Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Jednostki 1. poziomu

Która jednostka 1. poziomu jest najlepsza?
Halabardnik
17%
 17%  [ 58 ]
Centaur Bojowy
50%
 50%  [ 171 ]
Rusałka
4%
 4%  [ 15 ]
Hobgoblin
0%
 0%  [ 2 ]
Zwierzołak (Gnoll Maruder)
2%
 2%  [ 7 ]
Kościej
10%
 10%  [ 34 ]
Piekielny Troglodyta
3%
 3%  [ 12 ]
Gremlin
9%
 9%  [ 31 ]
Chochlik
0%
 0%  [ 3 ]
Nie mam zdania
1%
 1%  [ 5 ]
Głosowań: 338
Wszystkich Głosów: 338

Autor Wiadomość
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2012-08-23, 23:22   

Z tym zaklęciem takie coś zrobisz byle jaką latającą jednostką z min 6 speeda.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2012-08-24, 12:23   

Lowcakur napisał/a:
Zdecydowanie lepiej nadaja sie do czyszczenia mapy i krypt niz gremliny. Czy gremlinami zrobisz TAKIE cos?
Gremliny też fajnie czyszczą krypty, a filmik z walki przedstawia siłę Luny, a nie rusałki... Inne jednostki latające spiszą się równie dobrze. Poza tym gremliny w tyg mają wsparcie dżinów, dzięki czemu wyciągają kosmiczne obrażenia...
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-08-24, 12:24   

Malekith napisał/a:
Poza tym gremliny w tyg mają wsparcie dżinów, dzięki czemu wyciągają kosmiczne obrażenia...

Ale to siła dżinów, albo towera, a nie gremlinów jako takich.

Niemniej gremliny z upem to podstawa gry towerem w 1 tygu.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Kamyczek 
Buszujący w zbożu

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 5
Wysłany: 2012-11-02, 22:43   

Centaur bojowy. Dlaczego? Już surowe statystyki świadczą o potędze tej jednostki - 8 speeda i 6 ataku. Według mnie jest to bardzo dużo jak na 1lvl-owca. Co najlepsze, przydaje się nie tylko w początkowej fazie gry tak jak większość stworzeń pierwszego poziomu. Lepiej niż przeciętnie radzi sobie też w większych walkach w późniejszym stadium gry. W dużych ilościach potrafi nieźle uderzyć.

Poza tym, nie rozumiem "stereotypu", że rusałki są słabe i blee! Myślę, że przyzwoicie się sprawdzają w pierwszym i może trochę w drugim tygodniu gry. Znakomicie czyszczą słabe jednostki które strzegą "przyzamkowych", podstawowych kopalni. Nie wiem jak można je nazwać. Potrafią mocno uderzyć, ale mają słabą wytrzymałość i myślę, że nie są takie słabe jak twierdzi bardzo dużo ludzi.

Prawda to cudowna i straszliwa rzecz, więc trzeba się z nią obchodzić ostrożnie. A. P. W. B. Dumbledore (J. K. Rowling "Harry Potter")
 
 
Thand
Nekromanta



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 54
Skąd: Ghostwind
Wysłany: 2012-11-04, 20:28   

Rusałki są dobre kiedy się ma przewagę i niszczy się wroga w 1 (max 2!!!) kolejkach. Na dłuższe walki każda jednostka 1lvl jest słaba, ale rusałka jest wybitnie słaba. Ja zagłosowałem na gremlina, bo na początku jest ich w brud i strzelają, a ja- jak już mówiłem w innym temacie- preferuję walkę na dystans + magia.

Nikt nie zna jego prawdziwego wieku. Podobno walczył za Erathię podczas Leśnych Wojen, ale padł wtedy ofiarą wampira w czasie całonocnego marszu na Phynaxię.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-11-05, 14:08   

Rusalka + bless = miazga w fb, najwieksze dmg z jednostek 1lv. Na blogoslawienstwie wala 1,2/1hp (nie wliczajac skutecznosci Ataku). 1 jednostka do ubicia jesli gramy przeciwko wrotom.

 
 
Kamyczek 
Buszujący w zbożu

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 5
Wysłany: 2012-11-09, 08:29   

Thand, myślę, że gremliny są mniej przydatne w dalszej części gry, tj. 2-3 miesiąc, jednak na multi gra nie trwa tyle zbyt często. Ale jak mówiłem, w późniejszym etapie rozgrywki bardzo łatwo je zjechać, ale także strasznie mało biją, gdy przeciwnik ma już rozwiniętego bohatera.

Prawda to cudowna i straszliwa rzecz, więc trzeba się z nią obchodzić ostrożnie. A. P. W. B. Dumbledore (J. K. Rowling "Harry Potter")
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-11-09, 19:51   

Kamyczek napisał/a:
Ale jak mówiłem, w późniejszym etapie rozgrywki bardzo łatwo je zjechać, ale także strasznie mało biją, gdy przeciwnik ma już rozwiniętego bohatera.
Więc mając Gremliny w armii nie rozwijasz swojego bohatera?

 
 
Kamyczek 
Buszujący w zbożu

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 5
Wysłany: 2012-11-09, 20:24   

Oczywiście, że rozwijam, popełniłem błąd. Chodziło mi o to, że jak przeciwnik się robi pod tzw. przeze mnie tanka, czyli większość pakuje w obronę to np. forteca vs forteca gremliny nic nie walną chociażby nie wiem, arcymagom.

Prawda to cudowna i straszliwa rzecz, więc trzeba się z nią obchodzić ostrożnie. A. P. W. B. Dumbledore (J. K. Rowling "Harry Potter")
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-11-10, 11:55   

Kamyczek napisał/a:
Oczywiście, że rozwijam, popełniłem błąd. Chodziło mi o to, że jak przeciwnik się robi pod tzw. przeze mnie tanka, czyli większość pakuje w obronę to np. forteca vs forteca gremliny nic nie walną chociażby nie wiem, arcymagom.

To wszystko zależy jaką ich ilość zachowasz na takową bitwę, liczył się będzie Twój atak a także zaklęcia, wystarczy wspomóc je zaklęciami dżinów i potrafią przywalić naprawdę nieźle.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-11-11, 17:35   

Jezeli porownujesz gremlina do Tytana czy innej jednostki wyzszego lv to z biegiem gry Gremlin wypada coraz slabiej. Na jednostke 1 poziomu bije dobrze, dmg 1-2 x cotygodniowe (~) 65 sztuk daje calkiem niezle dmg. Halabardnik np. 40 sztuk co tydzien 2-3. Dmg gremlin 65-130 vs Halabarda 80-120. Poza tym Gremlinow utrzymamy wiecej - za gremliny obrywaja "tarczownicy"; Gargulce, golrmy etc.
Przeciwnik ktory wpakuje wszystko w obrone tez nie bedzie mocno bil - warto o tym pamietac. Kolejna zasada: Jednostka nigdy nie walnie za mniej niz 30% swojego dmg - nie wazne o ile wiecej przeciwnik ma obrony od naszego ataku.

 
 
Thand
Nekromanta



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 54
Skąd: Ghostwind
Wysłany: 2012-11-16, 19:09   

Kamyczek napisał/a:
Thand, myślę, że gremliny są mniej przydatne w dalszej części gry, tj. 2-3 miesiąc, jednak na multi gra nie trwa tyle zbyt często. Ale jak mówiłem, w późniejszym etapie rozgrywki bardzo łatwo je zjechać, ale także strasznie mało biją, gdy przeciwnik ma już rozwiniętego bohatera.


Racja. Ale ten początek gry bywa kluczowy. ;) Np. pozajmowanie pierwszych kopalń, pozbieranie skrzynek itd. jest dużo prostsze z gremlinami niż innymi stworzeniami 1. lvla w 1-2 tygodniu gry. Potem nawet nie zabieram ich ze sobą. Lepiej ich zostawić w zamku i na oblężeniu otoczyć np. 3-4 oddziałami golemów, gargulców po parę sztuk, żeby je utrzymywać na dystans od wroga.

Nikt nie zna jego prawdziwego wieku. Podobno walczył za Erathię podczas Leśnych Wojen, ale padł wtedy ofiarą wampira w czasie całonocnego marszu na Phynaxię.
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-11-17, 10:43   

Thand napisał/a:
Thand, myślę, że gremliny są mniej przydatne w dalszej części gry, tj. 2-3 miesiąc

To bardzo głupi argument według mnie bo tak można napisać o każdej jednostce 1lvla wyłączając szkielety. W 2-3 miesiącu prócz szkieli każda jednostka idzie w odstawkę, czasem jeszcze się weźmie centaury bo są szybkie i zajmują dwie kratki przez co są dobre do osłony elfów.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
jaggy007 


Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 59
Wysłany: 2013-08-23, 14:22   

1. centaur (staty)
2. pika (głównie obrona)
3. rusałka (brak kontry)
4. gremlin (strzelec)
5. gnol
6. szkielet (nekromancja to nie jest zaleta jednostek tylko zamku)
7. troglodyta
8. chochlik (tylko jako mięso dla czartów)
9. goblin
wszystkich pozostałych sklasyfikowałem po statach/przydatności
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-08-23, 17:16   

jaggy007 napisał/a:
6. szkielet (nekromancja to nie jest zaleta jednostek tylko zamku)

Nie rozumiem tego zdania...

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 31 z 34
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group