No w sumie też,tylko żeby nie było sytuacji,że 3-4 jednostki w tym zestawieniu są z jednego zamku lub z jednego levelu.Najlepiej,żeby była to mieszanka stworzeń z różnych miast z różnych levelów.
Smoki i feniksy są akurat wyjątkiem,tutaj żadna osłona przed nimi nie da nic.Ale jeżeli o tą osłonę to chodzi mi o osłanianie przed jednostkami strzelającymi.
Da się osłonić strzelca skutecznie przed oddechem np. Fenixa, jednostką, która zajmuję dwa pola np. Czempion. Gorzej jest ją obmurować dookoła, tak aby żadna jednostka pokroju Feniksa nie mogła jej tknąć.
The Shadow napisał/a:
Racja, w większości bitew kluczową role odgrywają jednostki 3-6 poziomu (Jeżeli chodzi o normalny przyrost w armiach, bez stronnictwa itp.).
Szczerze? Wszystko zależy od miasta, którym gramy i od sytuacji. Według mnie we WŻ bardziej kluczową jednostką jest np. Żywioł burzy, a nawet Rusałka niż z szóstego lvl Żywioł magii, grę kończymy dosyć wcześnie co przemawia za tym, że niskie lvl spisują się lepiej.
Nie no, zabiles mnie. Ja bym postawil tutaj Alpa/Krzyzowca.
A oto moje zestawienie:
1. Halabarda
2. Burze
3. Elfy
4. Krzyzowcy
5. Krowa
6. Czarniawy
7. Misiek
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum