Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Test: Wrota Żywiołów vs Zamek
Autor Wiadomość
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-02-19, 13:25   

jest kilku bohów ze specjalizacją logistyka.
He i przeczysz sam sobie - na małe mapy crak i tazar nie otrzymają takiej premii jak powinni, jak i gunnar, a Mullich da te 2 speeda wszystkim jednostkom więc będzie miał dodatkowe kroki każdego dnia + zamek i stajnie, a jak wejdzie logistyka to w grze do 4 tygodnia ten twój gunnar się chowa ;P

 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-02-19, 16:12   

Skwer napisał/a:
a Mullich da te 2 speeda wszystkim jednostkom więc będzie miał dodatkowe kroki każdego dnia
Jego spec nie wpływa na ilość ruchu na mapie.
Skwer napisał/a:
dodatkowe kroki każdego dnia + zamek i stajnie, a jak wejdzie logistyka to w grze do 4 tygodnia ten twój gunnar się chowa ;P
Gorzej jak gunnar wjedzie ci znikąd do zamku...
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-02-21, 13:15   

Malekith napisał/a:
Jego spec nie wpływa na ilość ruchu na mapie.

to arty od speeda które zwiększają szybkość jednostek nic nie dają, czyli to nie jest uwzględniane na mapie przygody?
Malekith napisał/a:
Gorzej jak gunnar wjedzie ci znikąd do zamku...

hehe
ten argument jest zabawny :lol:

 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-02-21, 13:32   

Skwer napisał/a:
to arty od speeda które zwiększają szybkość jednostek nic nie dają, czyli to nie jest uwzględniane na mapie przygody?
Nie.
Cytat:
ten argument jest zabawny
Ale prawdopodobny. Z taką ilością ruchu znacznie łatwiej złapać oppa bez woja lub z pustym zamkiem. Następną rzeczą jest klasa i startowe skille. Adv dowodzenie <<< takta + loga. Dodatkowo gunnar ma dużą szansę na ziemię i ogólnie ładni się rozwija. Rycerz jest pod tym względem znacznie gorszy.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-02-21, 17:15   

dobra - może i trochę przesadziłem, ale zauważ, że rycerze tacy jak mullich są zabronieni, a to jeden z lepszych bohów w grze, poza tym ich najlepszy skill też jest zabroniony - dyplomacja... Rycerz w singlu jest zupełnie inną bajką niż w multi, a ich dowodzenie jest dodatkowym bonusem - nie obniżą Ci go upiorne smoki, a nawet zniesiesz przeszukanie pustej krypty przy natychmiastowym FB i będziesz moralował ;)

 
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-02-25, 10:02   

Nie ma "naj" hirka w h3 :lol: .
Gunnar zje Tazara czy Craga na dużych mapkach gdzie jest dużo terenu do zjeżdżenia, z kolei Crag raczej zjedzie Gunnara na mapie typu m. Z koleii powyższe towarzystwo zostanie zjechane przez zwykłego maga na mapie gdzie do spotkania dochodzi w pierwszych 7-8 dniach gry (np fafik albo pigi :lol: ).
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-05-14, 21:49   

moim zdaniem najlepsza specjalnosc to t. magiczny, ktory posiada sandro ja z moich bohaterow zawsze robie magow a ta zdolnosc sprawia ze nie mozna mu dorownac jesli ma sie go na np. 50 lvl to czary ma tak mocne ze zaden smiertelnik mu sie nie oprze




 
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-05-14, 23:07   

A wystarczy kula przeciwstawienia czy nawet płaszcz odwrócenia i już nic nie dadzą (w drugim przypadku niewiele dadzą) czary ofensywne. Zresztą często masz boha na 50. levelu? Jakoś wątpię. Wojownik rzuci np. haste i po dwóch-trzech turach Twojej armii może nie być (chyba, że bierzemy pod uwagę właśnie Sandro, a więc nekro, ale wtedy równie dobrze mógłbyś wygrać bohem z sokolim wzrokiem). Poza tym 15% do obrażeń z czarów ofensywnych (których notabene rzadko używam) to jakoś szczególnie dużo nie jest (nie wiem, skąd ten zachwyt), więc zwykle unikam tej zdolności. Z magami mającymi tę umiejętność jako specjalność będzie oczywiście więcej, ale braki w innych dziedzinach (atak, obrona, umiejętności) pozostaną.

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-05-15, 13:35   

Weź na początku wbij ten 50 lvl. Zanim ty zrobisz coś swoimi extra czarami, ja podejdę swoim Crag Hackiem na 20 lvlu i behami wezmę na hita wszystko, co się da.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2010-05-18, 12:58   

Leance napisał/a:
Zanim ty zrobisz coś swoimi extra czarami, ja podejdę swoim Crag Hackiem na 20 lvlu i behami wezmę na hita wszystko, co się da.

Będzie na jedną Implozję kasował twój jeden slot jednostek. To co zdążysz mu ubić to sobie wskrzesi... i co powiesz na to? Jak wojownik nie ma kulki, albo płaszczyka to nie wygra z dobrym magiem. ;-)
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-05-18, 14:14   

Paweł napisał/a:
Leance napisał/a:
Zanim ty zrobisz coś swoimi extra czarami, ja podejdę swoim Crag Hackiem na 20 lvlu i behami wezmę na hita wszystko, co się da.

Będzie na jedną Implozję kasował twój jeden slot jednostek. To co zdążysz mu ubić to sobie wskrzesi... i co powiesz na to? Jak wojownik nie ma kulki, albo płaszczyka to nie wygra z dobrym magiem. ;-)


Gorzej jak ten wojownik rzuci sobie Antymagię na swoj6-7 level.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2010-05-18, 14:25   

Cytat:
Gorzej jak ten wojownik rzuci sobie Antymagię na swoj6-7 level.

Na wszystkie jednostki jednocześnie nie rzuci, a samym 6-7 lvl bitwy nie wygra.
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-05-18, 15:19   

Paweł napisał/a:
Cytat:
Gorzej jak ten wojownik rzuci sobie Antymagię na swoj6-7 level.

Na wszystkie jednostki jednocześnie nie rzuci, a samym 6-7 lvl bitwy nie wygra.


Podobnie jest z implozją. Rzucasz 1 na turę. :lol:
7 level wojownika na 40 levelu będzie działał jak "kiesonkowa implozja" vs jednostki maga. Nie wspomnę tu o pozostałych jednostkach. Po pierwszej turze przeciwnik nie miał by 6 levela a ty nie miałbyś 1-2 slotów. W drugiej turze straciłbyś następne 2. Na otwarcie 3 tury miałbyś 3 sloty na 4-5 przeciwnika. JEzeli do tego momentu nie zliwkidowałbyś 7 levela to marne szanse na dożycie do 5 tury :lol:
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2010-05-18, 16:15   

To nie takie proste, kolego. Mag na przemian czarowałby wskrzeszaniem i implozją. To wiadome, że jednostki wojownika będą mocniej bić, ale mag na raz wskrzesi cały slot, a wojownik nie.
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-05-18, 17:03   

Możemy sprawdzić Panie kolego ;-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 5 z 6
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group