Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Forteca vs Wrota Żywiołów

Kto wygra,Forteca czy wrota Żywiołów?
Wrota Żywiołów
38%
 38%  [ 26 ]
Forteca
52%
 52%  [ 35 ]
Remis
8%
 8%  [ 6 ]
Głosowań: 67
Wszystkich Głosów: 67

Autor Wiadomość
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-08-15, 14:30   

LaEa napisał/a:
To tylko głosy, jeżeli chodzi o argumenty, to sprzeczałbym się który zamek jest lepszy.


Z każdym zamkiem będą takie spory. To jest tak samo, jakby porównywać Twierdze do Cytki. Na to samo wychodzi, tyle że zwolennicy cytki będą za nią, a zwolennicy twierdzy za twierdzą. ;-) Ja osobiście również faworyzuję Fortecę i Tytanów ;-)
 
 
Kamilio 
Elita Tytanów



Wiek: 28
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 39
Wysłany: 2010-09-28, 20:50   

Forteca ma większe szanse. Jednostki ogólnie lepsze w statach, więcej strzelców, którzy z resztą są lepsi niż u wrót. Niestety u fortecy jest trochę drożej...

W życiu trzeba być twardym jak przeterminowane żelki...
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-10-05, 08:51   

a cena wykupu w wz jest mala moze i budynki sa tanie ake jednostki cholernie drogie;P a co do tower conta Conf dla mnie zawsze na mniejszych mapach towerm ma przewage bo dazymy wtedy do blyskawicy ktora jak wiadomo zadaje podwojny dmg burzakom a jak nie ma burzakow to conf musi podejsc

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-10-06, 08:38   

Moim zdanim jeżeli conf ma wygrać z forteca to wlasniena mniejszych mapach. Na większych pokazuje sie juz siła jednostek towera i z kasa nie jest juz tak ciężko.
 
 
Internal 


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 189
Wysłany: 2010-11-03, 15:24   

Zdecydowanie forteca:
1. Jest lepiej dopracowana
2. Ma zdecydowanie lepszą grafikę
3. Ma bardziej pomysłowe jednostki. [we wrotach każda jednostka oprócz 1 i 7 zaczyna się na żywiołak.
4. I ogólnie bardziej ją lubię :mrgreen:


 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2010-11-03, 15:40   

Twoje argumenty nie odnoszą się absolutnie do pojedynku tych dwóch miast.
 
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2010-11-03, 18:27   

Xeno, w koncu ten, kto ma w Avatarze Ojca Dyrektora nie moze pisac sensownie. :-D
A wedlug mnie to WZ wygra z forteca, szybki rozwoj wrot, oraz stosunkowo niewielkie koszta przemawiaja na jego korzysc. Choc, jesli takie zywiolaki burzy dostaa z pioruna, od mocno napakowanego bolka, albo solmyra to sprawa nie bedzie wygladac wesolo.

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-03, 18:37   

Internal napisał/a:
1. Jest lepiej dopracowana
2. Ma zdecydowanie lepszą grafikę
3. Ma bardziej pomysłowe jednostki. [we wrotach każda jednostka oprócz 1 i 7 zaczyna się na żywiołak.


Silne argumenty to podstawa. Wilczy rycerze też wyglądają znacznie lepiej od rdzawych smoków, więc rozumiem, że wg ciebie z tej właśnie przyczyny rycerze z nimi wygrają.
Ostatnio zmieniony przez Leance 2010-11-04, 21:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-04, 11:30   

Leance napisał/a:
Silne argumenty to podstawa. Wilczy rycerze też wyglądają znacznie lepiej od rdzawych smoków, więc rozumiem, że wg ciebie z tej właśnie przyczyny z nimi wygrają.

Wara od wilczych rycerzy, bardzo dobrze wyglądają i są mocne.

Internal napisał/a:
3. Ma bardziej pomysłowe jednostki. [we wrotach każda jednostka oprócz 1 i 7 zaczyna się na żywiołak.

Tego argumentu zupełnie nie kumam, w końcu to wrota żywiołów? Więc główną rolę grają tam żywiołaki, to chyba nic dziwnego.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Internal 


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 189
Wysłany: 2010-11-05, 13:31   

yarzapp napisał/a:
Internal napisał/a:
3. Ma bardziej pomysłowe jednostki. [we wrotach każda jednostka oprócz 1 i 7 zaczyna się na żywiołak.

Tego argumentu zupełnie nie kumam, w końcu to wrota żywiołów? Więc główną rolę grają tam żywiołaki, to chyba nic dziwnego.


Oczekujesz od kogoś kto ma w avku Rydzyka sensownych argumentów? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-11-06, 19:23   

Internal napisał/a:
Oczekujesz od kogoś kto ma w avku Rydzyka sensownych argumentów? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

To ma być usprawiedliwienie? :-) Skoro sam dostrzegasz, że Twoje argumenty nie są zbyt rzeczowe, dlaczego nie podejmiesz tego minimalnego wysiłku, by poprawić ich jakość? ;-)
Co do starcia tych miast, może być różnie, ale mam wrażenie, że Confluxem gra się zdecydowanie łatwiej. To ciekawe, że ramp, który moim zdaniem na pc2 rozmiaru "m" jest słabszy od confa, stał się stereotypowym zamkiem słabych graczy, a na grających confem jakoś gromy się nie sypią. ;-) Ja uwielbiam to miasto, ponieważ jest stosunkowo łatwe w obsłudze i bardzo silne (choć burze i lód są drogie), a ponadto ma świetny start. Jak dla mnie taką cytą, a już szczególnie strongiem trudniej się gra (mam tu na myśli pc2, bo na Jebusa Conflux się nie nadaje; za to na Arenie jest najlepszy, obok Zamku).
Dobre wykorzystanie rusałek i szybkie ulepszenie wody oraz powietrza zapewnia armię, która może zdziałać naprawdę dużo.
Forteca ma również dobry start dzięki gremlinom, ale jest zdecydowanie droższa i ma gorszych bohaterów (a nie zawsze w karczmie znajdzie się ktoś porządny). Jedynym kandydatem na maina z prawdziwego zdarzenia jest w praktyce Neela (Torosar ma taktykę, ale ma też beznadziejny mistycyzm). Myślę, że trzeba mieć wyższe umiejętności, by grać Fortecą skutecznie.;-)

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-11-07, 19:33   

tower nie ma porównania w przebiciu z confem nawet w pierwszym tygodniu - bez wózka z amunicją gówno nam da siła gremlina, a i żeby one sobie radziły potrzebują wsparcia do zatrzymywania neutrali. Rusałki jadą co trzeba same

 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-07, 20:41   

Bez wózka 80 gramlinów zabija około 60-70 krasnali, jak się dobrze pomanewruje gargulcami (2 razy po strzale z pełnej i dobicie wręcz, jak np. podzielą się na 4 sloty), rusałki jadą co trzeba same, o ile nie zmoraluje i zdejmie ich wszystkich na hita.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 9 z 9
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group