Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-04, 21:22
Liff napisał/a:
a nie pojawiają się ani za wcześnie
Nie rozumiem stwierdzenia 'za wcześnie na pojawienie się jednostki'. Co to znaczy? Przecież ZAWSZE powinno się dążyć do możliwie jak najszybszego rozwoju armii (możliwego - nie zawsze ekonomia pozwala).
Nie rozumiem stwierdzenia 'za wcześnie na pojawienie się jednostki'. Co to znaczy? Przecież ZAWSZE powinno się dążyć do możliwie jak najszybszego rozwoju armii (możliwego - nie zawsze ekonomia pozwala).
No to ja już Ci wyjaśniam, o co mi chodziło. Chodziło mi o to, że x Arcymagów może być lepszych od większej ilości np. Gremlinów. IMO. lepiej mieć mniej jednostek strzelających tych lepszych, które można wykupić po jakimś czasie, niż te, które można wykupić od razu i są gorsze [ np. Gremliny ].
lepiej mieć mniej jednostek strzelających tych lepszych, które można wykupić po jakimś czasie, niż te, które można wykupić od razu i są gorsze [ np. Gremliny ].
Ale jak będziesz mieć wybór między 20 magami a 250 gremlinami, to chyba nie wybierzesz magów? Policz możliwe dmg... To, że jakaś jednostka pojawia się szybko, w żaden sposób nie może być jej wadą. Gremliny właśnie dlatego są świetne, że masz je praktycznie od razu i już w 1. tygodniu mogą dużo zdziałać...A poza tym dużo ich.
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Ostatnio zmieniony przez Gandalf 2010-11-04, 21:57, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-04, 21:57
Liff napisał/a:
lepiej mieć mniej jednostek strzelających tych lepszych, które można wykupić po jakimś czasie, niż te, które można wykupić od razu i są gorsze [ np. Gremliny ].
Gremliny wcale nie są takie złe, jak myślisz. Strzelająca jednostka w takiej liczbie pierwszego dnia to bardzo ważny atut. Zakładając, że fb byłoby w 2 tygodniu mamy max 12 magów, ale ok 100 up gremlinów. Ja jednak wolałbym tą setkę.
Poza tym twój przykład można zastosować w takich pojedynkach, jak np. wysoki elf vs arcymag. Porównaj sobie 30 up elfów z 12 magami.
Jak dla mnie to gremliny, dlaczego, bo są tanie i dostępne w dużych ilościach, nie czyni to z nich co prawda potężnej jednostki ale przydają się przy początkowym rozwoju zamku.
Dalej są szare elfy, są doskonałe dzięki podwójnemu atakowi i zadają niezłe straty jak na jednostkę tego poziomu.
Ta liczba może przekroczyć nawet 300. Mapki generują dużo dwelli kulek, poza tym na takich templach jak pc2 mamy dodatkowe gremy z drugiego zamku.
4 magów mamy od 114 (przykładowy rozwój: gildia/gargulce/golemy/magowie - z gry na jebusie marettiego). 4 magów to niewiele, ale w pierwszym tygodniu dmg rzędy 40-70 z pełnej strzały.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-05, 16:52
Maszkarra napisał/a:
Ta liczba może przekroczyć nawet 300. Mapki generują dużo dwelli kulek
Chodziło mi o sam przyrost z miasta + bohaterów (dwelli nie brałem pod uwagę). W tym wypadku do 200 da się dobić, ale ciężko utrzymać w tym czasie wszystki jednostki przy życiu.
Chodziło mi o sam przyrost z miasta + bohaterów (dwelli nie brałem pod uwagę). W tym wypadku do 200 da się dobić, ale ciężko utrzymać w tym czasie wszystki jednostki przy życiu.
Im więcej gremów, tym łatwiej utrzymać je przy życiu
Z jednego miasta nigdy nie wyciągnie się 200 w pierwszym tygodniu.
Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Gremliny to ścisła czołówka strzelców w zakresie przydatności.
Gremlin > Mag
Magowie pojawiają się dużo później i są dużo droższe. Cała Forteca jest droga. Płynny rozwój tego miasta zapewniają nam właśnie Gremliny dzięki sowiej ilości i biciu na odległość. Na początku drugiego tygodnia da mieć się ich nawet ponad 200 (PC2). Trzy Fortece + bohaterzy z nimi na start w pierwszym tygodniu i drugim. Przeważnie ma się ich 150-200 po pierwszym wykupieniu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum