Miasta » Nekropolia
Interaktywna mapa miasta
Najedź myszką na wybraną strukturę, aby zobaczyć jej opis. Jeśli nic się nie pojawia, przejdź do alternatywnej mapy.
Opis
Nekropolia - miasto nieumarłych, przesycone do cna śmiercią i nekromancją.
Posiada 3 jednostki latające (Upiór, Wampirzy Lord, Upiorny Smok), ale tylko jedną strzelającą - Arcylicza. Cała armia z tego miasta jest odporna na Klątwę i Falę Śmierci, a wrażliwa na Zniszczenie Nieumarłych. Jakie mamy tu zdolności specjalne? Zombie zatruwa przeciwnika, Upiór kradnie manę i regeneruje rany, Wampirzy Lord powstrzymuje kontratak i wysysa życie z atakowanej jednostki, wskrzeszając swoje oddziały. Arcylicz atakuje Trującą Chmurą, Upiorny Rycerz zadaje podwójne obrażenia i rzuca Klątwę podczas ataku, Upiorny Smok postarza ofiarę.
Tutaj właściwie nie trzeba się przez dłuższy czar martwić o inne surowce, aniżeli Drewno i Kamień (które produkuje na szczęście Magazyn Zasobów). Schodzą w dość dużych ilościach. Jeśli chodzi o inne zasoby, to 10 Klejnotów i Kryształów potrzeba na ul. Dworek, 15 uncji siarki wymaga budowa Mauzoleum wraz z ulepszeniem. Sale Ciemności wymagają drobnych ilości wszystkich surowców, podobnie Smocza Krypta, tylko nieco więcej. Ulepszenie Smoczej Krypty wymaga 20 szt. rtęci.
Necro posiada następujące struktury specjalne: Stocznia (okręty), Nekromatron (+10% nekromancji dla wszystkich bohaterów), Szkieletornia (zamiana dowolnych jednostek w szkielety), Całun Ciemności (pokrycie dymem okolic miasta) i Rozkopane Groby (+6 szkieletów tygodniowo).
Bohaterowie są tu podzieleni na Nekromantów i Rycerzy Śmierci. WSZYSCY herosi posiadają na start Nekromancję. I jest to jedyne miasto, w którym występuje. Nekromancja pozwala na wskrzeszenie określonego % poległych żołnierzy na polu bitwy w postaci szkieletów. Do najsłynniejszych bohaterów Necro należą np. Rycerz Śmierci Vokial i Nekromanta Thant.
Kuźnia w tym mieście tworzy Namioty Medyków. Gildia Magów sięga poz. 5. Przeważa magia ziemi. To jedyne miasto, w którym występują czary Fala Śmierci i Wskrzeszenie Nieumarłych. Sanktuarium Graala w Necro jest Więzienie Dusz. Zwiększa on o 20% umiejętność nekromancji wszystkich bohaterów gracza.
autor: Mathias
Nazwy
-
Agony
-
Blackquarter
-
Blight
-
Cessacioun
-
Coldreign
-
Coldsoul
-
Dark Cloud
-
Dark Eternal
-
Death's Gate
-
Ghostwind
-
Grave Raven
-
Haunt's Wind
-
Sanctum
-
Shadow Keep
-
Terminus
-
Worm Warren
Budynki
Więzienie dusz
- Działanie:
- Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz zwiększa o 20% umiejętność nekromancji u wszystkich bohaterów, którzy ją posiadają
- Wymagania:
- brak
- Koszt:
- Graal
Rada osady
- Działanie:
- Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 500 sztuk złota
- Wymagania:
- brak
- Koszt:
- 0
Rada miasta
- Działanie:
- Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 1000 sztuk złota
- Wymagania:
- Rada osady, Karczma
- Koszt:
- 2500
Ratusz
- Działanie:
- Umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza dziennie 2000 sztuk złota
- Wymagania:
- Rada miasta, Kuźnia, Gildia magów Poziom 1, Targowisko
- Koszt:
- 5000
Kapitol
- Działanie:
- Dostarcza dziennie 4000 sztuk złota
- Wymagania:
- Ratusz, Zamek
- Koszt:
- 10000
Fort
- Działanie:
- Wzmacnia mury zamku
- Wymagania:
- Rada osady
- Koszt:
- 20 , 20 , 5000
Cytadela
- Działanie:
- Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek
- Wymagania:
- Fort
- Koszt:
- 5 , 2500
Zamek
- Działanie:
- Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek
- Wymagania:
- Cytadela
- Koszt:
- 10 , 10 , 5000
Gildia magów Poziom 1
- Działanie:
- Odwiedzenie pozwala bohaterowi na poznanie 5 zaklęć pierwszego poziomu
- Wymagania:
- Rada osady
- Koszt:
- 5 , 5 , 2000
Gildia magów Poziom 2
- Działanie:
- Odwiedzenie pozwala bohaterowi na poznanie 4 zaklęć drugiego poziomu
- Wymagania:
- Gildia magów Poziom 1
- Koszt:
- 5 , 5 , 4 , 4 , 4 , 4 , 1000
Gildia magów Poziom 3
- Działanie:
- Odwiedzenie pozwala bohaterowi na poznanie 3 zaklęć trzeciego poziomu
- Wymagania:
- Gildia magów Poziom 2
- Koszt:
- 5 , 5 , 6 , 6 , 6 , 6 , 1000
Gildia magów Poziom 4
- Działanie:
- Odwiedzenie pozwala bohaterowi na poznanie 2 zaklęć czwartego poziomu
- Wymagania:
- Gildia magów Poziom 3
- Koszt:
- 5 , 5 , 8 , 8 , 8 , 8 , 1000
Gildia magów Poziom 5
- Działanie:
- Odwiedzenie pozwala bohaterowi na poznanie 1 zaklęcia piątego poziomu
- Wymagania:
- Gildia magów Poziom 4
- Koszt:
- 5 , 5 , 10 , 10 , 10 , 10 , 1000
Targowisko
- Działanie:
- Można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk). W grze wieloosobowej targowisko umożliwia handel z innymi graczami.
- Wymagania:
- Rada osady
- Koszt:
- 5 , 500
Magazyn zasobów
- Działanie:
- Dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz kamieni
- Wymagania:
- Targowisko
- Koszt:
- 5 , 5000
Kuźnia
- Działanie:
- Produkuje namioty medyków
- Wymagania:
- Rada osady
- Koszt:
- 5 , 1000
Karczma
- Działanie:
- Umożliwia wynajem bohaterów. Dzięki statystykom możesz się dowiedzieć jak ci idzie gra w porównaniu z przeciwnikami. Zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.
- Wymagania:
- Rada osady
- Koszt:
- 5 , 500
Całun ciemności
- Działanie:
- Pokrywa miasto dymem ukrywając je przed innymi graczami
- Wymagania:
- Fort
- Koszt:
- 1000
Nekromatron
- Działanie:
- Powiększa o 10% umiejętność nekromancji u wszystkich twoich nekromantów
- Wymagania:
- Gildia Magów Poziom 1
- Koszt:
- 1000
Szkieletornia
- Działanie:
- Pozwala przekształcić dowolne jednostki w szkielety
- Wymagania:
- Przeklęta świątynia
- Koszt:
- 1000
Stocznia
- Działanie:
- Pozwala na produkcję oraz zakup okrętów
- Wymagania:
- Rada osady
- Koszt:
- 20 , 2000
Przeklęta świątynia
- Działanie:
- Pozwala rekrutować szkielety
- Wymagania:
- Fort
- Koszt:
- 5 , 5 , 400
Ul. Przeklęta świątynia
- Działanie:
- Pozwala rekrutować kościeje
- Wymagania:
- Przeklęta świątynia
- Koszt:
- 5 , 5 , 1000
Rozkopane groby
- Działanie:
- Zwiększa przyrost szkieletów o 6 tygodniowo
- Wymagania:
- Szkieletornia
- Koszt:
- 1000
Cmentarz
- Działanie:
- Pozwala rekrutować ożywieńce
- Wymagania:
- Przeklęta świątynia
- Koszt:
- 5 , 1000
Ul. Cmentarz
- Działanie:
- Pozwala rekrutować zombi
- Wymagania:
- Cmentarz
- Koszt:
- 5 , 5 , 1000
Grobowiec dusz
- Działanie:
- Pozwala rekrutować zjawy
- Wymagania:
- Przeklęta świątynia
- Koszt:
- 5 , 5 , 1500
Ul. Grobowiec dusz
- Działanie:
- Pozwala rekrutować upiory
- Wymagania:
- Grobowiec dusz
- Koszt:
- 5 , 1500
Dworek
- Działanie:
- Pozwala rekrutować wampiry
- Wymagania:
- Cmentarz
- Koszt:
- 5 , 5 , 2000
Ul. Dworek
- Działanie:
- Pozwala rekrutować wampirzych lordów
- Wymagania:
- Dworek, Szkieletornia
- Koszt:
- 5 , 10 , 10 , 2000
Mauzoleum
- Działanie:
- Pozwala rekrutować lisze
- Wymagania:
- Gildia Magów Poziom 1, Cmentarz
- Koszt:
- 10 , 10 , 2000
Ul. Mauzoleum
- Działanie:
- Pozwala rekrutować arcylisze
- Wymagania:
- Mauzoleum
- Koszt:
- 5 , 5 , 2000
Sale ciemności
- Działanie:
- Pozwala rekrutować czarnych rycerzy
- Wymagania:
- Dworek, Mauzoleum
- Koszt:
- 10 , 10 , 6000
Ul. Sale ciemności
- Działanie:
- Pozwala rekrutować upiornych rycerzy
- Wymagania:
- Sale ciemności
- Koszt:
- 5 , 5 , 2 , 2 , 2 , 2 , 3000
Smocza krypta
- Działanie:
- Pozwala rekrutować kościane smoki
- Wymagania:
- Sale ciemności
- Koszt:
- 5 , 5 , 5 , 5 , 5 , 5 , 10000
Ul. Smocza krypta
- Działanie:
- Pozwala rekrutować upiorne smoki
- Wymagania:
- Smocza krypta
- Koszt:
- 5 , 5 , 20 , 15000