Czar berserk może być rzucony na nieumarłych, jeśli posiadamy kulę osłabienia. Aczkolwiek na oślepienie nieumarli są odporni zawsze.
Przyrost jednostek:
Etymologia:
gr. nýmphē - dziewczyna
Zdolności:
Wrażliwość na Błyskawicę oraz Burzę ognia
Zdolności:
Odporność na lód, wrażliwość na ogień
Zdolności:
Odporny na magię ognia i umysłu, wrażliwy na lód
Zdolności:
Wrażliwy na zaklęcie "Deszcz meteorów"
Zdolności:
Atakuje wszystkich przyległych wrogów, powstrzymuje kontratak
Opis taktyczny:
Zadaje połowę obrażeń jednostkom odpornym na magię umysłu. [więcej]
Zdolności:
Zionięcie, odporność na czary ognia
Etymologia:
łac. Phoenix, z gr. Phoíniks
Zdolności:
Zionięcie, odporność na czary ognia, odradza się
Opis taktyczny:
Gdy Feniks zostanie zabity zanim zdąży wykonać ruch i odrodzi się, jego ruch w tej turze przepada. [więcej]