Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Forteca vs Wrota Żywiołów

Kto wygra,Forteca czy wrota Żywiołów?
Wrota Żywiołów
38%
 38%  [ 26 ]
Forteca
52%
 52%  [ 35 ]
Remis
8%
 8%  [ 6 ]
Głosowań: 67
Wszystkich Głosów: 67

Autor Wiadomość
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-01-22, 16:19   

Cytat:
...które rzucisz po wjeździe całej mojej armii w twoją...


Co jest bezcelowe... Jak się straci większą część oddziału, to nawet najlepsza opieka nad pozostałymi oddziałami nie zwiększą, lub dorównają stanowi jednostek przed rzezią :P
MasterDzemik napisał/a:
Magia wody mistrz i już masz masowe uleczenie


Nie lepiej po masówce zarzucić coś co ma zupełnie odmienne działanie np od slowa - haste?
 
 
Sauron 
Członek SG-1



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 512
Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-01-28, 16:09   

Jak dla mnie mass uleszenie jest naj\bardziej przydatne w takiej sytuacji, ew. implozja.
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-01-28, 17:28   

Sauron napisał/a:
Jak dla mnie mass uleszenie jest naj\bardziej przydatne w takiej sytuacji



Nie lepiej zarzucić jakiś czar o zupełnie odwrotnym działaniu? Po co tracić turę na neutralizowanie czaru, skoro możesz zarzucić coć co zwiększy możliwości twojej armi? Implozja... to całkiem przyzwoity czar, rozrywa przeciwników, ale trzeba się naczekać na to, albo odwiedzasz taką piramidę... A jeżeli chodzi o czar z gildi, to jest szansa 1/9, że ją dostaniesz, w fortecy 2/9.
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2010-01-28, 18:18   

Pewnie mnie zaraz Malekith zje za to, ale uważam że tower gniecie conflux, przez to że conflux nie ma jak wystrzelać towera, bo ten samym piorunem zjedzie burzaki, a armia conf bez nich, leży i kwiczy. Na mapkach bogatszych niż pc2, można pobawić się w magię, próbowac przysmażyć tower armageddonem, lub czymś takiem, ale na Mkach trudno złapać ten zamek bez 2lvla gildii. Zwłaszcza że rozsądne jest zrobienie tego i upa dżinów by mieć inicjatywę w bitwie i zjechać burzowe.
 
Sauron 
Członek SG-1



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 512
Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-01-29, 13:57   

The Shadow napisał/a:
Implozja... to całkiem przyzwoity czar, rozrywa przeciwników, ale trzeba się naczekać na to, albo odwiedzasz taką piramidę...

Na większych mapach, możliwe tez że również na mniejszych, jest po kilka zamków. Jeśli ma się ze trzy zamki, ijest duża szansa na implozję. Nieprawdaż???
The Shadow napisał/a:
możesz zarzucić coć co zwiększy możliwości twojej armi

Takie małe pytanko: o jaki czr Ci chodzi :?:
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-01-29, 14:31   

"Nie lepiej po masówce zarzucić coś co ma zupełnie odmienne działanie np od slowa - haste?"

Po co uleczenie, które tylko neutralizuje działanie czaru no i delikatnie żałośnie działa hp 1 jednostki? Jak po slowie rzucisz haste, to masz większą inicjatywę, podczas następnej tury. Dodatkowo Ci się to przydaje, bo Tower jest stosunkowo wolnym miastem. (przykładowo)
Sauron napisał/a:
Na większych mapach, możliwe tez że również na mniejszych, jest po kilka zamków.


Ale nie wszystkie zamki mogą mieć "implozje'' tylko 5 poziomowe gildie magów mają na to szanse 1/2 |9. No oczywiste, że czym większa ilość podbitych miast, tym większe prawdopodobieństwo złapanie tego czaru... no ale również jest szansa na to, że tego nie dostaniesz ;p.
 
 
Sauron 
Członek SG-1



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 512
Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-05-24, 13:53   

Ale jak si,ępodbije 5miast 4 lub 3 będąmiały szansęna implozję a to wciąż dużą szansa. :-P
 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-05-24, 14:16   

jak sobier podbijesz duzo miast to i ja podbije duzo miast i bede mial duo woja i w 2 tury walka sie zakonczy zanim rzucisz ta implozje

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Sauron 
Członek SG-1



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 512
Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-05-24, 15:10   

Implozje przecież moge rzucić w pierwszej turze. A ja też będę miał dużo woja, zauważ to, a że forteca ma strzelców będę się dobrze bronił(gremliny osłaniają golemy, a magów skorpeny). Dżiny i gargulce wybijają ci strzelców, a potem rozwalają co się da aż do swej śmierci, a tytani sami o siebie zadbają. Co prawda Wrota Żywiołów mają też magię i feniksy, ale forteca jakoś sobie poradzi. To tyle.
 
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2010-05-24, 15:16   

Ty mi zdejmujesz slot na ture, ja tobie po wrzuceniu haste 2-3 sloty. Zresztą wystarczy mi kulka/płaszczyk i już nie poczarujesz.
 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-05-24, 15:51   

na Wz to ja bym raczej walil piorunem ;lodowycm pociskiem i wykorzystywal duzy sppelpower alchemików... jesli forteca nie ma Tytanów to Wz ja powinien przestrzelic ale jesli w gre wchodza Tytany to prawda ze Wz nie ma kolorowo

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Sauron 
Członek SG-1



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 512
Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-05-26, 12:05   

Boss18 napisał/a:
Zresztą wystarczy mi kulka/płaszczyk i już nie poczarujesz.

Kulka i płaszczyk są rzadkie, choć możliwe. Jeśłi się trafią to też chyba nie poczarujesz(a WŻ są od czarowania...).
Boss18 napisał/a:
jesli w gre wchodza Tytany to prawda ze Wz nie ma kolorowo

Wtedy przegra raczej, bo tytany przestrzelą. Za to giganci też nie są słabi, co się przeczy z tym co mówicie. Z gigantami WŻ mają ciut mniejsze szanse, ale bez odpowiedniej liczby tytanów (ok. 10) WŻ mają dużą szanse, a bez tytanów na 75% wygrywają.
 
 
LaEa 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1178
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-26, 14:03   

Sauron napisał/a:

Kulka i płaszczyk są rzadkie, choć możliwe. Jeśłi się trafią to też chyba nie poczarujesz(a WŻ są od czarowania...).


Na Jebusie jest duża szansa na zdobycie kulki , więc nie warto grać WŻ .
 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-26, 15:43   

Sauron napisał/a:
Kulka i płaszczyk są rzadkie, choć możliwe. Jeśłi się trafią to też chyba nie poczarujesz(a WŻ są od czarowania...).


Na jebusie są bardzo łatwe do zdobycia, trzeba się liczyć z takim ryzykiem (jeśli ktoś preferuje magów).

Och, LaEa mnie wyprzedził ;/
Polecam Neele Sauronie ;-)

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
Redalion 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 398
Wysłany: 2010-05-26, 15:47   

Nie tylko na jebusie, na każdym templu, na którym mogą się pojawić relikty, jak 2sm, 8mm6 i sporej ilości fixach, czyli prawie wszędzie poza pc2 i nielicznymi. :-P Więc magiem się grać nie opłaca, chyba że liczymy na bardzo szybkie spotkanie (Grindan rulez).
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 7 z 9
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group