gryfem to bym polecał pchać sie do przodu i wykorzystać ten jego kontratak. Pilnując łucznika marnujesz dobrą jednostkę.
Nie zawsze halabardnik wystarczy do obrony aż dwóch jednostek strzelających. Mając do wyboru zostawić z tyłu krzyżowca albo gryfa, wolę tego drugiego. Zajmuje 2 hexy więc łatwiej jest nim zastawić kusznika / kapłana, no i właśnie tam często przydaje mi się jego kontrowanie.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-08, 08:02
Kapłan nie wymaga obrony. Jest skuteczny w bezpośrednim starciu, a nawet jak go stracisz to wielkiej krzywdy nie będzie. Najlepsza obrona to atak. Dlaczego zatem na siłę chcesz bronić tych strzelających?Zamek ma szybkie jednostki, które w razie potrzeby bez problemu wrócą.
Szybko pada... przecież tak można powiedzieć o wielu jednostkach... Cerber ma jedne z najlepszych statystyk swego poziomu do tego powstrzymuje kontratak czyli o wiele mniej razy obrywa.Zjawy albo Elfy to dopiero szybko padają.
W Inferno komputer ma taką strategie ( jeżeli to można strategią nazwać ):-P że tnie wszystkie jednostki poziomami od pierwszego wzwyż po zniszczeniu diablików i gogów cała artyleria wroga mniej więcej jest skierowana na Cerbera, przy takim obciążeniu nawet Archanioł miałby problemy.
Ja się z tym nie zgodzę że elfy padają pierwsze nawet że każdy chce je zabić jako pierwsze przy dobrej taktyce czar defensywny i obrona jed. i elfy długo się może trzymać
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-08, 21:15
Morhad napisał/a:
Nie wliczyłeś podwójnych ataków wynikających ze specjalnych umiejętności różnych stworów, lub też z dodatkowego ruchu z morale.
Jednostka która atakuje dwa razy i tak kontratakuje tylko 1 (słownie: jeden) raz.
Jeżeli cerber dostanie wysokie morale to zablokuje kontratak, a jeżeli inna jednostka dostanie wysokie morale to otrzyma kontrę tylko za pierwszym razem, a za drugim już nie. Czyli ciągle cerber jest lepszy tylko o 1 (słownie: jeden) kontratak.
Ważki potrafią strasznie wnerwić przeciwnika :> Nie dość, że rozprasza zaklęcia obronne to w dodatku osłabia... No i najlepsze - szybkość! Zdecydowany nr 1! Na 2 miejscu Cerber, na ostatnim Upiór.
według mnie najlepszym 3 poziomem jest Upiór bo raz ze moze się zregenerowac a 2 strzelec 3 poziomu nic mu nie zrobi gdy Upiór będzie stał przy nim.
Najgorsza jednostka staje się nagle najlepszą 3 poziomu...dziwne...
I co z tego że zdąży zablokować elfa??
Myślisz że ktoś będzie taki głupi i zostawi go bez osłony
Jak dla mnie 3 poziom jest bardzo wyrównany.
Wytypowałem Gryfy. Wielokrotny kontratak, spory przyrost i przyzwoite staty tworzą z nich siłę nie do pogardzenia.
Leśne głupki(elfy) tez maja swój urok - 2 strzały to nie byle co...
Ważki ze swoją szybkością rozproszeniem magi i osłabieniem tez fajnie komplikują szyki przeciwnikowi
Na szaaaarym końcu jest Upiór co z tego że ma jakąś tam kiepasna regeneracje jest słaby w walce i nie utrzymuje sie długo podczas bitwy...
Ehh nie ma nic gorszego od "za mądrych" dzieci..
http://pl.youtube.com/watch?v=KBwwFsKTJGs
"Wróg który podepcze Polską ziemie ma w niej pozostać na zawsze" //Michał Sędziwój z Sanoka-"Pilipiuk'
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum