Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Najsłabsze miasto w Heroes 3

Które z miast jest najsłabsze?
Zamek
4%
 4%  [ 4 ]
Bastion
7%
 7%  [ 6 ]
Forteca
4%
 4%  [ 4 ]
Inferno
29%
 29%  [ 24 ]
Nekropolia
3%
 3%  [ 3 ]
Lochy
1%
 1%  [ 1 ]
Twierdza
9%
 9%  [ 8 ]
Cytadela
8%
 8%  [ 7 ]
Wrota Żywiołów
30%
 30%  [ 25 ]
Głosowań: 82
Wszystkich Głosów: 82

Autor Wiadomość
LaEa 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1178
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-24, 19:20   

To naprawdę miałeś niefarta . Niekiedy pojawia się magia wody przy zdobyciu 2 lvla .
 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-24, 19:22   

Gandalf napisał/a:
A mnie zdarzyło się parę razy nie mieć wody, a wtedy jego specjalność szybko traciła na znaczeniu.


Trzeba ponieść pewne.. ryzyko. Nie ma idealnej taktyki, ponieważ wszystko losuje komputer. Ja nie przepadam ogólnie za zamkiem (właśnie z powodu bohaterów i jego ceny). Tylko na jebusie (wg. mnie) opłaca się nim grać. Bohatera wtedy biorę z karczmy, zwykle trafi się jakiś przyzwoity. Jak też napisałeś często nasz upragniony specjal jest w plecy (ale nie zawsze). Jeśli trafi się bohater, tak jak Tobie, Gandula lub Tazar/Crag Hack to cud, miód, orzeszki. Gorzej, że trzeba mieć naprawdę dużo szczęścia :-P

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-05-24, 19:40   

Maszkarra napisał/a:
Sir Mullich: jeśli dojdzie do walki z przeciwnikiem to musimy poddać walkę/uciec. Log Spec (Kyrre, Gunnar, Dessa): jeśli ci bohaterowie mają powyżej 6lv to będąc atakowani lub atakując przeciwnika muszą poddać walkę/uciec. 4lv spells spec (Aislinn, Alamar, Jeddite, Solmyr, Xyron, Deemer, Loynis): jeśli dojdzie do walki z przeciwnikiem to nie korzystamy z czaru 4lv w którym bohater się specjalizuje. Nie dotyczy Coroniusa.


Te zasady są faszystowskie, ale rozumiem potrzebę ich istnienia dla wyrownania szans :-D
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-05-24, 19:49   

Cytat:
Te zasady są faszystowskie
Rzekł stalinista :> Nie obrażaj się, po prostu trochę mi się nudzi. Jak chcesz, wyślij mi coś ambitnego na pw. ;-)
Maszkarra napisał/a:
Tylko na jebusie (wg. mnie) opłaca się nim grać.
Dodałbym: na Jebusie XL. Na L-ce pamiętam, że miałem niezły problem z kasą (podczas niedawnej gry z Bossem). Mapka była na tyle zrypana, że miałem problem z postawieniem aniołów w 1 tyg. (a bez tego zamek leży) i zaatakowałem mnóstwo ważek, licząc na to, że za nimi znajdzie się jakaś kasa. I akurat było ich 49 :lol: (1/1/6 albo 1/1/7, jakoś tak), przy czym dwukrotnie moralowały. Padłem, ubiwszy 38 i poddałem grę. :lol:

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-05-25, 00:05   

Ja postawiłem na fortecę, głównie z powodu kosmicznych ilości zasobów, jakie potrzeba na rozbudowę tego zamku, co nie zmienia faktu, że na niektórych templach dobrze się sprawuje.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-05-25, 00:12   

yarzapp napisał/a:
Ja postawiłem na fortecę, głównie z powodu kosmicznych ilości zasobów, jakie potrzeba na rozbudowę tego zamku, co nie zmienia faktu, że na niektórych templach dobrze się sprawuje.


