Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanko.
Autor Wiadomość
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-06-28, 16:10   Pytanko.

Jak myślicie co jest dobre na wampiry? Jakie miasto i jednostka? Bo ja na tym myślę i spokju mi to nie daje... :cry: Bo jak jest ich 200 to już naprawdę kłopot... Czyli, czym najlepiej pokonać wampiry? P.S. Chodzi mi o wampirzych lordów!!!

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-06-28, 17:05   

Moim zdaniem najlepszą jednostką na wampiry sa one same razem z nekropolia poniewaz wampiry regeneruja sie atakujac jednostki zywe a wszystkie z nekropoli sa martwe i wtedy o wiele nmiejszy klopot z wampirami :)

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
erolek 
wściekła mućka



Wiek: 29
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 36
Skąd: spytaj się jego
Wysłany: 2007-06-28, 21:13   

nekropolia. a poza nią to wieża. gremliny i golemy są nieżywe, a do tego wcale nie słabe.

moja strona
 
mbehemot 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 547
Wysłany: 2007-06-28, 23:50   

Dobrze jest ich atakowac jednostkami strzelającymi bo ul. wampiry nie mogą wtedy oddac a co za tym idzie, nie mogą regenerowac sie. Ja jak sie bije z ul. wampirami to jade na maxa calą armią na nich zeby ich jak najszybciej ukatrupic :-D
 
erolek 
wściekła mućka



Wiek: 29
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 36
Skąd: spytaj się jego
Wysłany: 2007-06-29, 09:27   

tylko zauważ beh, że alpy potrzebują dwóch ruchów na dojście na drugi koniec planszy. a kiedy dojdą to się od razu zregenerują, a w walce wręcz sią też potężne bo zatrzymują kontrę. i nie wszystkie jednostki strzelające mają brak kary za walkę wręcz

moja strona
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-06-29, 18:42   

Ok. O tym, że z gargólców i golemów wyssać życia nie mogą, to wiedziałem. No, jak mamy o 80 więcej pegazów na przykład, to on zżera życie! i pegazów jest mniej... mniej... mało... i zero. Nawet 7 poziomy sobie rady nie dają!!! Tyle, że im więcej życia tym lepiej bo wampiry wysysają życie jak ktoś umrze. A więc dacie jakieś taktyki różnych miast. A co myślicie o twierdzy? Podzielam zdanie także o fortecy, bo tytan łupnia może mu spuścić, bo ma 300 hp i dość duży atak. A denerwujące jest to, że on się wskrzesza !!! ( Cały czas mówie o wampirzych lordach)

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
mbehemot 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 547
Wysłany: 2007-06-29, 21:14   

To wlasnie jest w wampirzych lordach najgorsze - wskrzeszanie. Co z tego ze ich zaatakujesz, jak one zrobią to samo przez co odzyskują jakas czesc straconą przy twoim ataku. Przerombane :!:
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-04, 13:38   

Wydaje mi się, że na wamirzych lordów dobre są jednostki, które atakują dwukrotnie, czyli wilczy rycerze i krzyżowcy, ponieważ wampirzy lordowie powstrzymują kontratak, więc nasze jednostki tracą jakby jeden ruch, a jeśli sie nie mylę to wampirzy lordowie nie mogą zablokować dodatkowego ataku. Warto im też rzucić jakiś słaby, ale bardzo liczny i szybki ochłap, np. rusałki. Innymi jednostkami lepiej poczekać do konca tury. Wampiry oczywiście otoczą rusałkę i będą blisko siebie. Wtedy można rzucić kulę ognia lub krąg zimna, jeśli ich moc wystarczy, aby zabić cały oddział. jeśli nie, to nie rozdrabniać się, bo wampiry się będą odradzać, tylko skupić się na jednym oddziale i sukcesywnie rozwalać jednego po drugim, a nie wszystkie naraz. Jeśli się mylę, to przepraszam :->
 
erolek 
wściekła mućka



Wiek: 29
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 36
Skąd: spytaj się jego
Wysłany: 2007-07-05, 13:16   

Tarnum, a dlaczego mieliby otaczać rusałkę?

moja strona
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-05, 15:23   

erolek napisał/a:
Tarnum, a dlaczego mieliby otaczać rusałkę?

Bo zazwyczaj neutralne stwory jeśli mogą kogoś zaatakować, to atakują. W przypadku, który opisałem rusałka byłaby jedynym stworzeniem, które jest w ich zasięgu.
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-07-08, 17:22   

Po co atakować rusałkami??? Zauważcie, że póki nie zabije się nie wskrzesi. Dużych strat rusałki też nie zadają. Więc podczas walki z nekropolią warto zaatakować rusałkami coś dobrego a nie wampirzych lordów!!! (Chociaż oni też są dobzi) :-) A neutralni wampirzy lordzi są łatwiejsi do pokonania. ale jak ich dużo to dopiero kłopot!!!

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-08, 18:50   

No przecież mówie! Chociaż nie - piszę :mrgreen: , że walczymy z neutralnymi wampirami, że rusałki są słabe i dlatego bierze się je na mięso armatnie, i jakbyś nie wiedział Pioter - jeśli się zabije CAŁY oddział, to już mogiła na dobre.
Dla wyjaśnienia: jeśli jest oddział 10 wampirzych lordów i zabijemy jednego z nich, to w następnej turze ten brakujący trup się odrodzi., bo jego współziomcy naćpają się punktów życia z wrogów. Jeżeli zabije się wszystkich 10, to już bez użycia czarów sobie nie pofruwają 8-)
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2007-07-19, 11:59   

spróbuj grać nekropolią lub wrotami żywiolów najlepiej radza sobie tez z duchami
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-30, 10:29   

Jakby kiedys wampiry byly problemem ^^

Rozumiem jak ktos ma dyplomacje i je zdyplomuje to ejst problem neistety ale
ja na dylo nie gram i nie biore tego pod uwage.

Jak zabijac wampiry neutralne ?

Najprosciej to je porpostu spowolnic wtedy jzu takie dobre nie sa -.-'
Dobry jest boahter z platnerstwem bo wtedy wampiry wzasadzie sie nie regeneruja bo maly dmg zadaja....
Dobrze im podsunac wytrzymala jednostke majaca DUZO DUZO naprawde duzo defa.. dobrzebybylo zeby dotego powstrzymywala kontre [hyrdy sa dobre ;P ale enty fajniejszze bo o lucznikow nie nalezy sie bac ;)]
i reszta mniej wytrzymala czescia armii uderzyc po klepsydrze i po powstrzymanym kontrataku. Wampiry przestaja istniec -.-'

A na HvH to ja tam polecam implozje i sprawy nie ma xD [to hcyba jeden z niewielu przypadkow gdy uzywam tego czaru xD]

Mozna tez fajnei zagrac majac wojaka poczatkuajcego ktory ma zwoj z szalem ;) i jakies 1 mocy xD wtedy mzona dac szal an wampiry obnizajac im defa do 0 ;) i zaatakowac jakas jednostka zadajaca potezny dmg albo powstrzymujaca kontre i sporo wampirkow padnie [niestety szalu uzylem tlyko kilka razy i nei pameitam czy dziala na wroga i dotego wampiry wiec to tylko teoria ;)]

Wampiry stanawia znaczne zagrozenie dla magow bez spowolnienia i ze slaba armia albo poprostu bez mocnych czarow ofensywnych wtedy robi sie neibezpiecznie bo nasz def to zal.pl i wampiry sie lecza w przerazajacym tempie ^^

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-30, 10:59   

Szał nie działa na przeciwnika; Na swojego wampira możesz to rzucić.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group