Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Inferno
Autor Wiadomość
MaxMacior 



Wiek: 25
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 13
Wysłany: 2011-12-29, 21:36   

is4N napisał/a:
zajebista taktyka, poza tym, że:
Cytat:
musisz mieć kilka inferno


:-D

W tym za dużo śmiechu nie ma, jak sobie ustawisz że wszyscy mają inferno to się robi naprawdę ciekawie :P
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-12-29, 21:39   

MaxMacior napisał/a:
W tym za dużo śmiechu nie ma, jak sobie ustawisz że wszyscy mają inferno to się robi naprawdę ciekawie

Ciężko z Tobą dyskutować jak robisz takie założenia. Chodzi raczej o bardziej uniwersalną taktykę

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2011-12-29, 21:43   

Cięzko ocenić taktykę, gdyż to nawet nie jest taktyka, ale kilka niezwiązanych ze sobą zdań kompletnie. I co z tego, że wrota wymiarów pomagają w transporcie? Chyba każdy o tym wie i korzysta, jeśli jest okazja.
MaxMacior napisał/a:
W tym za dużo śmiechu nie ma, jak sobie ustawisz że wszyscy mają inferno to się robi naprawdę ciekawie :P

Śmiesznie to może, jak wstawisz wszystkim przeciwnikom w sojuszu confluxa z grallem na start. Ubaw po pachy. W twojej opcji po prostu masz darmowy town portal.
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-12-29, 22:17   

Nie do końca darmowy, 10k na każde miasto to nie tak mało.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-12-30, 08:12   

mikus773 napisał/a:
Ciężko z Tobą dyskutować jak robisz takie założenia. Chodzi raczej o bardziej uniwersalną taktykę

Taktyka z reguły jest jedna, ale to później opiszę, zacznę od oczywistych rzeczy:
Bohaterowie na start: Calh (na maina szukamy innego w karczmie), Ignatius, Marius, może być jeszcze Pyre, ale ja za nią nie przepadam (jak w karczmie nie zdobedziemy kilku jednostek to nie ma czym walczyć), warci uwagi są też Octavia (nauka czarów i 350gold/na dzień) i Nymus (zaaw. Atak).
1. gildia magów/gogi (zależnie od potrzeb, w większości przypadków lepiej postawić gildie).
2. Gogi
3. Demony
4. Ifryty
5. Czarty
6. Cytadela
7. Zamek
(oczywiście jeżeli mamy Gogi na start stawiamy na koniec tygodnia Psy/Diabły)
Walki w 1 tygodniu - zależne od startowego bohatera, w przypadku Calha biegamy czyś szybkim po polu bitwy i strzelamy Gogami, Diablikami raczej dobijamy resztki. Ignatius - tu Gogi są pomocnikiem, a główną siłę stanowią szybkie (na pc2 6, na innych 7 speeda) Diabliki - ściągamy kontrę i walimy.
Marius - zazwyczaj musimy opierać się na Gogach.
Pyre - dobrze mieć dużo Gogów lub/i Diablików - moby lurujemy pod balistę (która wiele wytrzyma) i napieprzamy czym mamy.
1 tydzień może być ciężki do czasu postawienia Ifrytów - później powinno być z górki.

2 TYDZIEŃ
1. 2 poziom gildii magów
2. UP Czarty i farmienie (tu łuki są naszymi przyjaciółmi)
3. Jak mamy już te 20 demonów + magię na mistrzu + mięso na farming to niewiele rzeczy na mapie jest w stanie nam zaszkodzić.
Na mapie typu blance L i PC2L zagrałbym ten tydzień na Kapitol + db (2/3 tydzień).
Grając Infernem każdy TYDZIEŃ + działa na waszą korzyść.

[ Dodano: 2011-12-30, 08:23 ]
Na Jebusie jak nie mamy dwella Diabłów radziłbym zamiast stawiać 7 poziom (możliwe że na koszt zamku) rozbudować 2 miasto (pod warunkiem, że nie jest to Conf, Nekro, Tower) do 4lv + cytka.
Inferno nadaje się głównie do template w których sztywno wytyczone są strefy - takich jak Jebus czy PC2.

 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2011-12-30, 09:34   

Skwer napisał/a:
moby lurujemy pod balistę

Lurujemy :lol: Skwer H3 to nie metin;p
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-12-30, 09:42   

lure - wabić

 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2011-12-30, 09:44   

Wiem o tym, ale nikt tego słowa nie używa w h3, chyba że coś się zmieniło.
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-12-30, 12:37   

Skwer napisał/a:
Taktyka z reguły jest jedna

Tu się nie zgodzę bo dużo zależy od mapy i gry, Twoja taktyka jest pod multi ;-)

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2011-12-30, 17:11   

Z botem też tak się gra, no chyba, że ktoś lubi pograć na kasę od początku
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-12-30, 18:20   

Taktyka Skwera jest dobra, na każdy poziom trudności różny od 200%. Oczywiście w tej grze trzeba myśleć i w zależności od potrzeby i sytuacji na mapie nieraz warto co nieco zmodyfikować. Do hirków, które warto brać na start dodałbym jeszcze Fionę, szczur z zaawansowanym scoutingiem bywa bardzo cenny na start.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2012-01-10, 21:19   

mikus773 napisał/a:
Tu się nie zgodzę bo dużo zależy od mapy i gry
Zależy od mapy, ale ogólny schemat rozbudowy jest przeważnie taki sam. Dobór bohaterów również. Ktoś kto lubi ryzyko może wybrać Calha dla większej ilości Gogów licząc, że później trafi dobrego bohatera w karczmie.
mikus773 napisał/a:
Twoja taktyka jest pod multi
Wiadomo, że do multi, w grze przeciwko komputerowi takie taktyki nie są potrzebne, bo gracz komputerowy to żaden przeciwnik. No, ale jak ktoś chce to może stosować taką taktykę też z kompem.
 
DevilAdam



Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 99
Wysłany: 2015-03-05, 07:06   

Wypowiem się z mojego doświadczenia.
Inferno byłby moim ulubionym zamkiem za klimat (wiecie, demony!) bo na wpatrywanie się w gralla lub na rozbudowane miasto spędziłem najwięcej czasu gdy zaczynałem przygodę z H3 (Niestety zawsze przegrana).

Nie rozumiem czemu twórcy dali maggogom kule raniącą wszystkich i uważam że większość o ile nie wszystkie jednostki powinny być odporne na ogień co prawda daje wtedy możliwość grania tylko armagedonem (mówię o singlu) .

Smutno mi że nie potrafię nim grać, testowałem strategię na pozyskiwanie demonów tylko że tu idzie zbyt wiele szczęścia bo i odpowiednie zabicie i wskrzeszenie, grupowe przyspieszenie czyli dodatkowo magia powietrza.

Przydała by się jakaś interwencja w statystyki czy nowa jednostka (gdzieś widziałem sucubba)

Gra jest podobna co w cytadeli z tym że w inferno łatwiej bo szansa na rozgromienie diabłami i ifrytami jest większa niż ważką czy wiwerną.
 
Monology 



Wiek: 28
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 44
Wysłany: 2015-03-05, 14:11   

Cytat:
większość o ile nie wszystkie jednostki powinny być odporne na ogień co prawda daje wtedy możliwość grania tylko armagedonem (mówię o singlu) .
To już prędzej dać im jakąś dodatkową przynależność (rasową?) w statach tak jak mają nieumarli, żeby m.in. nie truła ich chmura lisza. Albo magogi powinny ewoluować w normalne gogi pod względem samego strzału, bo gogi są po prostu lepsze w tym momencie.
 
Samurize 
The Fallen One



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 101
Wysłany: 2015-03-06, 20:58   

DevilAdam napisał/a:
Gra jest podobna co w cytadeli z tym że w inferno łatwiej bo szansa na rozgromienie diabłami i ifrytami jest większa niż ważką czy wiwerną.
Tylko, że na daną chwilę Cytadela zdaje się być lepszym zamkiem. Wiwerny bez plików zmieniających działanie banków łatwo pozyskiwać, właśnie z banków ważek. Odpowiednikiem diabła będzie jednak hydra, a ta zdaje się być od niego lepsza, szczególnie w wersji ulepszonej. :) Oczywiście mowa o walkach standardowych, a nie 1v1.

Hunt down the weak, Predators of the sea...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 16 z 19
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group