Szykuj się na zemstę Saurona ;-) Forteca nie jest słaba, jest po prostu droga, co automatycznie skreśla ją na wielu templach i zwykłych mapach. Ale ma też potencjał, ktory objawia się, gdy zainwestujemy w nią trochę pieniędzy.
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-05-25, 09:45   

Nigdzie nie napisałem, że forteca jest słaba, żaden zamek nie jest słaby.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Gryf królewski 
nie pamiętam



Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 67
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-05-25, 19:54   

Ja stawiam na Wrota Żywiołów. Po prostu nie idzie mi granie tym miastem. Nie umiem nim grać i tyle :-|

Moim podpisem jest jego brak :)
Ostatnio zmieniony przez Gryf królewski 2010-10-31, 09:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2010-05-25, 19:59   

Forum nie jest od zgadywania tylko od pisania postów, które są odpowiednio uargumentowane.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-05-25, 20:32   

Gryf królewski napisał/a:
Ja stawiam na Wrota Żywiołów.A dlaczego?Sami zgadnijcie?


Pewnie ze względu na beznadziejnego soundtracka i badziewny wygląd miasta...
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-25, 20:37   

Leance napisał/a:
Pewnie ze względu na beznadziejnego soundtracka i badziewny wygląd miasta...


Aż kipi ironią Leance :lol:

Ja skłaniałbym się ku temu, że nie umiesz wykorzystać ogromnego potencjału tego miasta, szanowny Gryfie. Może na jebusa nie jest najlepsze (ponieważ opiera się głównie na magii), ale taki balans lub pc2 z powodzeniem da się grać.

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2010-05-25, 21:56   

O zgrozo! Czy wy nie umiecie odwołać się obiektywnie do miasta tylko jak nie pc2 to jebusa zaraz przytaczacie?
 
 
page 
Czarnoksiężnik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 697
Skąd: Toruń
Wysłany: 2010-05-25, 22:43   

Wrota Żywiołów to tanie miasto. Nie mam doświadczenia na jebuskach, pc2, innych templach. Mówię o grze z kompem. I do tego naprawdę się nadaje, dzięki: szybkości Feniksów, blokowi kontry u Sylfid, dwóm strzelokom, świetnym burzom, podsycającemu 6 poziomowi, maksymalnej Gildii Magów. Do tego Uniwersytet i najlepszy Graal. Minus... to to, że jednostki są robione na siłę z neutrali, słaby 4 poziom, rozrzuty obrażeń. Na szczęście łatwo o Blessa, plus ta magia wody za kasę lub z bohaterów, którzy nie są tam tragiczni. Właściwie to Wędrowcy są w porządku, ładnie im wpadają umiejętności, i ze dwóch przyzwoitych się znajdzie (Lacus, chyba Fiur).

Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
 
Redalion 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 398
Wysłany: 2010-05-26, 08:42   

[quote="Maszkarra"]
Leance napisał/a:
taki balans lub pc2 z powodzeniem da się grać.

A nawet wygrywać, ja bym powiedział że conf jest tam drugi po rampie, przed nekrem i po bagnie( nekro głównie na większe rozmiary niż M, bo często trafia ziemię i walcząc z rampem czy confem mamy często mass slow zamiast haste...). A co do postu Xena, większośc odwołuje się to tych dwóch templów, bo najwięcej ludzi na tym gra, ja też. :-D Ale mogę się też odwołać do 8mm6 i 2sm4d(3) (większość na pewno kiedyś grała, tylko nawet o tym nie wie ;-) ), blockbuster i clash np. podobne do jebusa pod względem bogactwa, więc i hierarchii miast (ofc są tylko podobne nie te same). No i jeszcze fixy, ale tam we wszystkich prawie dominują albo bagno, albo conflux właśnie (pozdro Gryfie :-P ) jak bardzo szybkie, np. boomerang czy desert war.

A najsłabsze miasto wyłonić tylko na konkrteną mapę/ rozmiar i templa, przykład castle: na jebusie XL w trójce najlepszych miast, na pc2M najgorszy.
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-06-20, 21:01   

yarzapp napisał/a:
Ja postawiłem na fortecę, głównie z powodu kosmicznych ilości zasobów,

Na początku nie jest tak zle, głównie za sprawą tanich i użytecznych większych gremlinów(strzelają i mają dobry przyrost)-co ułatwia zdobywanie kopalń.Poza tym
nikt nie powiedział, że miasta najtańsze są najlepsze.
krzemo napisał/a:
Dlatego właśnie dyskusje typu "który zamek jest najlepszy tak ogółem?" jest bez sensu :)

Dlatego natychmiast bierzemy jako kryterium wielkość mapy, szybkość rozbudowy, dodatkowe umiejętności jednostek !!!

na wschód od Konina Azja się zaczyna
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 4 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group