...które rzucisz po wjeździe całej mojej armii w twoją...
Co jest bezcelowe... Jak się straci większą część oddziału, to nawet najlepsza opieka nad pozostałymi oddziałami nie zwiększą, lub dorównają stanowi jednostek przed rzezią :P
MasterDzemik napisał/a:
Magia wody mistrz i już masz masowe uleczenie
Nie lepiej po masówce zarzucić coś co ma zupełnie odmienne działanie np od slowa - haste?
Jak dla mnie mass uleszenie jest naj\bardziej przydatne w takiej sytuacji
Nie lepiej zarzucić jakiś czar o zupełnie odwrotnym działaniu? Po co tracić turę na neutralizowanie czaru, skoro możesz zarzucić coć co zwiększy możliwości twojej armi? Implozja... to całkiem przyzwoity czar, rozrywa przeciwników, ale trzeba się naczekać na to, albo odwiedzasz taką piramidę... A jeżeli chodzi o czar z gildi, to jest szansa 1/9, że ją dostaniesz, w fortecy 2/9.
Pewnie mnie zaraz Malekith zje za to, ale uważam że tower gniecie conflux, przez to że conflux nie ma jak wystrzelać towera, bo ten samym piorunem zjedzie burzaki, a armia conf bez nich, leży i kwiczy. Na mapkach bogatszych niż pc2, można pobawić się w magię, próbowac przysmażyć tower armageddonem, lub czymś takiem, ale na Mkach trudno złapać ten zamek bez 2lvla gildii. Zwłaszcza że rozsądne jest zrobienie tego i upa dżinów by mieć inicjatywę w bitwie i zjechać burzowe.
Pomógł: 6 razy Wiek: 25 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 512 Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-01-29, 13:57
The Shadow napisał/a:
Implozja... to całkiem przyzwoity czar, rozrywa przeciwników, ale trzeba się naczekać na to, albo odwiedzasz taką piramidę...
Na większych mapach, możliwe tez że również na mniejszych, jest po kilka zamków. Jeśli ma się ze trzy zamki, ijest duża szansa na implozję. Nieprawdaż???
The Shadow napisał/a:
możesz zarzucić coć co zwiększy możliwości twojej armi
"Nie lepiej po masówce zarzucić coś co ma zupełnie odmienne działanie np od slowa - haste?"
Po co uleczenie, które tylko neutralizuje działanie czaru no i delikatnie żałośnie działa hp 1 jednostki? Jak po slowie rzucisz haste, to masz większą inicjatywę, podczas następnej tury. Dodatkowo Ci się to przydaje, bo Tower jest stosunkowo wolnym miastem. (przykładowo)
Sauron napisał/a:
Na większych mapach, możliwe tez że również na mniejszych, jest po kilka zamków.
Ale nie wszystkie zamki mogą mieć "implozje'' tylko 5 poziomowe gildie magów mają na to szanse 1/2 |9. No oczywiste, że czym większa ilość podbitych miast, tym większe prawdopodobieństwo złapanie tego czaru... no ale również jest szansa na to, że tego nie dostaniesz ;p.
Pomógł: 6 razy Wiek: 25 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 512 Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-05-24, 15:10
Implozje przecież moge rzucić w pierwszej turze. A ja też będę miał dużo woja, zauważ to, a że forteca ma strzelców będę się dobrze bronił(gremliny osłaniają golemy, a magów skorpeny). Dżiny i gargulce wybijają ci strzelców, a potem rozwalają co się da aż do swej śmierci, a tytani sami o siebie zadbają. Co prawda Wrota Żywiołów mają też magię i feniksy, ale forteca jakoś sobie poradzi. To tyle.
na Wz to ja bym raczej walil piorunem ;lodowycm pociskiem i wykorzystywal duzy sppelpower alchemików... jesli forteca nie ma Tytanów to Wz ja powinien przestrzelic ale jesli w gre wchodza Tytany to prawda ze Wz nie ma kolorowo
Pomógł: 6 razy Wiek: 25 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 512 Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-05-26, 12:05
Boss18 napisał/a:
Zresztą wystarczy mi kulka/płaszczyk i już nie poczarujesz.
Kulka i płaszczyk są rzadkie, choć możliwe. Jeśłi się trafią to też chyba nie poczarujesz(a WŻ są od czarowania...).
Boss18 napisał/a:
jesli w gre wchodza Tytany to prawda ze Wz nie ma kolorowo
Wtedy przegra raczej, bo tytany przestrzelą. Za to giganci też nie są słabi, co się przeczy z tym co mówicie. Z gigantami WŻ mają ciut mniejsze szanse, ale bez odpowiedniej liczby tytanów (ok. 10) WŻ mają dużą szanse, a bez tytanów na 75% wygrywają.
Nie tylko na jebusie, na każdym templu, na którym mogą się pojawić relikty, jak 2sm, 8mm6 i sporej ilości fixach, czyli prawie wszędzie poza pc2 i nielicznymi. Więc magiem się grać nie opłaca, chyba że liczymy na bardzo szybkie spotkanie (Grindan rulez).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum