Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
ul. Bazyliszek vs ul. ogr i Wielka Gorgona vs ul. minotaur
Autor Wiadomość
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-02, 18:35   

Mięso wojenne - nie mięso armatnie! MIęso armatnie to jakby coś jednorazowago, na stracenie, np. oślizg.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-03, 21:18   

Często sązbyt wolni żeby premieścić je do wyłomu w murze, lub tam gdzie koncentruje sięatak przeciwnika. A typowym mięsem armatnim są szkielety (nekromancja!!!), a nie zombi.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-04, 12:07   

no tak, szkielety mieso armatnie, a zombe mieso wojenne. wbrew pozorom to ma jakis sens.
komputer zazwyczaj atakuje szkielety, dopiero potem zombe. zombe trudniej zabic. sa dobrzy do efektywnego zablokowania. w murze miasta z pewnoscia dluzej wytrzymaja niz szkielety. dobra metoda jest ustawianie jednostek zatykajacych dziury w murze, zanim te dziury sie pojawia. wtedy raczej zdarzymy zablokowac.
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2007-10-04, 12:35   

czorbok napisał/a:
szkielety mięso armatnie

raczej kości armatnie :mrgreen:
czorbok napisał/a:
a zombi mięso wojenne.

no ale przyznaj na początku trochę kłopotu potrafią sprawić
Cytat:
komputer zazwyczaj atakuje szkielety, dopiero potem zombe. zombe trudniej zabic. sa dobrzy do efektywnego zablokowania. w murze miasta z pewnoscia dluzej wytrzymaja niz szkielety. dobra metoda jest ustawianie jednostek zatykajacych dziury w murze, zanim te dziury sie pojawia. wtedy raczej zdarzymy zablokowac.

nawet dobrze myślisz do zatykania murów najlepiej wstawiać smoki i czarnych rycerzy
zombii przed liszow szkielety za smokami/rycerzami i można wygrać oblężenie
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-04, 20:20   

lol772 napisał/a:
nawet dobrze myślisz do zatykania murów najlepiej wstawiać smoki

Co? Smoki?! Smoki zawsze są na przynajmniej 7 lvl, więc nie można marnować ich siły rażenia ustawiając w wyłomie w murze!
Na mięso wojenne nadają się też enty/drzewce/chimery. Mogą zatrzymać wroga w zadającej obrażenia fosie.
No, ale offtop się robi. Posty mają dużą wartość, więc nie będę ich kasował. Ale już przestańmy!
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2007-10-05, 07:27   

Smoki trudno jest pokonać a więc poco np. atakować same jednostki piesze przeciwnika w czasie obrony.Podejdą za blisko to i tak oberwą.

Wiesz, wątpię, żeby strzelcy podeszli.
Tarnum
Ostatnio zmieniony przez 2007-10-05, 15:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-12, 12:32   

omg jak mozna smoka czy jakis 7 lvl wsadzic w dziure muru ,zombi jest przydatny w necro do jak wczesniej ktos powiedzial ,zatykania murow i oslania lisze, bo zostaje zawsze stylu ,a jak np.podleciszcala armia na 2 strone i zostalby sam lisz to przeciwnik najszybsza jednostka podleci pod niego, a tak to jest nasz zombi:Djakby nie patrzec w kazdym zamku jest taki zombi tzn wolne a dosyc dobre (krasnale,golemy.ogry.enty)

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez [GA]Kamil39 2007-12-06, 16:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-11-15, 15:39   

Tylko że w nekro masz tyle szkieletów, że nie potrzeba już zombie. Bardziej przydatny byłby tam łucznik z najgorszymi statami. Zombie nie obroni licza, bo przeciwnik poczeka, kolejka zombie minie i dopiero potem zaatakujesz licza. Ile macie bitew przez całą grę, w której bronicie miast? 3, może 5? A w ilu zombie przechyla szalę zwycięstwa? Chyba w żadnej. Zombie jest do niczego!!! Nie kojarzę gorszej jednostki.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-24, 12:30   

Cytat:
a gorgon przeciw minotaur. hmm... gdyby bylo ich porowno to z pewnoscia gorgony. ale minotaury maja spory przyrost, wiec zebrane z miesiaca to raczej minotaury.


ale przeciez gorgon i minotaur to taki sam przyrost o ile sie nie myle...

Staraj się nie robić błędów ze znacznikami
Tarnum

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez 2007-11-25, 10:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-11-24, 17:28   

Gdy pamięcią sięgam to minotaur przyrost 8, a gorgon 4. Lub któregoś z nich 6.
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-25, 17:09   

Sprawdziłem, oba mają po 6.

Poprawiłem, znowu robisz błędy
Tarnum

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-11-26, 01:25   

no to gorgon wymiata :)
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-02-21, 09:41   

Ogr bez problemu wygra z Bazyliszkiem.
 
Devil 
Dziki gracz :)



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 77
Skąd: Nie pamiętam!
Wysłany: 2008-12-29, 13:41   

Ja myślę że lepszy jest bazyliszek i gorgona

Ładne ząbki, no nie?
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-12-29, 15:03   

Devil napisał/a:
Ja myślę że lepszy jest bazyliszek i gorgona

Szaman- jednostka, która ma wytrzymałość wyższą niż przeciętna jednostka 5 lvl...
Ataki i obrażenia są również podobne do jednostek 5 lvl... do tego żądza krwi....
Ogra szaman jest groźną jednostką, z którą niema żartów...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group