Moim zdaniem akurat to dobrze, że magazyn zasobów w cytadeli daje drewno i rudę - są to chyba najbardziej potrzebne tam surowce, a trochę siarki na hydry zawsze można znaleźć. A tak swoją drogą, ten budynek nie ma być "silny", tylko przydatny , ale fakt, że trochę dużo kosztuje.
FeestQ napisał/a:
Jaki to problem, aby rzucić to zaklęcie ?
Nie zawsze musisz trafić na haste.
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Ale zwróćcie proszę uwagę, że dopiero Starożytne Behemoty mają prawdziwą parę w łapie, to raz; dwa, Cyklopy też wymagają mnóstwo kryształów. Co do haste'a: nie ma co się kłócić, chyba oczywiste jest, ze rozmawiamy o jednostkach takimi, jakie są po wyjściu z siedliska; magią można każdego podpakować, prawda?
Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
Ale zwróćcie proszę uwagę, że dopiero Starożytne Behemoty mają prawdziwą parę w łapie, to raz
Z odpowiednimi skillami i dużym atakiem barbarzyńcy nieulepszona wersja (która pojawia się naprawdę wcześnie) też stwarza spore możliwości.
page napisał/a:
dwa, Cyklopy też wymagają mnóstwo kryształów
To prawda, ale nie rozumiem jaki ma to związek z tematem - nie wiem, w jaki sposób miało by to świadczyć na niekorzyść behemotów czy magazynu zasobów w twierdzy - ja cyklopów nie buduję i tyle, stawiam natomiast behemoty w 1 tyg. i to wystarcza. Warto jeszcze zaznaczyć, że twierdzą gram tylko na mapach rozmiaru "m", na których brak jednostki 6 levelu wobec obecności 7-poziomowca (wcale nie tak bardzo częstej na większości m-ek) nie powoduje większych trudności.
PS Faktycznie, chyba trochę się nie wysypiam Rozumiem, że Twoje wspomnienie o cyklopach miało jednak na celu krytykę magazynu zasobów w twierdzy
i rzeczywiście, problemy z kryształami przy próbie budowy i cyklopów, i behemotów mogą się pojawić. Odpowiedź na to umieściłem już w sumie wyżej, choć nie zaprzeczam, że to pewnego rodzaju niedogodność.
page napisał/a:
chyba oczywiste jest, ze rozmawiamy o jednostkach takimi, jakie są po wyjściu z siedliska
Ale warto zwracać uwagę na liczebność, dostępność, a także pewne właściwości bohaterów. Ponadto uważam, że "czarami można każdego podpakować" to argument przemawiający za tym, aby zwracać większą uwagę na specjalne zdolności, niż choćby na speeda (choć nie do końca trafny: np. czarnych i złotych smoków raczej nie podpakujesz czarami, prawda ). Jeśli chodzi o 7 poziom, szybkość nie jest dla mnie najważniejsza: według mnie najbardziej istotna jest w tym wypadku dostępność i (częściowo z nią powiązana) przydatność, na którą składa się wiele czynników, np. właśnie zdolności specjalne...
PS2 I właśnie dlatego lubię hydry i behemoty.
Masz rację z tymi smokami, Gandalfie ;)
Jeśli czytałeś mój pierwszy post w tym temacie, pamiętasz zapewne, że plusów wskazałem więcej od minusów; największy zn ich to brak latania. Pozostałe dwa można pominąć, ale to też minusy.
PS Również lubię i hydry, i behemoty.
PS 2 I też masz rację z tym, że jednostki powinny się uzupełniać z bohaterami. Dlatego nadmieniłem, że popularne combo Crag Hack + Behemoty ma w sobie urok walca drogowego.
Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
ja twierdze lubie bo praktycznie jak na wyjazd w 2 tyg nie ma sobie rownych:
3 bohy
80 wilczych
15 ptakow
+ gobliny na kontry, boh od wilczych, taktyka mistrz i jak haste wejdzie na mass to praktycznie nic na mapie sie nie opiera (bo najbardziej upierdliwi sa strzelcy jak wala w wilczych :/)
a w 3 jest jescze lepiej bo wykupie i ogry i uruki + boh up i kazda armia ma twardy orzech do zgryzienia
Myślę, że dobry start mają też Wrota Żywiołów, wystarczy ulepszyć do Żywiołaków Burzy i sprawić sobie Ołtarz Ziemi. A w Lochach masz szybko "strzeloki".
Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
Nie wiem czemu uważasz ołtarz ziemi za szczególnie ważny - ziemia/magma ma dość małą szybkość, żadnych świetnych umiejętności (poza odpornością na niektóre czary) i w ogóle sprawdza się przeciętnie, chyba, że gramy Erdamonem/Thunar (jak już wspominałem w temacie o wrotach żywiołów). Burza jest rzeczywiście bardzo dobra, szczególnie na początku. Niestety, ma bardzo wysoką cenę (bodajże 275 sztuk złota), a poza tym trzeba najpierw zbudować 1 poziom gildii, aby siedlisko żywiołakłów powietrza/burzy postawić/ulepszyć (w zależności od tego, czy na początku trafi nam się siedlisko 2 poziomu).
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Ołtarz Ziemi też jest tani, więc szybko można z nim wyskoczyć. Lepiej z nimi niż z niczym.
Gildia Magów p. 1 to chyba pierwszy budynek, jaki w ogóle stawiam w mieście, dlatego nie widzę problemu z tym wymaganiem Żywiołaków Burzy. Już prędzej ten koszt. Ale to ttemat o Behemotach, nie offtopujmy
Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
Napisał ktoś, że Behemoty są wolne, oczywiście to nie prawda. Jest to jednostka piesza, która posiada aż 9 szybkości, a to daje naprawdę dużo w tym mieście jeżeli wie się jak to wykorzystać. Podstawą Twierdzy jest taktyka, a dzięki niej mamy wroga o połowę bliżej, wtedy Behemot i reszta kampanii urządza sobie sobie sajgon w pierwszym możliwym ruchu. Atutem Twierdzy jest to, że tam niema wolnych jednostek, każda po ulepszeniu najmniej ma pięć. Dodatkowo każdy gracz, który objawia chęci dobrej gry powinien zaopatrzyć się w magię powietrza na mistrzu i czar noszący nazwę przyśpieszenie.
Już nie marudźcie, że 10 kryształów jest trudno nazbierać.
Ale Twierdza jako ostatnia startuje na polu bitwy, prawda? Chyba każde miasto ma jakąś szybsza jednostkę, dlatego szkoda, że Behemoty mają te 9 speeda.
PS. Pisałem w kontekście Magazynu Zasobów Twierdzy, który daje drewno z kamieniem. Przeczytaj początek tej wymiany zdań.
Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum