ok..teraz moje typy:
1 Halabardnik..lub Kościej - wiadomo dlaczego
2 Kusznik - podwójny strzał
3 Gryf - siła, szybkośc, no i jeszcze kontratak
4 Wampir i jeszcze raz wampir
5 Gorgona zdecydowanie.. choc mam duży sentyment do entów
6 Upiorny Rycerz ew. Czempion
7 Archaniol..
zestaw mocny, ale tylko jedna jednostka strzelajaca.. z drugiej strony dobrze pod wzgledem umiejetnosci..
ok..teraz moje typy:
1 Halabardnik..lub Kościej - wiadomo dlaczego
2 Kusznik - podwójny strzał
3 Gryf - siła, szybkośc, no i jeszcze kontratak
4 Wampir i jeszcze raz wampir
5 Gorgona zdecydowanie.. choc mam duży sentyment do entów
6 Upiorny Rycerz ew. Czempion
7 Archaniol..
same latające to była by sieka ;) szybki szturm, zmasowany atak, nie dawałyby ci strzelające nic (chodzi o przeciwnika)... szybkie jednostki po prostu równych sobie bye to nie miało
1 Halabardnik
2 Gargulec
3 Gryf
4 Alp
5 Rok
6 Ifryt
7 Archanioł
heeh miazga :)
Skoro chcesz robić taką miazgę z przeciwnika,proponuję zamiast halabardników dać up. gremliny(bedą chociaż strzelać)
Raczej nic nowego nie wniosę do temtu,ale wg. mnie najlepsze zestawienie to:
1 centaur bojowy/halabardnik
2 żywiolak burzy
3 szary elf/gryf
4 wampirzy lord/krzyżowiec
5 minotaur/gorgona
6 naga/ew. czempion nie daję czarnego rycerza,poniewaz jakoś wolę nagi,ale rozpędzony czempion może czasami namieszać jesli miałbym oceniać pod wzgledem siły,wybieram: naga/czarny rycerz
7 najtrudniejszy wybór,wiele jednostek ma potrzebne umiejetnosci do zamku którym sie gra.Na pewno nie było by tutaj smoka cienia.Jeśli mam wybierac,stawiam na archa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum