Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-07, 11:29
No to Kruku miał ostatnio na arenie pliczki Tiamatha chyba, a skurczybyk siedział na kompie niecały metr ode mnie i się nie podzielił, weszło mu 5 razy pod rząd!!
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
No to Kruku miał ostatnio na arenie pliczki Tiamatha chyba, a skurczybyk siedział na kompie niecały metr ode mnie i się nie podzielił, weszło mu 5 razy pod rząd!!
A to nikczemnik. Jak dla mnie ten jad wchodzi jednak stosukowo rzadko, podobnie jak oślepienie jednorożca Wolę polegać na pewnych skillach jak blokowanie kontry etc.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 14:25, w całości zmieniany 1 raz
popieram Maszkare ale wiem ze bywaly gry kiedy wlasnie przez ten jad przegrywalem fb bo weszlo akurat na dobre jednostki ...a co myślicie o ul trogow w 1 dniu lepiej ulepszyc i nie postawic minotaurow np jesli nie mamy siedliska harpii na start?
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-07, 14:01
Ulepszenie trogli w 1 dniu obowiązkowe na wszystkich mapach poza jebusem.
A i na jebusie można, zależnie od tego czy jest sens smoki w 1 tygu budować (czy jest external dwell, zaczynaliśmy z harpiami zbudowanymi itd.)
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Z jednej strony tracisz dmg i speeda, co implikuje większe straty, z drugiej jednak nie musisz się wracać po książkę...Ale chyba jednak ulepszenie trogli to priorytet.
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Z jednej strony tracisz dmg i speeda, co implikuje większe straty, z drugiej jednak nie musisz się wracać po książkę...
Księgę możesz wziąć z każdego miasta, albo przy okazji po drodze do miasta wstąpić.
U mnie bywało, że grałem na upg Harpii w 1/1/1 albo 1/1/2 - daje dużo większe możliwości przeszukiwania mapy, ale robienie banków niekoniecznie poza drawsiarnią.
Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 11 Skąd: Północ Polski
Wysłany: 2010-11-18, 02:00
Siemka Wszystkim!
Mam pytanie, a w zasadzie dwa.
1) Jaki bohater jest najlepszy dla gracza amatora, tak na początek? Żeby mi się jak najlepiej grało.
2) Jak powinienem zacząć grę Lochami? W pierwszy dzień postawić ulepszonych trogli i i od razu iść na kopalnię?
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-18, 03:19
Witaj.
1) Shakti
2) Ulepszasz trogi, z Shaktiego, bocznego hirka i zamku zwykle nazbierasz ich około 120 i od razu idziesz na krypty krasnalarnie, małe ważkarnie, małe gryfiarnie itd.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-18, 23:14
Key F napisał/a:
Dzięki, a w jakiej kolejności najlepiej budować budynki w 1 tyg?
To już zależy.
1) Up trogli
2) oczka.
3) Jeśli nie było harpii zbudowanych na start to harpie, jeśli był to meduzy.
4) jeśli w dniu 3 musiałeś budować harpie to meduzy, jeśli masz już meduzy to:
-Jeśli podbijesz do końca tygodnia dwell kotków/minosów to budujesz:
. 4)Kotki/byczki w zależności jaki to dwell
. 5)Portal przyzwania
-Jeśli znajdziesz dwell smoków to budujesz:
. 4)Kotki.
. 5)Portal przyzwania.
-Jeśli nie znajdziesz żadnego dwella 5-7 lvl to budujesz:
. 4)Kotki.
. 5)Minosy.
6)Cytadela.
7)Zamek.
Jeśli nie miałeś na start harpii to jeśli znajdziesz jakiś dwell 5-7lvl budujesz tak samo, tylko z jednodniowym opóźnieniem kosztem zamku.
To jest chyba najlepsza strategia na grę Shaktim, oczywiście można jakoś modyfikować w zależności od zdobytej kasy/zasobów, przy innych herosach można też np. zamiast ulepszać trogle zbudować gildie magów, albo ulepszyć harpie, jak jest ich trochę więcej.
PS. Jeśli znajdziesz jakiś fajny dwell i np. znajdziesz dwell trogli, to ten trogli zajmij dopiero w 2 tygodniu, żeby przez pierwsze dwa tygodnie portal przyzwania dostarczał Ci np. smoki, albo lewki.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 11 Skąd: Północ Polski
Wysłany: 2010-11-21, 00:50
Dzięki, a co to jest ten dwell?
Zauważyłem, że Shakti jest dobry na początek i na małe mapy, ale z czasem jego bonus na trogi staje się nieprzydatny. Jaki char z Lochów jest równie dobry, szczególnie na duże mapy?
Mam jeszcze jedno pytanie. 10 czarnych smoków ma szansę z 25 feniksami?
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-21, 00:57
Key F napisał/a:
Dzięki, a co to jest ten dwell?
Siedlisko stworzeń na mapie.
Key F napisał/a:
10 czarnych smoków ma szansę z 25 feniksami?
Przewaga jest ogromna, a należy dodać odrodzenie feniksów i to, że ich właściciel pierwszy będzie mógł rzucić zaklęcie. Bez dużej przewagi w statach i zaklęciach nie da rady.
Ostatnio zmieniony przez Leance 2010-12-20, 01:16, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 11 Skąd: Północ Polski
Wysłany: 2010-11-21, 01:19
Właśnie to jest problem. Czarnymi smokami radzę sobie z wszystkimi jednostkami 7 lvl, bo jest ich zazwyczaj prawie tyle samo w armiach. A feniksów zawsze jest więcej.
Nie trawię tych Żywiołów ;).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum