Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Rozbudowa miast podbitych
Autor Wiadomość
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2011-09-11, 15:31   Rozbudowa miast podbitych

Często, zwłaszcza na sporych mapach, zajmuje się miasta innego rodzaju niż nasze. Co z nimi robicie? Wolicie je rozbudowywać czy raczej oszczędzać kasę na szybkie wykupienie wojska w stolicy?

Budowanie czego ma u was najwyższy priorytet – ratusz (bo raczej nie kapitol), gildia magów, siedliska czy może jeszcze co innego?

Rozród nie jest prawem człowieka.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2017-01-03, 22:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2011-09-11, 16:12   

Zależy czy masz kasę na rozbudowę. Jak jest kasa to można bawić się w rozbudowywanie pod jednostki. Są też sytuacje, ze po przejęciu miasta dobrze jest kupić gildię kiedy nie mamy księgi zaklęć głownym bohaterem. Dużo zależy od sytuacji, bo np. raz potrzebujemy wojska, a innym razem szukamy jakiegoś czaru, ale myślę, że ratusz jest zawsze dobrze postawić.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-09-11, 16:30   

Dawno nikt nie zalozyl tylku glupich tematow...
Wszystko zalezne jest od sytuacji, a zeby powiedziec cos konkretnego w tym temacie musialbym podac dziesiadki przykladow. Samemu trzeba ocenic jaka rozbudowa podbitego miasta jest najlepsza (jezeli w ogole sie oplaca).
Gdyby taki temat zalozyl nowy forumowicz to bym sie nie zdziwil, ale nasz intelektualista mnie zaskoczyl.

 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-11, 16:47   

Przesadzasz, niektóre z nich są niezłe.

W sumie nie sądzę, żeby ten wątek nadawał się na osobny temat, boczne miasta służą najczęściej do zbudowania tawerny i rady miasta, czasem gildii magów i w większości przypadków na tym się kończy, jak się podbije nekro to warto pomyśleć nad szkieletornią, czasem można pomyśleć o postawieniu czartów w bocznym infernie, ale to głównie na 2sm4d3, gdzie neutralne miasta mają fort.

Są jeszcze temple, które gra się z kompami, nieraz warto takiego kompa trochę pokisić, żeby rozbudował miasto, a potem dopiero je odbić i jak czegoś brakuje, to w miarę możliwości dostawić, no ale to nie jest żadna filozofia.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-09-12, 00:22   

Ja ich nie rozbudowuję, co najwyżej kupię czasem gildię magii/kowala a jak lochy to "mana vortex" lub jak już jest, to "battle scholar academy", a jak conflux, to magiczny uniwerek (jak heros ma jeszcze wolne sloty). Poza tym to generalnie zostawiam je samopas. na mniejszych mapach nawet nie kupuję nawet tamtejszej armii. co prawda komp ją wykupuje jak podbije, ale wygrać nie da rady taką tygodniową armią ze znacznie silniejszą, a tak przynajmniej mu expa nie dodaje :P.

Edit: ach, no i "treasury" w bastionie oczywiście. a jeśli chodzi o te ratusze i inne, to często nie kupuję, bo kasy brakuje - niby się zwraca potem, ale na szybko by brakowało. a znowu jak mam dużo kasy to zwykle już nie trzeba ich rozbudowywać :P
 
Slasc


Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 10
Skąd: Bytom
Wysłany: 2012-08-19, 23:23   

Jeśli podbiję bastion to bardzo często decyduję się na wybudowanie skarbca krasnoludów. Oprócz tego w wielu miastach decyduję się na wybudowanie gildii magów, w lochach dodatkowo jeszcze wir many. Jak mam dużo surowców i złota a gram na dużej mapie to jakieś miasto rozbuduję do końca i będzie ono przeznaczone dla kolejnego bohatera gdyż nie lubię dzielić armii (tzn z jednego miasta armię bierze tylko jeden bohater). Czasem także wybuduję targowisko artefaktów (nie wiem czy nazwy nie pomyliłem), przydaje się w szczególności do zdobywania artefaktów na artefakty łączone. No i jeszcze tawerna jeśli jej nie ma w podbitym mieście, kilka miast z tawerną się przyda gdy nie ma na mapie gildii złodziei.
 
SirFaith 


Wiek: 28
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-08-18, 09:59   

Od razu biorę się za rozbudowę tego miasta do Ratusza. Potem zależnie od hajsu, ale zwykle buduje. Po co? A żeby mieć armię w tym zamku, na wszelki wypadek gdyby komputer mi odbił, bądź Ja stracił Swoją całą, armię. Zawsze rozbudowuje (jeśli mam zasoby) do 7 poziomu, potem jednostki się zbierają. Jak jest potrzebna to ulepszam i idę klepać.

Moim zdaniem zostawianie zamku nierozbudowanego komputerowi to czysta głupota.
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-08-18, 13:01   

SirFaith napisał/a:

Moim zdaniem zostawianie zamku nierozbudowanego komputerowi to czysta głupota.

Lepiej mu zostawić nierozbudowany zamek niżeli rozbudowany... Jak po kilku miesiącach gry zajmiesz jakiś pusty zameczek, rozbudujesz do 7 poziomu i wszystko wykupisz to i tak byle przeciwnik z armią Ci go przejmie i wtedy ma już dla siebie całkiem rozbudowany zameczek. Ja zazwyczaj zostaję przy ratuszu chyba, że naprawdę mam nadmiar kasy i jest to w miarę wczesny etap rozgrywki.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group