Jeśli już bawimy się w multi to warto na początek rozejrzeć się za dodatkowymi informacjami żeby przekonać się czy nasz styl gry i wyobrażenie o grze nie wymaga solidnych poprawek.
Poza tym co do szybkości jednostek w tym zamku - ważki są szybsze od zdecydowanej większości jednostek w grze, zatem w wielu sytuacjach dadzą szansę rzucenia mass haste/ slow zanim przeciwnik zdąży zareagować, w połączeniu z taktyką większość naszych oddziałów powinna dojść do przeciwnika w pierwszej turze walki.
Nie rozumiecie? To armia złożona z samych gogów ;p
Cytat:
nie rozumiem, jak to możliwe, że Twój przeciwnik kisił się w zamku (i okolicach) i miał takie statystyki, tym bardziej, że (jak sam napisałeś) kupione arty dały mu coś ok. 10 pkt. Jest to dla mnie co najmniej dziwne...
No dla mnie też ;p Ale tak było - no może tylko faktyczne wartości różniły się nieznacznie od podanych. W każdym razie dzięki, może rzeczywiście władcy bestii są rozwiązaniem? Ale jakoś tak dziwnie grać niemagikiem - po prostu utrwaliło mi się, że magia potęgą jest i basta...
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:36, w całości zmieniany 1 raz
Przetestuj co się dzieje, kiedy masz Tazaara na lvl 15+ ;) Aż miło popatrzeć. To samo tyczy się Neeli z towera, Malephi z rampartu i Marius z Inferno (mogłem kogoś pominąć). W każdym razie podbity hirek ze specjalnością płatnertwo to pogrom.
Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Możliwe tylko na 1 z standardowych map losowych i to z ogromnym fartem.
Stephan napisał/a:
W każdym razie dzięki, może rzeczywiście władcy bestii są rozwiązaniem? Ale jakoś tak dziwnie grać niemagikiem - po prostu utrwaliło mi się, że magia potęgą jest i basta...
Wojownik powinien mieć zawsze co najmniej 2 magie (najlepszy mix to ziemia i powietrze, chyba że gracie bez wrót wymiarów/lotu, to wtedy woda z modlitwą zamiast haste jest lepsza). Pozostałe ważne skille to: logistyka, płatnerz, atak, taktyka, ewentualnie mądrość jeśli zamierzasz robić gildie lub liczysz na puszki z czarami. Łucznictwo tylko jeśli masz trochę strzelaków, w cytadeli raczej mało przydatne. Na ostatni slot możesz wrzucić balistykę lub trzecią magię. Jeżeli kolega gra magiem, to warto poszukać płaszczyka który blokuje czary powyżej 2 lvl lub czerwonej kulki. Zakładam iż gracie bez dyplomacji, bo dyplomacja > all.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:36, w całości zmieniany 1 raz
co myslicie o stawianiu hydr na pc2 mamy np 10k golda w 117 akurat na hydry co byscie woleli postawic hydry i potem jakims cudem probowac sie wykupic czy byczki ze spokojnym raczej wykupem
W 1/1/7 widać mniej więcej jaka jest mapa i można się pokusić o te hydry jeśli jest w miarę bogato. Z hydrą obrobimy większość banków i wbijemy do innych stref bez strat, więc jest to chyba opłacalne.
Ja do plusów cytadeli dodam, że spisuje się podczas oblężeń, fajną muzyczkę, umiejętności stworzeń i styl architektury.
(niestety takiego typu jest tylko fort/cytadela/zamek i obeliski krwi )
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
na jakich guardach waszym zdaniem dalo by sie wbic do necro w 1 tyg cytka czy wogole da się wbic do Necro w 1 tyg bez wiekszych strat ? czy czesto wam sie udaje ta sztuka mi jakos tak mało kiedy niestety
Na wolnych typu golemy i najlepiej grać confem. Ja wbiłem Cytką w 1/1/6 zrobiłem banki i dlatego tak długo. Każdym miastem się da - wszystko zależy od guarda i woja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum