Szczerze myślę że na dodatku do H3 Wake Of Gods Najlepsze są wrota żywiołów jeżeli jest zaznaczona opcja ze sa one naturalne.Dzięki tej opcji na 7 poziomie zamiast fenków mam gorgynicze a potem rdzawe. Jeśli nie to trudno stwierdzić,bo wszystkie są zbalansowane.
jesli nie uzywamy zmniejszonego przyrostu feniksow to zadne miasto nie ma szans z WZ ale jesli ma byc obiektywnie ja uwazam ze to cytadela na kazdej mapie da sie nia pograc ma swietnych bohaterow wyjatkowe jednostki
Nekropolis mimo słabej jednostki poziomu 7 i przeciętnych upiorów jest bardzo mocnym zamkiem, wszak każdy ma swoje wady, zalety, piętę achillesową, którą np. w Twierdzy jest magia. Nekro gra się stosunkowo łatwo dzięki możliwości stworzenia olbrzymiej armii i dobrym bohaterom. Zamki są niby zbilansowane, lecz z przodu lokuje się Loch, Nekro i Zamek. Na pewno Inferno nie gra się łatwo, trzeba umiejętnie korzystać z możliwości tworzenia demonów, bo bez tego gra się nim (przynajmniej mi) bardzo ciężko. Wrota żywiołów też mogłyby aspirować do miana najlepszego zamku, lecz są tak udziwnione, że potrafią być najsłabsze jak i najmocniejsze, rzecz ma się podobnie z większością zamków, lecz żywioły są specyficzne (feniksy, odporność na ogień, dziwne przyrosty itp.)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-01-25, 21:14
Hex napisał/a:
Zamki są niby zbilansowane
zbilansowane to znaczy podsumowane przeliczone np. bilans strat czy miesięczny bilans my mówimy nie o bilansie tylko o balansie.
Hex napisał/a:
lecz z przodu lokuje się Loch, Nekro i Zamek
Loch jest fajny ale na pewno nie w pierwszej trójce. Ja na 3 miejsce dałbym Wz z armagedonem i jeszcze jak im będą się spawnić 4 feniksy tygodniowo to przegięcie.
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 210
Wysłany: 2011-01-28, 00:22
To jest mały plus,lepiej grać bohami od nekro(chociaż ja ich nie używam,za duży overpower)albo tym który ma speca do szkieletów(nie pamiętam ich nazw ).Jeszcze przydatny może być sandro,przynajmniej mocniejsze czary są.
Dla mnie najlepszy zamek to:
Bez zasad:
Nekropolia
Z zasadami:
Inferno bądz zamek(chociaż trudno wybrać ponieważ twierdza dzięki haste wymiata,cytka jak dobrze się rozwinie to jest strasznie twarda,i jeszcze lochy mogą dojść,ale wtedy gdy jest dużo surki).
'' Bóg? Jam tam sobie chcesz...
Ale w siebie uwierzyć MUSISZ''
''Sam fakt że żyję, jest wystarczającym pretekstem, aby czynić wszystko''
Jak się ma odpowiednie surowce i się je szybko dorwie to - dyskusyjne które jest najlepsze. Lubię bagniaki i diabły bo jak się ma kapitol a kasa odpływa na jakieś upgrade'y dodatkowo itd - to i tak się wykupi wszystko.
Zabawa zaczyna się, wtedy kiedy surowców jest bardzo mało. Cytadela fajna bo tania 6sty poziom słaby ale szybko wchodzi. Co do necro to najlepszym plusem jest odporność na oślepienie dla mnie a nie jakieś tam zbieranie szkieletów ^^
Nie jedną taką dyskusję ogółem widziałem, i zawsze jest spór który się nie kończy.
Wg mnie nekropolis, wiadomo - szkielety. Do tego 2 jednostki najlepsze ze swoich poziomów czyli wampirzy lord i upiorny rycerz. Bohaterowie też niczego sobie, co najmniej 4 jest wg mnie bardzo dobrych. Lubię grać też lochem, ale bez surowców ani rusz.
Też lubię twierdzę, jest bardzo dobra na male mapki ze względu na łatwe beszki z zamkiem w pierwszym tygodniu. Na większych trochę gorzej, strasznie mnie denerwuje cena siedliska cyklopów, przez co przez spory czas mamy lukę w armii.
ja cyklopy buduje nawet w 1 tyg jesli wiem ze mam 50+ ktyształów bo wazniejsze jest upniecie beszkow ale jesli ma sie cyklopy od 1 tygodnia i z jedno jego siedlisko to strong staje sie jednym z najlepszych strzeleckich miast
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum