Przecież sandro_92 napisał, że są do dupy. Jak po tak trafnym spostrzeżeniu można mieć jeszcze jakiekolwiek wątpliwości?
A tak na serio: wydaje mi się, że dość niski współczynnik ataku starożytnych behemotów, w porównaniu do czołówki 7 poziomu, jest równoważony przez świetną zdolność obniżania obrony przeciwnika o 80%. Stosunek ceny do jakości jest raczej korzystny, pomimo niskiej szybkości. Tak jak napisał Xeno, na w miarę bogatej mapce można szybko postawić ich siedlisko i od razu rozpocząć podbój. Mają też niezły wygląd.
dość niski współczynnik ataku starożytnych behemotów, w porównaniu do czołówki 7 poziomu, jest równoważony przez świetną zdolność obniżania obrony przeciwnika o 80%
To więcej niż zrównoważenie. To daje porządnego kopa.
Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-07-27, 18:32
Cytat:
zlatan napisał/a:
Myślę, że sandro_92 ma rację. Dużo lepsze są Smocze Ważki - nie zżerają kryształów, są szybkie i mogą przedostawać się przez mury.
No jasne, rusałki są istnymi mistrzami w H3!
Nie mam więcej pytań. Cena behemotów i tak jest niska (większość jednostek tego poziomu kosztuje jeszcze więcej złota i do tego 2 jednostki innego surowca, a nie tylko 1, jak miśki) a w zamian otrzymujemy dobry towar - ten skill w pełni rekonspektuje szybkość. Coś za coś, nie można mieć wszystkiego. Zobacz na upirne smoki - wlatują za mury, są szybkie i nie zżerają kryształów. Czy dlatego wolałbyś mieć w armii 5 smoków zamiast 5 miśków? Poza tym behy to najlepsze jednostki do szybkiego i w miarę bezbolesnego wybijania archów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum