No właśnie Gorgona jest idealna na jednostki 7lvl'u, ale największą wartość na tym poziomie ma Czart, o tyle Demonów co on narobi to mało co może przebić.
Jeżeli ktoś umie dobrze farmić to wtedy Chart jest bezkonkurencyjny. Zresztą sama cena tej jednostki pokazuje iż w rękach dobrego gracza może być zabójcza. Co do Gorgony i Minka jak najbardziej się zgadzam ale Ent za wysoko na 3 miejsce jeżeli chodzi o samą jednostkę to zdecydowanie albo Ptak Gromu albo Lich. Ptak Gromu ma tylko 5HP mniej od Enta a ma większe obrażenia lepsze statystyki ruch i jescze błyskawicą może uderzyć bardzo niedoceniania jednostka:)
Tylko, że ptaka się szybko traci, a i błyskawica nie zawsze trafia. W przypadku Enta przyrost plus duża wytrzymałość wg mnie daje bardzo zadowalające efekty ; ] Co do Lisz to niestety jak w przypadku ptaka szybko padają i ciężko jest uzbierać pokaźną ilość, może gdyby nie miały kary za walkę wręcz bardziej bym je cenił, a tak to są dość nisko w mojej hierarchii, no chyba że masz płaszcz ; ]
Najgorsze jest to, że wielu graczy uważa praktyczne jednostki za słabe, bo szybko się je traci. Trzeba umiejętnie wykorzystać potencjał jednostek, aby je docenić. Ponadto Roki mają bardzo dobre statystyki i jedyne uzasadnienie ich łatwego tracenia to braki strategiczne gracza.
Niezależnie od taktyki to podczas oblężeń zamków wieżyczki dość często atakują ptaka, więc zawsze coś się straci. Plusem ich jest na pewno to, że przy dobrym losowaniu można je kupić pierwszego dnia, dzięki czemu zyskuje się na starcie. Nie mówię, że jest słabą jednostką tylko bardziej cenie sobie posiadanie Enta. Każda z nich ma inne zastosowanie i ich przydatność ulega zmianie podczas całej rozgrywki.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-20, 21:42
A co jest w ptaku skomplikowanego?
60 życia, dobre rąbnięcie, piorun, 11 speeda.
A ent to gówno, które do niczego nie dojdzie, gorzej bije, ma skilla, którego w niektórych sytuacjach można fajnie wykorzystać, tylko jest bardziej wytrzymały, na plus też dodatkowy przyrost, ale do ptaka to i tak mu daleko.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Nie jest bardziej skomplikowany, jest po prostu groźniejszy i szybszy, więc dalej poleci , przez co słabsi gracze dużo ich tracą, bo komp koncentruje ogień na nich, jako że stanowią realną siłę w normalnej walce , także podczas oblężeń. "Siła" enta polega na tym, że poza obroną strzelców jest tak bardzo do niczego, że cpu ani gracz nie koncentruje na nim ataków, bo i po co (waląc w enty redukujemy najmniej obrażeń rampowi, gdyż jego żywotność do zadawanych obrażeń to gdzieś tak 8/1, w takich centach czy elfach jest to np. 2 czy 3/1 ). Dodatkowo nigdzie nie dochodzi, więc się go nie traci, stąd w równych bitwach zawsze zostaje na polu walki. Za to jest to najlepsza obok magmy jednostka 5 lvl jeśli chodzi o neutrale, nieup to już w ogóle miodzio. :P
przecież do walki z Entami i tak pewnie dojdzie, obowiązkowo w FB.
Ta, ale jak ją dobrze rozegrasz i przeciwnikowi zostaną same enty to wykończysz je strzelakami.
IMO ptak jest bardziej przydatny, kosi wszystko jak leci szczególnie na początku.
Thunar napisał/a:
Niezależnie od taktyki to podczas oblężeń zamków wieżyczki dość często atakują ptaka, więc zawsze coś się straci.
Czy ja wiem, raczej tego nie zauważyłem, częściej nawalają w orki czy gobliny albo nawet wilki.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Ta, ale jak ją dobrze rozegrasz i przeciwnikowi zostaną same enty to wykończysz je strzelakami.
Tylko jak zostają same Enty to przeważnie już stoją koło strzelców, więc raczej tak łatwo ich nie wystrzelasz.
Cytat:
Czy ja wiem, raczej tego nie zauważyłem, częściej nawalają w orki czy gobliny albo nawet wilki.
Orki w pierwszej kolejności dostają, bo są jednostkami strzelającymi, później obrywają zazwyczaj Ptak, gdyż lata. Gobliny i wilki dostają gdy są blisko murów.
krzemo napisał/a:
ptak gromu jest bardziej skomplikowany
Wg mnie nie ma w nim nic skomplikowanego, to już bardziej trzeba się zastanowić którą jednostkę związać walką z drewnem. Ptak ma podobne zastosowanie co inne szybkie jednostki latające.
Tylko jak zostają same Enty to przeważnie już stoją koło strzelców, więc raczej tak łatwo ich nie wystrzelasz.
Właśnie niekoniecznie bo zazwyczaj 90% walki swoją obok "swoich" strzelców.
Thunar napisał/a:
Orki w pierwszej kolejności dostają, bo są jednostkami strzelającymi, później obrywają zazwyczaj Ptak, gdyż lata. Gobliny i wilki dostają gdy są blisko murów.
Tu też niekoniecznie, wieżyczki lubią jednostki, które łatwo uszkodzić. W nekro na przykład prawie zawsze obrywają kościeje a nie lisze.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-22, 19:19
Jeśli założyć w miarę realne warunki, to spokojnie wystarczy strzałów na enty, przykładowo 100 elfów vs 50 entów. Elfy mają 24 strzały, więc wóz z amunicją nie jest tu zupełnie potrzebny. Oczywiście, jeśli stwierdzisz, że na 100 elfów zostanie 500 entów, to wiadomo, nawet wóz z amunicją by nie pomógł, bo enty i tak by do niego doszły i by go rozwaliły.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Wcześniej zakładaliśmy, że w bitwie występują jeszcze inne jednostki, więc wątpię by 24 strzały wystarczyły na całą walkę, w której na sam koniec zostaje 50 Entów i 100 Elfów ;P Myślę, że ani Ty mnie ani ja Ciebie nie przekona co do przydatności Drzew, bądź ich bezużyteczności ; ]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum