Strzelec zasłoniony zawsze dobrze bije ( chyba że nie ma strzał, ale to już inna bajka).
Dobrze się on sprawdza w Zamku - wraz z mnichem są chronieni przez halabardnika
Taka teoria usprawiedliwia wady wszystkich jednostek strzelających. Jasne, że łuczników trzeba osłaniać, w każdym zamku ta reguła się sprawdza. Kusznicy strzelaja dwa razy, ale w poważniejszej walce, właśnie tyle strzałów zdążą oddać bo 10hp daje im żywotność jętki. Ponadto obrażenia mają wręcz smutnie :) ich funkcja zbliżona jest do Sprite'ów - Implozja.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-13, 01:10
eriatarka napisał/a:
Taka teoria usprawiedliwia wady wszystkich jednostek strzelających.
Co za głupi argument. Każda jednostka daje jakieś możliwości, które można wykorzystać i brak umiejętności wykorzystania tych możliwości nie jest wadą jednostki, tylko gracza.
eriatarka napisał/a:
Kusznicy strzelaja dwa razy, ale w poważniejszej walce, właśnie tyle strzałów zdążą oddać bo 10hp daje im żywotność jętki. Ponadto obrażenia mają wręcz smutnie :)
Jasne, zakładając, że nawet przeciwnik nie zastawi sobie strzelaków (albo obaj macie taktykę, albo on nie ma), to poleć sobie na te kusze, zapewniam Cię, że jednostka, która to zrobisz, też już się więcej nie ruszy.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Może i wysoko lecz dla mnie to jest kluczowa jednostka w Zamku, może ewentualnie zamienić z Harpiami no bo to są potężne jednostki szczególnie ulepszone(atak i powrót na miejsce)- idealne przy podbijaniu zamku.
Tak, tylko że szybkie jednostki przy okazji hukną w strzeloka i go trochę obiją (chyba że mówimy o taktyce np slot z jedną ważką tylko do zablokowania strzału) a harpia zaatakuje dopiero w kolejnej rundzie.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Harpia na terenie lochu i bohaterem z mistrzostwem taktyki spokojnie doleci do strzelca. Ona sama ma 6 pkt. szybkości, teren dodaje 1 pkt., a taktyka pozwala ustawienie jednostek do siódmego pola. Każdy pasek hexów ma długość 15(w heksach), tak więc doleci.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum