Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Znajdowanie drogi a rodzimy teren
Autor Wiadomość
Saoo


Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 15
Wysłany: 2009-03-17, 17:03   Znajdowanie drogi a rodzimy teren

Witam,
Pytanie do znawców :P
Czy Um. Znajdowanie drogi zwiększa ruch na trudnym terenie w przypadku gdy ten teren jest rodzimy ? np czy barbarzynca bez umiejetnosci znajdowanie drogi bedzie mial taki sam ruch jak barb z ta umiejetnoscia na pustyni ? czy wladca bestii bez znajdowania drogi bedzie mial taki sam ruch jak wladca bestii z ta umiejetnoscia na bagnach ? Pytam, bo wydawac by sie moglo ze pojecie w opisie umiejetnosci "trudny teren" jest zbyt ogolne, bo np dla barbarzyncy pustynia nie wydaje sie byc trudnym terenem bo ma na niej duzo ruchu, tak samo z wladca bestii na bagnach.

Pozdro
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-10-16, 19:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2009-03-17, 17:49   

Saoo napisał/a:
Witam,
Pytanie do znawców :P
Czy Um. Znajdowanie drogi zwiększa ruch na trudnym terenie w przypadku gdy ten teren jest rodzimy ? np czy barbarzynca bez umiejetnosci znajdowanie drogi bedzie mial taki sam ruch jak barb z ta umiejetnoscia na pustyni ? czy wladca bestii bez znajdowania drogi bedzie mial taki sam ruch jak wladca bestii z ta umiejetnoscia na bagnach ? Pytam, bo wydawac by sie moglo ze pojecie w opisie umiejetnosci "trudny teren" jest zbyt ogolne, bo np dla barbarzyncy pustynia nie wydaje sie byc trudnym terenem bo ma na niej duzo ruchu, tak samo z wladca bestii na bagnach.

wiem że bohowie z cytki nie mają wcale kary na bagnach, albo mają mniejszą a z resztą nie jestem pewny

 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-03-17, 17:49   

Nie zwiększa ruchu tylko redukuje karę.
Kary:
Tereny skaliste (teren rodzimy twierdzy) - 25%
Śnieg; pustynia - 50%
Bagno - 75%

Jeśli posiadamy w armii tylko jednostki rodzime dla danego terenu, to nie mam żadnej kary ruchu. Jeśli posiadamy w armii chociaż 1 jednostkę, która nie należy do danego terenu to poruszamy sie z karą, chyba że mamy znajdywanie drogi. Jeśli mamy w armii chociaż 1 nomada, to po pustyni chodzimy bez kary.
 
 
Zefir



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 57
Wysłany: 2009-03-17, 18:39   

A co jest rodzimym terenem dla żywiołów?

Ziemia inferno nie zmniejsza ruchu?

Put it all together, we are more and complete
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-03-17, 18:53   

Dla żywiołów trawa. Ziemia inferno nie ma kary ruchu.
 
 
Saoo


Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 15
Wysłany: 2009-03-18, 10:09   

Malekith napisał/a:
Nie zwiększa ruchu tylko redukuje karę.
Kary:
Tereny skaliste (teren rodzimy twierdzy) - 25%
Śnieg; pustynia - 50%
Bagno - 75%

Jeśli posiadamy w armii tylko jednostki rodzime dla danego terenu, to nie mam żadnej kary ruchu. Jeśli posiadamy w armii chociaż 1 jednostkę, która nie należy do danego terenu to poruszamy sie z karą, chyba że mamy znajdywanie drogi. Jeśli mamy w armii chociaż 1 nomada, to po pustyni chodzimy bez kary.

Dzięki za odpowiedz, w takim razie mam rozumieć, że mając armie wyłącznie z cytadeli, chodząc po bagnach umiejętność znajdowanie drogi nic mi nie da ? (tak zrozumiałem).

Mam jeszcze następne pytania, jaki jest rodzimy teren dla nekropolii ?

Czy gdy mamy artefakt pozwalający latać (skrzydła) i umiejętność logistyka i znajdowanie drogi, to czy te umiejętności działają wtedy tak jakbyśmy chodzili normalnie po terenie, a nie latali ? czy gdy wtedy będziemy latać nad wodą to dostaniemy bonusy od tych skilli i artefaktów zwiększających ruch po ladzie ?

Pozdro
Ostatnio zmieniony przez Paweł 2009-03-18, 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-03-18, 15:53   

Saoo napisał/a:
Dzieki za odpowiedz, w takim razie mam rozumiec, ze majac armie wylacznie z cytadeli, chodzac po bagnach umiejetnosc znajdowanie drogi nic mi nie da ?

Tak
Saoo napisał/a:
Mam jeszcze nastepne pytania, jaki jest rodzimy teren dla nekropolii ?

Goła ziemia
Saoo napisał/a:
Czy gdy mamy artefakt pozwalajacy latac (skrzydla) i umiejetnosc logistyka i znajdowanie drogi, to czy te umiejetnosci dzialaja wtedy tak jakbysmy chodzili normalnie po terenie, a nie latali ?

Czar lot i skrzydła działają jak znajdywanie drogi na ekspercie. Logistyka wciąż jednak zwiększa pkt. ruchu.
Saoo napisał/a:
czy gdy wtedy bedziemy latac nad wodą to dostaniemy bonusy od tych skilli i artefaktow zwiekszajacych ruch po ladzie ?

Tak
 
 
Maciej


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 25
Wysłany: 2009-03-18, 16:08   

A przeklęta ziemia i święta ziemia orz magiczna ziemia są dla kogo?
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-03-18, 16:14   

To są tereny specjalne - nie mają przynależności do żadnego miasta. One są tylko taką "nakładką" na normalny teren i oprócz specjalnych właściwości, zachowują cechy terenu pod nimi (np. kara ruchu po bagnach).
 
 
Zefir



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 57
Wysłany: 2009-03-18, 21:17   

Cytat:
czy gdy wtedy bedziemy latac nad wodą to dostaniemy bonusy od tych skilli i artefaktow zwiekszajacych ruch po ladzie ?


Latać, a spacer po wodzie (ogółem chodzenie po wodzie, np z artefaktem) też?

Put it all together, we are more and complete
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-03-18, 21:40   

Tak
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2009-03-19, 18:56   

Maciej napisał/a:
A przeklęta ziemia i święta ziemia orz magiczna ziemia są dla kogo?

jak się nie mylę to przeklęta ziemia ma jakąś premię dla złych a święta dla dobrych - tak jak np. obłoki (czy jakoś tak - ziemia z chmurami) dodaje szybkości czy czegoś tam jednostkom latającym - każda ziemia coś daje.. nie chce mi się szukać która co dokładnie ale jak znajdę to powiem

 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-03-19, 19:02   

Nie musisz :-)
KLIK
KLIK2
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2009-03-19, 19:07   

no dobra ale wiedziałem że coś to daje zapomniałem co już od sporego czasu nawet kursorem na ikonę h3 nie najechałem :lol:

 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-05-17, 19:11   

To więc cytadela ma się fajnie...Nie dość że ich teren dla innych jest trudny,to ich miasto ma dobre walory obronne.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group