Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge -5-
Dire Straits - Your Latest Trick -15- kolejny mocny kawałek
Simon & Garfunkel - The Sound of Silence -6-
Wolfgang Amadeus Mozart - Eine kleine Nachtmusik -2-
Mr. Big - To Be With You -4-
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine -25- to jest najlepsze
Lady Pank - Zawsze tam gdzie ty -7-
Gotye - Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra) -8-
Myslovitz - Długość Dźwięku Samotności -10-
Eurythmics - Sweet Dreams -3-
Tina Turner - Goldeneye -1-
System Of A Down - Chop Suey! -20- zastanawiałem czy nie dać maksymalnej noty
I kolejne bardzo mocne wyrównane notowanie finałowe. 25-15 porównywalne. 10-3 również podobny poziom, ale sentymenty wygrały. 1-2 tragedii nie ma, ale to nie ta liga jest.
Notowanie będzie do przyszłej niedzieli. Prawdopodobnie około 20-22 zamknę głosowanie.
Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge (8) - a dla mnie to ich dobry kawałek
Dire Straits - Your Latest Trick (6) - muzyka świetna, wokal nie powala
Simon & Garfunkel - The Sound of Silence (5)
Wolfgang Amadeus Mozart - Eine kleine Nachtmusik (1) - nie ta liga
Mr. Big - To Be With You (15) - świetne
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine (20)
Lady Pank - Zawsze tam gdzie ty (7) - piękna piosenka
Gotye - Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra) (25) - coś musiało wygrać, pewnie niedługo przejdzie mi ta piosenka ale póki co to jest tu dla mnie najlepsze
Myslovitz - Długość Dźwięku Samotności (4) - nie starczyło na więcej
Eurythmics - Sweet Dreams (3) - chętniej bym tu widział inną ich piosenkę, bodaj nawet z tego samego notowania
Tina Turner - Goldeneye (2) - bez szans tutaj, nie powinno wygrać swojego notowania
System Of A Down - Chop Suey! (10) - kurcze myślałem że będzie 15 albo nawet 20 jednak chyba nie na dzisiejszy nastrój
Jedno z najlepszych zestawień finałowych, w których brałem udział. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że jeśli będę miał dziką kartę to dostanie ją utwór z tego notowania.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge (7)
Dire Straits - Your Latest Trick (1)
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence (5)
Wolfgang Amadeus Mozart - Eine kleine Nachtmusik (25)
Mr. Big - To Be With You (4)
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine (8)
Lady Pank - Zawsze tam gdzie Ty (15)
Gotye - Somebody That I Used To Know (3)
Myslovitz - Długość dźwięku samotności (20)
Eurythmics - Sweet Dreams (Are Made of This) (6)
Tina Turner - Goldeneye (2)
System of a Down - Chop Suey! (10)
[ Dodano: 2012-04-14, 00:03 ]
Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge -10-
Dire Straits - Your Latest Trick -15-
Simon & Garfunkel - The Sound of Silence -8-
Wolfgang Amadeus Mozart - Eine kleine Nachtmusik -4- piękne, ale w innych okolicznościach
Mr. Big - To Be With You -7-
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine -6-
Lady Pank - Zawsze tam gdzie ty -25- naładowane emocjami i do tego polskie:)
Gotye - Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra) -1- im częściej to słyszę tym bardziej mnie irytuje
Myslovitz - Długość Dźwięku Samotności -20-
Eurythmics - Sweet Dreams -5-
Tina Turner - Goldeneye -3-
System Of A Down - Chop Suey! -2-
1. Dire Straits - Your Latest Trick -117(Leance) 2. Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine -110 (Leance)
3. Myslovitz - Długość Dźwięku Samotności -85 (Leance)
4. Lady Pank - Zawsze tam gdzie ty -79 (bartman)
5. Simon & Garfunkel - The Sound of Silence -70 (Gandalf)
6. System Of A Down - Chop Suey! -65 (Set)
7. Gotye - Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra) -64 (Mikus)
8. Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge -61 (Gandalf)
9. Wolfgang Amadeus Mozart - Eine kleine Nachtmusik -53 (Marduk_Kage)
10. Mr. Big - To Be With You -52 (Leance)
11. Tina Turner - Goldeneye -49 (Leance)
12. Eurythmics - Sweet Dreams -46 (Gandalf)
Mało głosów. Ogólnie fajne kawałki wygrały, a inne solidne utwory zajęły wysoką pozycję.
[ Dodano: 2012-07-02, 19:33 ]
Otwieram drugie notowanie finałowe roku 2012:
Adele - Set Fire to the Rain (25) - najlepszy utwór Adel
Adele - Rolling In The Deep (10) - również dobre
Phil Collins - Another Day In Paradise (5)
Kasabian - Club Foot (1) - bez wątpliwości najgorsze tutaj
The Allman Brothers- Ramblin Man (3) - szału nie ma
Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song (20) - jedna z moich ulubionych RHCP
Nazareth - Love hurts (8)
Madness - Our House (15) - sentymentalny kawałek
Dżem - Sen o Wiktorii (4) - kiepska wersja
ZZ Top - Tush (6)
Pink Floyd - Hey You (2) - mają zdecydowanie lepsze kawałki
Jedno z najsłabszych notowań finałowych, między tym a poprzednim są lata świetlne.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Adele - Set Fire to the Rain 10
Adele - Rolling In The Deep 8
Phil Collins - Another Day In Paradise 6
Kasabian - Club Foot 15
The Allman Brothers- Ramblin Man 1
Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song 20
Nazareth - Love hurts 3
Madness - Our House 2
Dżem - Sen o Wiktorii 5
ZZ Top - Tush 25
Pink Floyd - Hey You 4
Adele - Set Fire to the Rain 6
Adele - Rolling In The Deep 8 dobre
Phil Collins - Another Day In Paradise 15 trzyma poziom
Kasabian - Club Foot 10 dla mnie bardzo fajnie się słucha
The Allman Brothers- Ramblin Man 4
Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song 5
Nazareth - Love hurts 2
Madness - Our House 25 kocham ten kawałek
Dżem - Sen o Wiktorii 1
ZZ Top - Tush 3
Pink Floyd - Hey You 20 Genialny utwór
Adele - Set Fire to the Rain -4-
Adele - Rolling In The Deep -5-
Phil Collins - Another Day In Paradise -6-
Kasabian - Club Foot -2-
The Allman Brothers- Ramblin Man -8-
Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song -20-
Nazareth - Love hurts -25-
Madness - Our House -15-
Dżem - Sen o Wiktorii -3-
ZZ Top - Tush -10-
Pink Floyd - Hey You -1-
Adele - Set Fire to the Rain 6
Adele - Rolling In The Deep 10
Phil Collins - Another Day In Paradise 15
Kasabian - Club Foot 1
The Allman Brothers- Ramblin Man 2
Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song 25
Nazareth - Love hurts 8
Madness - Our House 3
Dżem - Sen o Wiktorii 4
ZZ Top - Tush 5
Pink Floyd - Hey You 20
Jakoś tak między "5" a "15" trudno było wybrać, notowanie mi się podoba, choć bywały dużo mocniejsze.
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-07-14, 10:27
Adele - Set Fire to the Rain 1
Adele - Rolling In The Deep 3
Phil Collins - Another Day In Paradise 8
Kasabian - Club Foot 6
The Allman Brothers- Ramblin Man 15
Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song2
Nazareth - Love hurts 20
Madness - Our House 5
Dżem - Sen o Wiktorii 10
ZZ Top - Tush 25
Pink Floyd - Hey You 4
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Adele - Set Fire to the Rain -6-
Adele - Rolling In The Deep -10-
Phil Collins - Another Day In Paradise -8-
Kasabian - Club Foot -2-
The Allman Brothers- Ramblin Man -1- bez ekscytacji
Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song -15-
Nazareth - Love hurts -3-
Madness - Our House -25- świetna piosenka
Dżem - Sen o Wiktorii -20- prawdziwa muzyka
ZZ Top - Tush -5-
Pink Floyd - Hey You -4-
Adele - Set Fire to the Rain (20)
Adele - Rolling in the Deep (15)
Phil Collins - Another Day In Paradise (8)
Kasabian - Club Foot (5)
The Allman Brothers Band - Ramblin' Man (1)
Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song (10)
Nazareth - Love Hurts (4)
Madness - Our House (3)
Dżem - Sen o Victorii (25)
ZZ Top - Tush (2)
Pink Floyd - Hey You (6)
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2012-07-20, 00:37
Adele - Set Fire to the Rain 3 żygam już Adele
Adele - Rolling In The Deep 4
Phil Collins - Another Day In Paradise 20
Kasabian - Club Foot 2
The Allman Brothers- Ramblin Man 1
Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song 25 a jednak RHCP też potrafią zrobić coś fajnego
Nazareth - Love hurts 15
Madness - Our House 8
Dżem - Sen o Wiktorii 6
ZZ Top - Tush 5
Pink Floyd - Hey You 10
1. Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song -142(Gandalf) 2. Madness - Our House -91 (Paweł)
2. Phil Collins - Another Day In Paradise -91 (Leance)
4. Nazareth - Love hurts -88 (Paweł)
5. Adele - Set Fire to the Rain -81 (Mikus)
6. Dżem - Sen o Wiktorii -78 (Bartman)
7. ZZ Top - Tush -76 (Player)
8. Adele - Rolling In The Deep -73 (Gandalf)
9. Pink Floyd - Hey You -71 (lol772)
10. Kasabian - Club Foot -44 (lol772)
11. The Allman Brothers- Ramblin Man -36 (Paweł)
RHCP zdominował notowanie finałowe, ale nie ma się co dziwić bo to bardzo dobry utwór. Dziwi mnie niska pozycja utworu Ramblin Man.
Dobra frekwencja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum