gdzie stac Cie by bylo na tego archa w 2 tygodniu??
Malekith napisał/a:
Random clash of dragons XL. Dział multi, ostatnia strona tematu o templach. Na jebusie i long runie też się da.
Boss18 napisał/a:
a napewno nie bylo by cie stac gdybys chcial poistawic podstawe armii tzn czempionów( podstawe tzn ze miec ich 5 /6 w drugim tygodniu i wszystkie kopalnie nasze)
Jak myślisz, co jest lepsze: 3 archy, czy 5-6 czempionów?
Boss18 napisał/a:
a co do Archów są bardzo silne(komputer uwaza za najlepsze) ale nie praktyczne...
Malekith napisał/a:
Hydry i archy - grając na bogatych mapkach z altem, wielokrotnie przekonałem się o ich przydatności. Na biedniejszych mapach, to arch już nie jest taki dobry.
Najpraktyczniejsza jednostka to nie jest ta najsilniejsza, tylko ta najlepsza. Z najwyższego lvl można wskazać takich kilka, wszystko zależy od sytuacji. Archaniołami dobrze czyści się mapę bez strat, ponieważ wystarczy ich tylko rozdzielić i czekać na odpowiedni moment, aby wskrzesić. Hydry to paskudne bestie, które mogą atakować kilku przeciwników naraz, do tego są bardzo twarde co znacznie przedłuża ich żywot, a wszystko to za rozsądną cenę. Istnieją też Czarne smoki, które świetnie spisują się w duecie z jakimś magiem posiadającym Armagedon, choć ja do takich akcji wolę używać Ifrytów, bo są przystępniejsze.
...najpraktyczniejsza jednostka to moim zdaniem taka, która ma najkorzystniejszy przelicznik kasa wydana/siła bojowa.. z drugiej strony może się okazać że najpraktyczniejszą jednostką jest 1 Feniks + Armagedon
w kwestii przelicznika liczę na kogoś z matematycznym zacięciem..
dla mnie intuicyjnie praktyczne są gryfy - tyle że ze względu na umiejętność, do tego dodałbym Hydry, a z jednostek neutralnych Czarodziejów - mass spells..
Mogę powiedzieć, że najpraktyczniejszą jednostką są Błękitne Smoki, bo to czysta siła, ale ich cena:/, dlatego za najpraktyczniejsze jednostki uważam te którymi można coś zdziałać na samym początku gry np. Nimfy, up. Gremliny. W późniejszym etapie gry wszystko zależy od sytuacji np. Inferno bronią 2 Arcydiabły, a atakuje je bohater, który w armii ma same jednostki piechoty i ograniczoną mane, wystarczy zniszczyć balistę i Arcydiabły wygrywają. Gdybym miał wybrać tylko jedną jednostkę nie dokonałbym wyboru ponieważ jak już pisałem wszystko zależy od sytuacji.
bardzo praktyczna dla Cytadeli np jest Wazka ma 2 dodatkowe skille ktore ulatwiaja gre i dobrze blokuja luczników
Osłabienie jest dobre, ale nad Rozproszeniem to bym się zastanowił, bo miałem sytuacje, że rzuciłem na przeciwnika np. Klątwę, a Ważki mi ją rozproszyły.
Osłabienie jest dobre, ale nad Rozproszeniem to bym się zastanowił, bo miałem sytuacje, że rzuciłem na przeciwnika np. Klątwę, a Ważki mi ją rozproszyły.
I właśnie dlatego Cytadela słynie z czarów, które wspomagają jednostki np. Błogosławieństwo, Tarcza i Kamienna skóra...
Do jednostek, które da się wykorzystać w prawię każdej sytuacji należałoby dodać też Harpię Wiedźmę, którą da się wykonywać niezłe myki na początkowych etapach gry Lochem, na Błogosławieństwie może czynić cuda.
Cytat:
Osłabienie jest dobre, ale nad Rozproszeniem to bym się zastanowił, bo miałem sytuacje, że rzuciłem na przeciwnika np. Klątwę, a Ważki mi ją rozproszyły.
I właśnie dlatego Cytadela słynie z czarów, które wspomagają jednostki np. Błogosławieństwo, Tarcza i Kamienna skóra...
Nie wiem w jakiego heroes graliście, ale ważki zdejmują tylko wspomagacze, rzucone przez oponenta na siebie. Nie ma możliwości, żeby zeszła klątwa w takim przypadku.
O harpie to tez jedna z fajniejszych jednostek mowie tu o ulepszonych zawsze jak gram lochami odrazu je ulepszam i gram bitwy bez strat... jeszcze do tych jednostek dodałbym w sumie Żywiołaka powietrza
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum