Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Jednostki 7. poziomu

Jaki jest najmocniejszy potwór 7. poziomu?
Archanioł
37%
 37%  [ 105 ]
Złoty smok
2%
 2%  [ 6 ]
Tytan
14%
 14%  [ 40 ]
Arcydiabeł
4%
 4%  [ 13 ]
Upiorny smok
1%
 1%  [ 3 ]
Czarny smok
23%
 23%  [ 65 ]
Starożytny behemot
8%
 8%  [ 25 ]
Hydra chaosu
4%
 4%  [ 12 ]
Feniks
3%
 3%  [ 10 ]
Głosowań: 279
Wszystkich Głosów: 279

Autor Wiadomość
bonjovi14

Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 1
Wysłany: 2009-03-28, 07:59   

co do jednostek w grze to chciałbym zaproponować pewien program który pomoże nam oszukać grę przy czym oszustwo nie zostanie wykryte , można sobie wpisać dowolną ilość jednostek absolutnie dodać wszytko , to zajmuje jakieś 3 minuty, a sam program zajmuje 1.5 Mb jeśli to Was ciekwai spójrzcie na kurs programu zrobiony na podstawie samej gry HEROES III of MIGHT AND MAGIC.

nie wiem czy można tu umieścic link do tej strony ?

http://bonjovi.ddl2.pl/kurs.htm (nie sugerujcie się nazwą domeny "bonjovi" )
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2009-03-28, 08:18   

... no nie znowu TY??!

Fantasy.. better than life..?
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2205
Wysłany: 2009-03-28, 15:22   

takie programy to se możesz wsadzić w cztery litery.Prawdziwi gracze grają bez kodów,ani takich programów.Nie ma żadnej frajdy z gry.Tacy chopi mnie irytują
 
 
Zefir



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 57
Wysłany: 2009-03-28, 20:19   

Hydry to najsłabszy 7 poziom ze wszystkich, są wolne, nie latają, mają słabe staty, a ataskowanie wokół jest mocno słabe, bo można je zdjac z dystansu zanim cokolwiek zrobią lub zaatakować własna potezniejsza jednostka 7 poziomu.

Behy są chamsko silne, a te "tylko 80% obrony" to jednak główny atut. Ponad to mają 300 hp.

Jeśli chodzi o najsilniejszego pota, to wahałbym się miedzy archaniołem a czarnym smokiem

Put it all together, we are more and complete
 
j@kubek 
Brutalnie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 423
Wysłany: 2009-03-28, 20:26   

Hydry słabe? Ha ha ha, człowieku weź trochę zagraj Cytadelą i zmienisz zdanie... Ale bechy możesz szybko wystrzelasz zanim do ciebie podejdą, hydry też są wolne ale jak grasz przeciwko Cytadeli to głównie na ważkach i gorgonach się skupiasz by je załatwić...

To jest metal generale \m/
-Przecież trole nie istnieją!
-Tak? To jak wyjaśnisz martwe jednorożce?
 
 
Zefir



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 57
Wysłany: 2009-03-28, 20:32   

Cytadela to prawie najsłabszy zamek nie licząc Inferno, jedyne co się w niej liczy to własnie jak zauwazyłes ważki i gorgony. Hydry są bardzo słabymi jednostkami, bo, powtórze

- słabe staty
- mało hp
- nie latają
- krótki dystans
- raczej bezużyteczna główna umiejetność (atak na obszar)

A jak już porównujemy do behów, to one z kolei

- dobre staty
- dużo hp
- nie latają
- krótki dystans
- dobra główna umiejętnośc

Chyba widać bilans.

Edit: moim zdaniem słabsze są tylko upiorne smoki, które w ogóle jako 7 poziom są załosne

Put it all together, we are more and complete
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-03-28, 20:41   

Rozbawiłeś mnie mówiąc ,że hydra ma słabe umiejętności.Powstrzymywanie kontry,atak dookoła robią masakrę z wroga.Patrzenie czy jednostka lata jest naiwne.Każdy zamek ma być zbalansowany pod względem innych.Wyobraź sobie hydrę która ma szybkość feniksa i lata.Super jednostka,ale nie na tym ma to polegać.Dlatego dostajesz ważki,żebyś mógł przyspieszyć hydry,dzięki czemu mogą zaatakować szybciej od behemotów.
Ostatnio zmieniony przez altaeir 2009-03-28, 21:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-03-28, 20:44   

Cytat:
Cytadela to prawie najsłabszy zamek nie licząc Inferno,

Inferno jest jednym z najsilniejszych miast...
Zefir napisał/a:
Hydry są bardzo słabymi jednostkami, bo, powtórze

- słabe staty
- mało hp
- nie latają
- krótki dystans
- raczej bezużyteczna główna umiejetność (atak na obszar)

Przypakowana defem bolków cytki zamienia się w czołg, a jej atak dookoła + powstrzymywanie kontry czynią ją niesamowicie skuteczną. 1 minus, to że trzeba użyć mózgu by ją dobrze wykorzystać :D
 
 
Łojzicku 
Mat-fiz user


Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 57
Wysłany: 2009-03-28, 20:45   

Na powolność Hydr jest teleport, albo taktyka i przyśpieszenie.

Matematyka jest alfabetem, za pomocą którego Bóg opisał wszechświat. - Galileusz
Matematyk zrobi to lepiej. - Hugo Steinhaus

Arystoteles zauważył, że spośród wszelkiego rodzaju autorów najbardziej swe dzieła lubią poeci.
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2205
Wysłany: 2009-03-28, 21:50   

Jak gram cytadelą,to moje hydry są praktycznie niezniszczalne dzięki napakowanemu w deffa Tazara.Taką hydrą to twojego beha bym zniszczył jedną głową,a nie 5.Infeno pokazuje siłę jak masz ich 2 i trzeba mieć trochę mózgu nim dobrze pograć tak jak cytadelą.Jak ktoś mi jeszcze raz napisze,że hydra to cieniak to go wyzwę go na pojedynek i sie przekona co to znaczy ten wolny,nielatający czołg.
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2009-03-29, 00:34   

j@kubek napisał/a:
hydry też są wolne ale jak grasz przeciwko Cytadeli to głównie na ważkach i gorgonach się skupiasz by je załatwić...

Tutaj chyba mówimy o jednostkach 7 poziomu, a nie o wzbogacaniu 7-poziomowców innymi potworami.

altaeir napisał/a:
Rozbawiłeś mnie mówiąc ,że hydra ma słabe umiejętności

Zauważ, że każdy potwor 7 poziomu ma jakieś "fajne" premie (umiejętności), bloczenie kontry nie jest słabe, ale jakieś nadzwyczajne też nie.

Zefir napisał/a:
Jeśli chodzi o najsilniejszego pota, to wahałbym się miedzy archaniołem a czarnym smokiem

Zauważcie, że te jednostki można pojechać innymi 7-poziomowcami.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 18:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4008
Skąd: 6752
Wysłany: 2009-03-29, 07:34   

Zefir napisał/a:
Jeśli chodzi o najsilniejszego pota, to wahałbym się miedzy archaniołem a czarnym smokiem

To byłby najprostszy wybór i mniej więcej najbardziej obiektywny. Archanioł i Czarny smok przyda się w każdej armii, a Hydra Chaosu tylko i wyłącznie w Cytadeli jest dobra. Mieszając ją z armią innych miast- jest raczej bezużyteczna.
Cytat:
Zauważcie, że te jednostki można pojechać innymi 7 poziomowcami.

Z każdą można tak zrobić :lol:
 
basa 


Dołączyła: 20 Kwi 2009
Posty: 2
Wysłany: 2009-04-21, 15:20   

dla mnie najlepszą jednostką 7 poziomu jest Archanioł i Tytan :mrgreen:
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2009-04-22, 09:25   

Strzelec napisał/a:
Najlepszy jest Serafin :D
7 poziomu
basa napisał/a:
dla mnie najlepszą jednostką 7 poziomu jest Archanioł i Tytan :mrgreen:

a dla mnie beszki,hydry,czarne smoki i arcydiabły jest najlepsze.
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2205
Wysłany: 2009-04-22, 10:15   

z tymi arcy diabłami i bechami to bym polenizował.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 23 z 54
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group