Lubię grać Zamkiem, w którym wybieram Orrina [ specjalność łucznictwo ], lub też Adellę [ dyplomacja ]. A co do flagi, to będzie albo czerwona, albo niebieska.
Lubię grać większośćią zamków prawie równo oprócz Ludzi, Tower i Inferno (ale też się tymi zdarzało.
Ale gdybym miał zrobić listę... (a, sorry, mam angielską wersję więc będę używał raczej angielskich nazw bo te polskie są jakoś pomieszane :P)
1. Fortress (Bagna) - z tego co widzę wszyscy wybierają Tazara, ale ja zawsze jak pamiętam w tym zamku grałem Bronem (stąd nick :P). no i ew. Voy gdy jest dużo wody. Zdecydowanie mój ulubiony zamek, bo jednostki fajne (każda ma jakieś fajne umiejętności), a w wogu... Berserker Fly :D
2. Conflux (żywioły) - tutaj Fiur albo Aenian. fajny pomysł na zamek i nie przemawiajądo mnie argumenty, że żywioł powietrza to tak naprawdę wody etc. to tylko gra - "bajka", gra z przymrużeniem oka.
3. Necropolis - tutaj biorę zawsze Sandro ew. zdarzyło się że tego od Liczy. Ale Sandro jednak wymiata - pamiętam jak raz grałem i jego fala śmierci miała po 450 damage :D. No i pomysł na jednostki - może i wolne, ale i tak przyjemnie się gra.
4. Dungeon (lochy) - dobry motyw na zamek
5-6 Rampart (elfy) - tutaj mają jakiś kiepski jak dla mnie wybór herosów. jak grałem to zwykle Ryland (ale nie ze wzgl. na dyplomację :P) lub Coronius.
5-6 Stronghold (Behemoty) - Crag Hack/Dessa - fajnie się nimi atakuje, ale niestety mają słabą obronę i irytuje mnie że dość łatwo padają :P
7-9 Inferno - słabe jednostki. jak już tym gram to biorę Żydara.
7-9 Ludzie - ludzie... nuda. nic ciekawego - ale jak grałem to Lyonis albo Orrin.
7-9 i Tower (gremliny) - nie znoszę tego zamku :P gremliny padają jak muchy, może i 3 strzelające tytani nieproporcjonalnie drodzy. Do tego nie mają fosy, a taki budynek jak "lookout tower" to jakiś żart A przede wszystkim - mało fajnych herosów. Oprócz Solmyra to jeszcze grałem poparańcem od dżinów (thane?) i Torosarem (bo fajnie wygląda :P).
co do szkieletów - są ok, ale w oblężeniu to i tak kości armatnie
skoro gram raczej w singlowe gry nie muszę wybierać "meganajlepszych możliwych herosów"
a definicja fajnego herosa - taki który nie ma na starcie mistycyzmu, scholaru. A Torosar z balistą jest słaby bo nie zaczyna z umiejętnością artylerii. Astral z hipnozą? niech się schowa.
Co więcej, armia początkowa herosó tego zamku jest zazwyczaj śmiesznie słaba.
Zwierzołak: Crag Hack, Dessa, Zydar czy Lyonis beznadziejni? heh.
Tak naprawdę to jest czysto akademicka dyskusja. Akurat każdy heros na 20-30 lvl jest już mocny, bo ma artefakty i więcej skilli. Więc wybór początkowy i nie musi być podporządkowany jakiemyś jedynemu wzorcowi ;). Napisałem kogo wybieram, ot tak bo lubię. Nigdzie nie pisałem, że są "najlepsi".
co do szkieletów - są ok, ale w oblężeniu to i tak kości armatnie
Proszę Cię, akurat w wypadku mapy XL to każde stworzenie 1poziomu jest mięsem armatnim oprócz szkieletów. Jeśli gramy nekro to w miesiąc można ich mieć przeszło 500 a wtedy potrafią narobić niezłych szkód.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
A Torosar z balistą jest słaby bo nie zaczyna z umiejętnością artylerii.
Odczep się od Torosara, nie jest wcale taki słaby, na jakiego wygląda. Zaczyna z taktyką, co już go ratuje i czyni go całkiem przyzwoitym bohaterem. Mistycyzm też, bo nie musi latać do studzienek. Jest samowystarczalny. Artyleria prędzej, czy później wejdzie sama, więc...
mikus773 napisał/a:
Jeśli gramy nekro to w miesiąc można ich mieć przeszło 500 a wtedy potrafią narobić niezłych szkód.
W miesiąc to można ich o wiele więcej narobić. Tyle można zrobić w 2 tyg. ale trzeba mieć ogromnego farta.
Coś nie wierze że były to 2 tygodnie, szczególnie że szkiele ulepszone, a ulepszonych przywołuje się 30% mniej.
Daffodil napisał/a:
Mistycyzm też, bo nie musi latać do studzienek
Haha, rzeczywiście te 4? many dziennie go bardzo bardzo ratuje :D
Szkieli dostaje się mniej, gdy masz wszystkie sloty zapchane ulepszonymi szkieletami. Wtedy dostajemy o 1/3 mniej szkieli. A co do screena... spytaj Tilogoura. To screen z naszej gry. Taką armię miałem w 1 miesiącu, 2 tygodniu, 5 dniu.
Torosar ma na start strzałkę, więc jest to bardzo pomocne na początku. Raz puścisz, drugi raz i na następny dzień masz manę na następną.
Haha, rzeczywiście te 4? many dziennie go bardzo bardzo ratuje :D
Ratuje. Zawsze jak gram Multi to staram sie jak najmniej many zuzywac, tylko gdy jest to naprawde potrzebne, wiec tygodniowo na takim PC2M/L srednio nie zuzyje wiecej niz 20pkt. 7x4=21 wiec wystarczy i moge bez wiekszych obaw poruszac sie po mapie nie martwiac sie, ze przeciwnik dopadnie gdy nie bede mogl czarowac.
Spróbuj wydawać jak najmniej many na mapie, gdzie wszędzie stoją jednostki strzelające. Wtedy pogadamy. Na takim 2sm4d(3) taka strzałka + takta są przydatne, bo dużo jednostek strzelających jest. Przynajmniej ja mam takie szczęście, co do guardów na tym templu.
Strzelcow jak nie masz dobrego sposobu na nich zazwyczaj sie mija. Gralem w to template, ale nie przypadlo mi do gustu - beznadziejne sa FB w pierwszym tygodniu, za duzo zalezy od szczescia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum