Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Najlepsze zestawienie
Autor Wiadomość
Mały Farciarz
Vae Victis



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 52
Wysłany: 2012-04-17, 11:35   

Waszki :) szukałem 2 szybkiej jednostki i po za tym mogą ściągnąć czary dispelem ;p

"Zabijanie dla pokoju jest jak pieprzenie się dla cnoty."
Stephen King
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-04-17, 14:19   

Mały Farciarz napisał/a:
Waszki :) szukałem 2 szybkiej jednostki i po za tym mogą ściągnąć czary dispelem ;p

Chodzi mu o pisownie - "ważki"

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Mały Farciarz
Vae Victis



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 52
Wysłany: 2012-04-17, 16:19   

Ważki się czyta :P a Waszki się pisze :)

"Zabijanie dla pokoju jest jak pieprzenie się dla cnoty."
Stephen King
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-04-17, 16:29   

Mały Farciarz napisał/a:
Ważki się czyta :P a Waszki się pisze :)

Chyba jak masz na myśli wieś w województwie podlaskim

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-04-17, 18:17   

Mały Farciarz napisał/a:
Ważki się czyta :P a Waszki się pisze :)

Dokładnie na odwrót :)

 
 
Seraphim


Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 39
Wysłany: 2012-05-18, 14:38   

Moze nie najlepsze ale bardzo zbalansowane wg mnie:
Pika/ewentualnie centaur na smoki (2 hexy zajmuje latwiej sie ustawic, szybciej zdejmie kontre etc)
Krasnolud fajnie kryje twardy, dobrze zdejmuje kontre. Zywiolaki zbyt wrazliwe na pojedyncza blyskawice nawet od woja, a implo i tak zabije kazdego :D.
Szare elfy- bezkonkurencyjni lucznicy jak na swoj lvl.
Arcymagowie - Wzmocnienie strzelania+Lepsza skutecznosc w walce wrecz, niezla wytrzymalosc. Moglbym sie zastanowic nad krzyzowcem, lecz szaraki jako single archer nie dadza rady, ewentualnie na 2 burzaki wsadzic a tu krzyzowcow.
Gorgony lub Enty - Duza wytrzymalosc, swietnie sie sprawdzaja, gorgonki mocno bija a enty swietne utility dla strzelakow.
Skorpeny/Zywiolaki magii - Jak juz ktos podejdzie do naszych strzeloków to zrobimy mu z dupy jesien sredniowiecza :)
Archanioł/Arcydiabeł/Fenix/Czarny smok - Dlaczego ? Uwazam ze mamy za małą szybkosc, przyda sie rzucic szybki haste/slow/prayer jesli wiem ze wrog nie ma dispella/kontry jakiejs. Ewentualnie hydra/tytan i pozdrawiamy kazdego kto podejdzie :P
Bohater: Mephala/tazar. Oboje dobre skille dostaja, podobne staty, ale imo mephala ma lepszą magię troszku (wieksza szansa na ziemie z tego co wiem) Jedynie dowodztwo slot blokuje, poza tym jest okej.

Albo instant szturm
Syfiliady
Cokolwiek np burzaki
Wazki
Pegazy/krzyzowcy zeby siekac mocniej xd
Roki
Ifryty
Fenixy.

Albo mr armageddon
Malekith
Czarne smoki
Zywiolaki magi
Budynie
Ognie
Krasnoludy(moze przezyja xD)
cokolwiek

[15:18:41] <AeC.Wezyr-_-> ale jak ruchamy czekoladke z kolegami na 2 baty to chyba musialem widziec?

^^^^^^^^^^^^^^^ GG
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2012-09-19, 19:31   

Czy nie lepsze byłoby miasto z łatwym startem (tak jak np. Tower z gremlinami) czy z mocnym 1 lvlem?




 
 
Kostuch


Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 68
Wysłany: 2012-09-20, 20:06   

Centaury - bo sa szybsze od halabardników
Krasnale - bo ,mają dużo hp , i odpornośc na magie.
Gryf - szybkie no i ciąg ły kontratak
Krzyżowiec - bo bije podwójnie = Ogromne dmg.
Minotaur - Gram Gunnarem , dla mnie minosy to mistrzowie w braniu wszystkiego na hita.
Nagi - bo nikt ich nie kontraatakuje = mniejsze straty i mają duże dmg
Archanioły - bo skrzeszają i latają.

Mama mnie pyta czy wierze w Boga?
Mamo odpowiedz, czy Bóg wierzy we mnie?
 
Tilogour 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 50
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 945
Wysłany: 2012-09-20, 23:01   

Przy założeniu, że boh nie ma artów na morale etc.
Centaury - Szybkie
Kusznicy - Strzelają 2x
Szare elfy - j/w
Krzyżowcy - atakują 2x :mrgreen:
Wielkie Gorgony - zabijają wzrokiem
Czempioni - Szarża
Archanioły - Morale +1, wskrzeszanie, obrażenia.

Członek Stowarzyszenia Obrońców Map i honorowy mapmaker Brazzers - portalu z niegrzecznymi mapami.
Save oreo!
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2012-09-21, 09:18   

Osobiście jakie najlepsze zestawienie bym nie wymyślił to na piątym poziomie dałbym Czarta. Jeżeli dodać do tego jeszcze jednostki z najniższych poziomów z dużą liczbą HP to dałoby to oddział Demonów nie do zatrzymania.
 
SS Cytadela 
Tazar, Bron i inni


Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 16
Skąd: Bóbrka k. Soliny
Wysłany: 2013-02-27, 17:05   

Na początek zwykłe ustawienie:
Halabardnik
Kusznik
ul. Elf
Krzyżowiec
ul. Gorgona
ul. Naga
Archanioł
(reszta później)

Lewą ręką zabijam, a prawej sam się boję
 
Kisiel 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 320
Wysłany: 2013-02-27, 19:19   

SS Cytadela napisał/a:
Halabardnik
Kusznik
ul. Elf
Krzyżowiec
ul. Gorgona
ul. Naga
Archanioł


1 jednostka latająca i 2 bardzo wątłe strzelaki to nie najlepsze rozwiązanie.

Oczywiście zakładając, że nie bierzemy pod uwagę morale i nie uwzględniamy np. nekromancji czy kosztów, to:

Na pierwszy poziom dałbym centaura, jest szybszy i zajmuje 2 hexy (nawet jeśli nie uwzględniamy czyszczenia mapki od początku tylko samo finałowe rozstawienie). Zamiast kusznika wziąłbym burzę. Elf na 3 poziomie spoko, obserwatorów też można wziąć pod uwagę ale to raczej gorsza opcja (nastawiona na większą defensywę, a słabszą ofensywę). 4 poziom obowiązkowo alp; choć spada na niego ogromna część uwagi przeciwnika, nadal robi o wiele większe zamieszanie niż krzyżowiec. Jest nieumarły (czary umysłu? A co to?), lata, reszty plusów chyba nie muszę omawiać. 5 poziom to czart, skoro 1 poziom pada szybko to dlaczego nie zastąpić go 4 poziomem i armią demonów? Gorgona to druga opcja, ale wymięka przy czarcie. Naga spoko, archanioł też- chyba, że uwzględnimy podwójny przyrost feniksów (a powinniśmy), to warto wziąć feniksa.

Biorąc pod uwagę morale:
1- halabardnik
2- kusznik
3- gryf
4- alp
5- lisz
6- upiorny rycerz
7- archanioł

Morale wychodzi na 0, mamy czym strzelać, mamy czym zdobywać zamek (gryf, alp i archanioł to piękne combo do tego). Tyle, że morale zawsze można podreperować artefaktem, więc to czysto hipotetyczne rozwiązanie.

Sporo jest jednostek, które mogłyby być tutaj uwzględnione, a nie zostały. Ciężko też powiedzieć, czy rzeczywiście by się to tak dobrze sprawdziło w praktyce- w teorii wygląda to ładnie, ale na polu bitwy mogłyby wyjść jakieś braki ;-)

"The problem with stupid people is that they’re too stupid to realize how stupid they are."
 
SS Cytadela 
Tazar, Bron i inni


Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 16
Skąd: Bóbrka k. Soliny
Wysłany: 2013-03-03, 15:14   

Pisałem, że zwykłe ustawienie, czyli do walk w polu. a teraz ustawienie"szybka śmierć":
Centaur
Burza
ul. Elf
Krzyżowiec
ul. Rok
Ten z Nekropolis
Archanioł.

Lewą ręką zabijam, a prawej sam się boję
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2013-03-04, 21:59   

Ironia...
Czemu rok jako 5, są lepsze jednostki.
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-03-05, 07:26   

Nie zauważyłeś, że to ustawienie "szybka śmierć"? :-P

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 8 z 12
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group