Odwrócenie zaklęć i Uleczenie nie mogą usunąć efektu czaru Morowe Powietrze (Promień osłabienia). Jest to jedyny czar, którego działanie się kumuluje.
Przyrost jednostek:
Występowanie:
Heroes I-V, Might and Magic VI-VII
Opis fabularny:
Stwory te zamieszkują nie tylko Krewlod, ale również Deyję, kraj nekromantów. Nie grzeszą zbyt wysokim ilorazem inteligencji ani zaawansowaną technologią lub kulturą, jednakże znajdują się wśród nich szamani, którzy potrafią miotać prostymi zaklęciami opartymi na ogniu. Gobliny wyposażone w miotacze miały być podstawą armii Kastore'a. [więcej]
Występowanie:
Heroes I-V
Występowanie:
Heroes II-III, Might and Magic VII
Zdolności:
Może niszczyć mury
Występowanie:
Heroes I-V, Might and Magic VIII
Zdolności:
Obniża obronę atakowanego przeciwnika o 40%
Występowanie:
Heroes III-IV, Might and Magic VII-VIII