Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Jednostki strzelające - przydatność

Które ulepszone jednostki strzelające są najbardziej przydatne?
Gremliny
4%
 4%  [ 3 ]
Reptillioni
2%
 2%  [ 2 ]
Kusznicy
5%
 5%  [ 4 ]
Magogi
0%
 0%  [ 0 ]
Żywiołaki Burzy
11%
 11%  [ 8 ]
Uruki
0%
 0%  [ 0 ]
Złe Oczy
4%
 4%  [ 3 ]
Szare Elfy
20%
 20%  [ 15 ]
Żywiołaki Lodu
2%
 2%  [ 2 ]
Arcymagowie
4%
 4%  [ 3 ]
Meduzy
2%
 2%  [ 2 ]
Arcylisze
12%
 12%  [ 9 ]
Kapłani
1%
 1%  [ 1 ]
Cyklopi
1%
 1%  [ 1 ]
Tytani
26%
 26%  [ 19 ]
Głosowań: 72
Wszystkich Głosów: 72

Autor Wiadomość
Makaay 



Wiek: 31
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 26
Skąd: S-rz
Wysłany: 2009-12-08, 19:21   

FeestQ napisał/a:
Najlepszymi strzelcami dla mnie są jednostki o tej samej nazwie (nie wiem czy zrozumiecie), ale jeżeli chodzi o stwory z miast to stawiam na burze i arcylisze.


Burze sa naprawdę dobre. Jedyną ich wadą jest podatność na czary powietrza. Błyskawica trafia się bardzo często co powoduje wielkie szkody u grających confem.
Lisze są naprawdę dobre i pojawiają się szybko. Nie są wcale drogie, a ich zaletą główną jest obszarowy atak i nie ranienie swoich (rzadko kto łączy armie)

"Pewien mądry powiedział, że pióro jest silniejsze od miecza"
 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-12-09, 19:29   

burze sa fajne ale wyjatkowo podatne na klatwe...sa takie silne bo w Wz niestety poziomy 4,5 sa bardziewiem i musi cos to miasto zbalansowac

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
page 
Czarnoksiężnik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 697
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-12-09, 21:23   

Zwłaszcza Żywiołaki Energii zawodzą, powinny mieć jakąś interesującą, naprawdę unikalną zdolność, bo ich odporności/wrażliwości można o kant d... obtłuc. Odnosi się to generalnie do żywiołaków - nie zaproponuję jednak konkretnej zmiany, bo nie jestem z nieistniejącego NWC.
W Confluxie Magię Powietrza można sobie spokojnie odpuścić, dlatego jak najszybciej dojdźmy do Mistrza Wody, by neutralizować te koszmarne klątwy/blindy i blessem częstować na lewo i prawo. Ale komu ja to mówię, wiecie to nawet lepiej ode mnie :)
Ciekawe, czemu tak małe poparcie Kuszników w społeczeństwie...

Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-12-10, 09:05   

Bo malo sie gra zamkiem na pc2 a kusznik gdy podejdzie wróg pada w dosc duzych ilosciach i trzeba go dobrze chronic

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Sauron 
Członek SG-1



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 512
Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2009-12-10, 09:48   

Kusznik dość szybko pada,to prawda,jednakże jest on i tak silny,ponieważ podwójnie strzela.Zawsze można go osłonić Halabardnikami ;-)
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-05-15, 17:54   

ja zagłosowałem na arcylisze i dzięki nim przeciwnik nie ustawia się blisko siebie co ma znaczenie podczas bezpośredniego starcia (nie atakuje kilkoma osobami na np czarnego rycerza)




 
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-05-16, 16:12   

Hektor napisał/a:
ja zagłosowałem na arcylisze i dzięki nim przeciwnik nie ustawia się blisko siebie
A jak przeciwnik to też nekro? Poza tym chmurka nie działa na sporo jednostek.
Hektor napisał/a:
nie atakuje kilkoma osobami na np czarnego rycerza
Ustawi je w pewnym oddaleniu od siebie, np. rzuci haste i tak czy inaczej może zrobić to, czego tak bardzo chciałeś uniknąć. ;-) A jeśli chodzi o dalsze stadium walki, rycerz zajmuje 2 hexy, więc chyba można go uderzyć z dwóch stron, nie narażając się na działanie "chmurki". ;-) A lisze są najlepsze, ale tylko z płaszczykiem :-)

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-05-16, 16:51   

Gandalf napisał/a:
Poza tym chmurka nie działa na sporo jednostek.
Nekro, mumie, żywiołaki, machiny, gargulce i golemy. To aż tak dużo?
 
 
Awesome 


Wiek: 28
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-05-16, 16:54   

Z powodu na bardzo dobrą wytrzymałość, wysoką obronę i zazwyczaj artefakty oraz skille bohatera, głosuję na reptiliony. Już nawet na trzecim poziomie Tazara, jakimś cudem przestają one tak szybko padać, a w połączeniu z ważkami, to mogą one śmiało atakować wszystkie nieumarłe i powolne jednostki. Jest wiele innych, dobrych łuczników, ale trzeba pamiętać o ich przyroście.
 
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-05-16, 16:57   

Awesome napisał/a:
i zazwyczaj artefakty oraz skille bohatera
Artefaktów lepiej do tego nie mieszać. Pewne skille wchodzą władcom bestii częściej od innych, więc co do tego można dyskutować. A reptiliony to bardzo dobra jednostka i do tego całkiem tania. :-)
Awesome napisał/a:
to mogą one śmiało atakować wszystkie nieumarłe
A to mnie trochę zdziwiło. Chodzi o brak szansy na morale?

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Awesome 


Wiek: 28
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-05-16, 17:00   

Gandalf napisał/a:
A to mnie trochę zdziwiło. Chodzi o brak szansy na morale?
Otóż to!
Gandalf napisał/a:
Artefaktów lepiej do tego nie mieszać. Pewne skille wchodzą władcom bestii częściej od innych, więc co do tego można dyskutować. A reptiliony to bardzo dobra jednostka i do tego całkiem tania. :-)
Mówiąc o artefaktach, głównie chodziło mi o te dodające obronę i atak, każdy punkt w końcu się liczy, a w przypadku cytadeli tym bardziej.
 
 
Szymono111 



Wiek: 27
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 49
Skąd: Miedzna Drewniana
Wysłany: 2010-06-06, 11:34   

Z jednostek strzelających najlepsze są (jak dla mnie) Tytani.Są najlepszymi strzelcami gdyż są z najwyższego poziomu z tych wszystkich jednostek.Ale w walce w kontakcie nie są już takie dobre.
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-06-06, 11:40   

Szymono111 napisał/a:
Ale w walce w kontakcie nie są już takie dobre.


Chyba walce w zawarciu :roll:
Otóż, Szymonie, muszę Cię rozczarować. Pod Tytanami widnieje napisa: brak ograniczeń walce wręcz. Tutaj chodzi o to, że jak nawet potwór będzie bezpośrednio atakował tytana (z bliska), to on nie będzie dostawał kary (za odległość), tylko będzie zachowywał stosunkowo normalne obrażenia.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-06-06, 12:53   

Szymono111 napisał/a:
Z jednostek strzelających najlepsze są (jak dla mnie) Tytani.Są najlepszymi strzelcami gdyż są z najwyższego poziomu z tych wszystkich jednostek.


Są dobre, ale mogą doprowadzić do bankructwa - jak dla mnie średnio to ekonomicznie.
 
Szymono111 



Wiek: 27
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 49
Skąd: Miedzna Drewniana
Wysłany: 2010-06-07, 22:27   

Są drogie,ale warto je kupić ponieważ są jednymi z najlepszych łuczników.Po zatem głosy nie kłamią remisują z żywiołakami burzy i Arcyliszami.Więc warto je kupić.

Mowa jest srebrem, a milczenie złotem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group