co do jednostek w grze to chciałbym zaproponować pewien program który pomoże nam oszukać grę przy czym oszustwo nie zostanie wykryte , można sobie wpisać dowolną ilość jednostek absolutnie dodać wszytko , to zajmuje jakieś 3 minuty, a sam program zajmuje 1.5 Mb jeśli to Was ciekwai spójrzcie na kurs programu zrobiony na podstawie samej gry HEROES III of MIGHT AND MAGIC.
nie wiem czy można tu umieścic link do tej strony ?
takie programy to se możesz wsadzić w cztery litery.Prawdziwi gracze grają bez kodów,ani takich programów.Nie ma żadnej frajdy z gry.Tacy chopi mnie irytują
Hydry to najsłabszy 7 poziom ze wszystkich, są wolne, nie latają, mają słabe staty, a ataskowanie wokół jest mocno słabe, bo można je zdjac z dystansu zanim cokolwiek zrobią lub zaatakować własna potezniejsza jednostka 7 poziomu.
Behy są chamsko silne, a te "tylko 80% obrony" to jednak główny atut. Ponad to mają 300 hp.
Jeśli chodzi o najsilniejszego pota, to wahałbym się miedzy archaniołem a czarnym smokiem
Hydry słabe? Ha ha ha, człowieku weź trochę zagraj Cytadelą i zmienisz zdanie... Ale bechy możesz szybko wystrzelasz zanim do ciebie podejdą, hydry też są wolne ale jak grasz przeciwko Cytadeli to głównie na ważkach i gorgonach się skupiasz by je załatwić...
To jest metal generale \m/
-Przecież trole nie istnieją!
-Tak? To jak wyjaśnisz martwe jednorożce?
Cytadela to prawie najsłabszy zamek nie licząc Inferno, jedyne co się w niej liczy to własnie jak zauwazyłes ważki i gorgony. Hydry są bardzo słabymi jednostkami, bo, powtórze
- słabe staty
- mało hp
- nie latają
- krótki dystans
- raczej bezużyteczna główna umiejetność (atak na obszar)
A jak już porównujemy do behów, to one z kolei
- dobre staty
- dużo hp
- nie latają
- krótki dystans
- dobra główna umiejętnośc
Chyba widać bilans.
Edit: moim zdaniem słabsze są tylko upiorne smoki, które w ogóle jako 7 poziom są załosne
Rozbawiłeś mnie mówiąc ,że hydra ma słabe umiejętności.Powstrzymywanie kontry,atak dookoła robią masakrę z wroga.Patrzenie czy jednostka lata jest naiwne.Każdy zamek ma być zbalansowany pod względem innych.Wyobraź sobie hydrę która ma szybkość feniksa i lata.Super jednostka,ale nie na tym ma to polegać.Dlatego dostajesz ważki,żebyś mógł przyspieszyć hydry,dzięki czemu mogą zaatakować szybciej od behemotów.
Ostatnio zmieniony przez altaeir 2009-03-28, 21:01, w całości zmieniany 1 raz
Cytadela to prawie najsłabszy zamek nie licząc Inferno,
Inferno jest jednym z najsilniejszych miast...
Zefir napisał/a:
Hydry są bardzo słabymi jednostkami, bo, powtórze
- słabe staty
- mało hp
- nie latają
- krótki dystans
- raczej bezużyteczna główna umiejetność (atak na obszar)
Przypakowana defem bolków cytki zamienia się w czołg, a jej atak dookoła + powstrzymywanie kontry czynią ją niesamowicie skuteczną. 1 minus, to że trzeba użyć mózgu by ją dobrze wykorzystać :D
Jak gram cytadelą,to moje hydry są praktycznie niezniszczalne dzięki napakowanemu w deffa Tazara.Taką hydrą to twojego beha bym zniszczył jedną głową,a nie 5.Infeno pokazuje siłę jak masz ich 2 i trzeba mieć trochę mózgu nim dobrze pograć tak jak cytadelą.Jak ktoś mi jeszcze raz napisze,że hydra to cieniak to go wyzwę go na pojedynek i sie przekona co to znaczy ten wolny,nielatający czołg.
Jeśli chodzi o najsilniejszego pota, to wahałbym się miedzy archaniołem a czarnym smokiem
To byłby najprostszy wybór i mniej więcej najbardziej obiektywny. Archanioł i Czarny smok przyda się w każdej armii, a Hydra Chaosu tylko i wyłącznie w Cytadeli jest dobra. Mieszając ją z armią innych miast- jest raczej bezużyteczna.
Cytat:
Zauważcie, że te jednostki można pojechać innymi 7 poziomowcami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum