Nie widziałem tego :). Napewno wygląda bardziej fancy :D.
Ale z tego co widze to moje rozwiązanie przeciwieństwie do tego:
- uwzględnia specjalnosci bohaterów (e.g. Bless, Specjalności dla danego typu jednostki)
- uwzglednia specjalne zdolonsci stworów (e.g. Death Blow od Black Knights)
- mozna zapisac ustawienia (kopiuj wklej xml)
- w łatwy sposób mozna sprawdzić kogo opłaca sie zaatakować (po konfiguracji symuluje walke kazdy z kazdym)
- jest log gdzie dokłądnie widać jak obliczany jest damage
- mozna dodawac penalty rowniez dla oblężenia oraz luck
- mozna skonfigurowac walkę wręcz dla jednostki strzelającej ( i dodać lub nie penalty) (ważne, że nie mozna tego potraktować jak złamanej strzały bo wtedy są inne bonusy za archery i offense)
Zastanawia mnie tez poprawność bo albo tam jest tam błąd albo u mnie, według moich obliczeń jeden Ancient Behemoth zada 52-87 Phoenixowi, na stronie wyszlo 58-97. Niestety nie jestem tego w stanie zweryfikować, w moim rozwiązaniu poprawność obliczeń można sprawdzić w logu poniżej.
Ja używam tego z pirackiej wersji Complete. Jest zarówno intuicyjny (nawet chyba bardziej niż ten Begrezena), a uwzględnia specki bohaterów, atak z kontry itp. Niemniej bardzo szanuję stworzenie czegoś samemu :)
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Ja używam tego z pirackiej wersji Complete. Jest zarówno intuicyjny (nawet chyba bardziej niż ten Begrezena), a uwzględnia specki bohaterów, atak z kontry itp. Niemniej bardzo szanuję stworzenie czegoś samemu :)
Nie wiem właśnie jak Ci go podlinkować samego. Mam go w folderze tools w jednej z instancyj H3 na moim kompie, konkretnie wersji Complete
To ja chyba nie mam :(
[ Dodano: 2019-01-29, 17:57 ]
Dodałem kilka nowych opcji:
- zmieniłem układ i opisy kolumn
- zostały dodane obrażenia srednie
- jest nowa kolumna, która mówi kto wygra w danej walce (symulacja nie tylko uderzenie-oddanie, ale do momentu kiedy jeden stack bedzie miał 0)
- uwzgednione zdolności creatures takie jak: 'No Melee Penalty', 'No Enemy Retaliation', 'Double Attack'
- dodane przykłady, jak narazie dla walk jednostek z pierwszego i drugiego poziomu
- dodanie dodakowej symulacji ('Simulate wins') w ktorej widać kto wygrywa z kim, latwo dzieki temu np. określić która jednostka z danego poziomu będzie najlepsza w walce 1vs1.
http://imzdx.pl/h3dmg/
ten jest o niebo lepszy, prostszy i bardziej intuicyjny
Begrezen, ten kalkulator jest zbugowany, pokazuje, że każda jednostka mająca min. 60 def dostaje 1 dmg nieważne co i w jakiej ilości by ją atakowało.
Powitał, dzisiaj dopiero odkryłem ten temat na tym forum poprzez google.
Bug naprawiony, nie wiedziałem o jego istnieniu, nie uwzględniłem jednego warunku z h3, dzięki za jego zauważenie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum