
harpia wiedźma
18%
 18%  [ 56 ]
wilczy rycerz
9%
 9%  [ 28 ]
reptilion
2%
 2%  [ 9 ]
żywiołak burzy
31%
 31%  [ 99 ]
Głosowań: 310
Wszystkich Głosów: 310

Autor Wiadomość
eriatarka


Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 41
Wysłany: 2011-11-12, 23:56   

Set napisał/a:
Strzelec zasłoniony zawsze dobrze bije ( chyba że nie ma strzał, ale to już inna bajka).
Dobrze się on sprawdza w Zamku - wraz z mnichem są chronieni przez halabardnika


Taka teoria usprawiedliwia wady wszystkich jednostek strzelających. Jasne, że łuczników trzeba osłaniać, w każdym zamku ta reguła się sprawdza. Kusznicy strzelaja dwa razy, ale w poważniejszej walce, właśnie tyle strzałów zdążą oddać bo 10hp daje im żywotność jętki. Ponadto obrażenia mają wręcz smutnie :) ich funkcja zbliżona jest do Sprite'ów - Implozja.
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-13, 01:10   

eriatarka napisał/a:
Taka teoria usprawiedliwia wady wszystkich jednostek strzelających.


Co za głupi argument. Każda jednostka daje jakieś możliwości, które można wykorzystać i brak umiejętności wykorzystania tych możliwości nie jest wadą jednostki, tylko gracza.

eriatarka napisał/a:
Kusznicy strzelaja dwa razy, ale w poważniejszej walce, właśnie tyle strzałów zdążą oddać bo 10hp daje im żywotność jętki. Ponadto obrażenia mają wręcz smutnie :)

Jasne, zakładając, że nawet przeciwnik nie zastawi sobie strzelaków (albo obaj macie taktykę, albo on nie ma), to poleć sobie na te kusze, zapewniam Cię, że jednostka, która to zrobisz, też już się więcej nie ruszy.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
koksiu 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 38
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2012-01-03, 18:41   

1.Żywiołak Burzy
2.Kusznik
3.Harpia Wiedzma
4.Wilczy Rycerz
5.Obsydlianowy Gargulec
6.Krasnolud
7.Replition
8.Magog
9.Zombie
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2012-01-04, 17:05   

koksiu napisał/a:
2.Kusznik

Trochę wysoko, dobre na neutrale, na fb za dużo na uderzą, a łatwo ich wykosić.
 
koksiu 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 38
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2012-01-04, 22:16   

Może i wysoko lecz dla mnie to jest kluczowa jednostka w Zamku, może ewentualnie zamienić z Harpiami no bo to są potężne jednostki szczególnie ulepszone(atak i powrót na miejsce)- idealne przy podbijaniu zamku.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-04, 23:01   

koksiu napisał/a:
Harpiami no bo to są potężne jednostki szczególnie ulepszone(atak i powrót na miejsce)- idealne przy podbijaniu zamku.

Raczej w obronie.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Daffodil 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 445
Wysłany: 2012-01-05, 22:21   

yarzapp napisał/a:
koksiu napisał/a:
Harpiami no bo to są potężne jednostki szczególnie ulepszone(atak i powrót na miejsce)- idealne przy podbijaniu zamku.

Raczej w obronie.

I pokonywaniu jednostek strzelających.

Justice will prevail.
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-01-05, 22:31   

Daffodil napisał/a:
yarzapp napisał/a:
koksiu napisał/a:
Harpiami no bo to są potężne jednostki szczególnie ulepszone(atak i powrót na miejsce)- idealne przy podbijaniu zamku.

Raczej w obronie.

I pokonywaniu jednostek strzelających.


Do strzelaków to są średnie bo wracają na miejsce zamiast zablokować im możliwość oddania strzału, trzeba zmarnować atak i stanąć przy jednostce.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Daffodil 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 445
Wysłany: 2012-01-06, 00:26   

A dlaczego zmarnować? Szybkie jednostki właśnie takie mają zadanie na polu bitwy, gdy mamy do czynienia ze strzelcami.

Justice will prevail.
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-01-06, 10:41   

Tak, tylko że szybkie jednostki przy okazji hukną w strzeloka i go trochę obiją (chyba że mówimy o taktyce np slot z jedną ważką tylko do zablokowania strzału) a harpia zaatakuje dopiero w kolejnej rundzie.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Daffodil 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 445
Wysłany: 2012-01-06, 14:39   

Harpia na terenie lochu i bohaterem z mistrzostwem taktyki spokojnie doleci do strzelca. Ona sama ma 6 pkt. szybkości, teren dodaje 1 pkt., a taktyka pozwala ustawienie jednostek do siódmego pola. Każdy pasek hexów ma długość 15(w heksach), tak więc doleci.

Justice will prevail.
 
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2012-01-06, 15:07   

Ale harpia się wróci...
 
 
Daffodil 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 445
Wysłany: 2012-01-06, 15:18   

Amitamaru napisał/a:
Ale harpia się wróci...

A czy ona musi atakować? Ona ma tylko zablokować strzelca na jedną turę, nic więcej.

Justice will prevail.
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-01-06, 19:50   

Co nie zmienia faktu, że jest wiele lepszych jednostek z podobną szybkością do atakowania strzelców.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2205
Wysłany: 2012-01-07, 11:23   

Harpia jedynie podlatuje do strzelca i ucieka z pełnego zasięgu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 26 z 29
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group