Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Budynki specjalne
Autor Wiadomość
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-07-22, 18:09   Budynki specjalne

Wszystkie miasta mają budynki specjalne. Jaki waszym zdaniem jest najlepszy? (Domyślam się, że wiele osób wybierze wir magii.) To jak? magiczny staw? Wir magii? Sale wahalli? stajnie? magiczna uczelnia? czy inne?

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-07-23, 20:40   

A co sądzisz o tym portalu w inferno co się z inferno do inferno teleportujesz?

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2007-07-24, 11:12   

taki sobie najlepszy wir magii
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-07-24, 16:24   

Wir magi i to do przywolania- oba dobre. Jeśli uda ci się podbić siedlisko czerwonych smoków a sam w zamku będziesz miał słabe jednostki i na dodatek wróg zbliża się do twojego miasta (w lochach, masz wybudowane portal przyzwania i wir magii i jeszcze masz w pobliżu fort na wzgórzu i dużo kasy i zasobów ) To rekrutujesz czarne smoki i rekrutujesz herosa i masz tak : podwojoną manę i czarnego smoka. I możesz wygrać jak masz magie dobrze rozwiniętą.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-01, 22:46   

dużo tych założen: "jeśli masz to, to i to..." przydaje się też stajnia, skarbnica, biblioteka. Rzadziej portal miejski z inferno - chyba że masz WOGa

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-08-02, 15:29   

EJ! Portal miejski w inferno jest przydatny w morowym jeziorze w h3.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-02, 16:54   

to i tak jedna mapa na tysiące innych. duzo bardziej wolę bibliotekę i dodatkowe czary za nią.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-06, 15:21   

Zgadzam się z Shaktim - biblioteka dobra rzecz. Osobiście lubię Gildię najemników - wg mnie rzecz dużo lepsza od szkieletorni. Bo załóżmy dzięki dyplomacji ma się dużo jednostek z innych miast, ale nie wie się co z nimi zrobić. Zazwyczaj można je tylko zwolnić. Jeżeli gramy Nekropolią, to wszystkie mielimy przez szkieletornię - niestety wtedy dużo tracimy, jeśli te "cudze stwory" mają wysoki poziom. Za to jeśli gramy twierdzą prawie nic się nie marnuje - niepasujące jednostki można sprzedać w gildii najemników, a za zdobyte surowce i kasę budujemy jakiś fajny budynek lub kupujemy armię. Jeśli zdobyte w ten sposób surowce są zbędne, wysyłamy je do sojusznika i wszystko jest git 8-)
 
Atanamir 
Półelf-nekromnta


Wiek: 31
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 19
Skąd: że znowu?!
Wysłany: 2007-08-06, 15:27   

Nekromantor (tak się to pisze?) jest niezły :) szczególnie jeśli masz pare miast nekropolis, to w każdym możesz wybudować jeden :D
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-06, 16:47   

W sumie to masz rację krzemo - na nic nie ma jednej, uniwersalnej zasady. Wszystko zależy od sytuacji - jeśli sojusznik albo my jesteśmy w potrzebie finansowej, to opłaca się mieć gildię najemników. Jeśli cały sojusz jest bogaty, a niepasujących stworzen dużo jak surowców - najlepsza jest szkieletornia. A jeśli jesteśmy dobrymi nekromantami i mamy płaszcz nieumarłego króla, to wogóle nie opłaca się mieć budynki tego typu i zbierać neutralną armię, tylko z walczyć z każdym, z kim tylko się da.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-06, 23:03   

Jest jeszce taki fajny budynek na mapie w którym "dobre" i neutralne miasta mogą wymieniać artefakty na doświadczenie, a "złe" mogą zabijać swoje jednostki i dostają za to doświadczenie. Wtedy też jest wesoło

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-28, 23:21   

Najlepszy budynek ? jak masz kupe kasy badz zasobow albo ci ich brak i masz od groma artefaktow to nic nie zastapi sprzedawcy artefaktow ;) ^^

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Kobzon 
Don Kamillo



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 15
Skąd: Inferno
Wysłany: 2007-11-21, 19:18   

Ja lubię magiczny staw w bastionie i ten portal w lochach.

Peas and love forever
 
Archer

Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 5
Wysłany: 2007-11-26, 15:30   

E tam najlepsza jest stajnia bo jak na początku tygodnia zbieram wojsko to mi sie przydaje lepszy ruch ;)
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-26, 15:43   

stajnia na mapie czy w zamku ? na mapie spoko bo mozna kawalerzystow za free na czempionow ulepszac :-P a na poczatku tygodnia odradzam w zamku kupywanie:szkoda tury

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 4
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group