Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Szeptanki
Autor Wiadomość
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-11-26, 18:26   Szeptanki

Sandra napisał/a:
Hej, mam pomysła. Wydaje mi się, że ktoś już wcześniej musiał na to wpaść, ale i tak zaproponuję- czy jest już temat, w którym umieszczone by zostały wszystkie szeptanki właściciela karczmy?
No i voila :-)

"Gdzie diabeł nie może tam babę poślę"- na początek zapamiętałem tę :lol: Ale jest tam więcej ciekawych ;-) Na treść szeptanek może oczywiście wpływać każdy twórca mapy więc zobaczymy jaką mają inwencję ;-)
 
mbehemot 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 547
Wysłany: 2008-11-26, 19:06   

Strzeż się Kreegan przynoszących podarki.
Pamiętaj, Czarny smok przeciwstawi się każdemu zakęciu - poważnie zranisz go jedynie przy pomocy czaru Pogromca...
Widziałem kiedyś, jak czarci lord wskrzeszał poległych pobratymców na polu bitwy.
Stwórca świata jest na tyle potężny, że oswoił żmiję i jeździ na niej po niebie.
Artefakt ostateczny można znaleźć w kipiącej lawie.
Magia wody nie zaszkodzi temu, kto mistrzowsko ją opanował.
Dzięki Portalowi Przyzwania władca lochów może rekrutować istoty mieszkające na powierzchni.
Magia ziemi nie zaszkodzi temu, kto mistrzowsko ją opanował.
Magia ognia nie zaszkodzi temu, kto mistrzowsko ją opanował.
Magia powietrza nie zaszkodzi temu, kto mistrzowsko ją opanował.
Podobno nic i nikt nie powstrzyma ataku Starożytnego behemota.
Słyszałem, iż na cześć bohatera, który przyniesie gralla, mieszkańcy Bastionu skonstruują Duchowego strażnika.
Podobno ptaki gromu przyzywają pioruny z nieba.
W droższych posiadłościach znajdują się lepsze garnizony.
Erathiańskie konie najlepiej sobie radzą na normalnym gruncie.
Pewien mędrzec rzekł niegdyś: „Nie dziel się z nikim swoją mądrością”.
Słyszałem, że bohaterowie mogą podróżować między miastami Inferno nie ruszając się z miejsca.
Anioły nienawidzą diabłów i walczą z nimi wyjątkowo skutecznie.
Gdy atakujesz Inferno, strzeż się Chmur siarki. Czarnoksiężnicy czerpią z nich swoją moc.
Szukaj kamieni wiedzy, które rozsiane są po całej krainie. Z każdego możesz skorzystać tylko raz, ale wiele się z niego nauczysz.
Używając odpowiedniego zaklęcia możesz zniszczyć swój okręt, aby nie wpadł on w ręce wrogów.
Ifrity są naturalnymi wrogami dżinów.
Dżiny atakują Ifriry z rzadko widzianą zaciekłością.
Słyszałem, iż na cześć bohatera, który przyniesie gralla, mieszkańcy Lochów wezwą Strażnika ziemi.
Czarne smoki to najpotężniejsi mieszkańcy Lochów.
Widziałem jak krasnoludy oparły się zaklęciu, które na nie rzucono.
Na magicznej ziemi nawet zwykły człowiek może rzucać zaklęcia niczym wielki czarodziej.
tej porze roku woda wokół wyspy Vori zamarza.
Chcesz pomnożyć swoje pieniądze? Zdeponuj je w krasnoludzkim skarbcu, który można znaleźć w bastionach.
Magia ognia jest bezużyteczna przeciw Ifrytom.
Strzelcy erathiańscy mogą wystrzelić dwie strzały w czasie, gdy wróg wystrzeli jedną.
Przyśpieszenie i spowolnienie to dwa zaklęcia bardzo przydatne podczas walki.
Podczas bitwy upiorne i kościane smoki sieją strach i przerażenie w szeregach przeciwników
Słyszałem, że elfy z Vori mają skórę białą jak śnieg
Atak lisza rani żywe istoty nie czyniąc krzywdy nieumarłym
Atakuj słabe punkty przeciwnika
Krzyżowiec może zadać dwa ciosy w czasie, gdy przeciwnik zdąży zadać tylko jeden
W małym jeziorze pływa szkarłatny łabędź
Golemy są ożywiane przez magię, która stanowi tajemnicę dla większości ludzi
Słyszałem, że pewien mag odkrył ostatnio zaklęcie, które pozwala latać całej armii.
Może czarny smok jest potężniejszy od tytana, ale nawet tytan nie pokona bez pomocy archanioła
Strzeż się jadu wiwerny królewskiej. W mgnieniu oka może wyssać z ciebie wszystkie siły
Chociaż chowance są słabe fizycznie, nadrabiają to swoją liczebnością
Gdy atakujesz Inferno, strzeż się Chmur Siarki. Czarnoksiężnicy czerpią z nich swoją moc
Upiory żywią się magiczną energią. W ich obecności zanika mana.
Zielone smoki, chociaż nie tak silne jak złote, oprą się większości zaklęć
Niewiele wiadomo na temat gorgon, ale ich spojrzenie może ponoć zabić na miejscu
Całun ciemności z pewnością pomoże ci oszukać twych wrogów
Lepiej nie mieszaj się w lokalne wojny
Jeżeli chcesz obronić się przed zaklęciami, stań w pobliżu jednorożca
W niektórych Twierdzach znajdują się tunele, którymi można uciec z oblężonego miasta


W karczmie masz tego więcej :)
 
Sandra 
Mroczny Gracz >;]



Pomogła: 1 raz
Wiek: 28
Dołączyła: 31 Paź 2008
Posty: 723
Skąd: Askądsąlisze
Wysłany: 2008-11-26, 19:23   

oh... jej... nie wiem co powiedzieć... dziękuję :->

"Atak nag to prawdziwy pokaz sztuki szermierki"...

Aby zapanować nad człowiekiem, trzeba sprawić by zaczął się bać...
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-26, 19:26   

Nie bardzo rozumiem - do czego służy karczma na stronie? czy to prawda, że był kiedyś tam shoutbox?
 
j@kubek 
Brutalnie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 423
Wysłany: 2008-11-26, 20:10   

,,golemy nie mają własnego rozumu,,

To jest metal generale \m/
-Przecież trole nie istnieją!
-Tak? To jak wyjaśnisz martwe jednorożce?
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2008-11-26, 20:25   

"Słyszałem,że w podziemiach żerują tysiące bazyliszków,pilnują jakiejś księgi i chełmu"
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-11-26, 20:48   

Ja mam takie "Majer ma najwięcej i tutaj ataku,oborrny,złota itp."

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-11-27, 08:06   

"Słyszałem, że na cześć bohatera, który przyniesie Graala mieszkańcy Nekropolis skonstruują więzienie dusz"

Napisali przez "k"
Nigdy nie widziałem Graala w Nekro :-|

[ Dodano: 2008-11-27, 08:27 ]
"Ech, nie mam nic do powiedzenie, bo tacy jak TY nie przynoszą ciekawych wieści"

:-D
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-27, 08:42   

Michał3103 napisał/a:

Nigdy nie widziałem Graala w Nekro :-|

To wejdź na portal, zakładkę "miasta" i zobaczysz sobie :-) Taki obelisk ze świecącym czymś na szczycie.
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-11-27, 08:46   

Mam fazę :-D
"Diabły podróżują przez otchłanie swojego piekielnego świata".
Karczmarz jakiś wybrakowany no bo podobno świecie Heroes of Might & Magic diabłów nie ma 8-)

Ale zobaczyć obrazek, a samemu zbudować to nie to samo ;-)
 
ziajok 
Nekromanta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2008-11-27, 13:53   

W Heroes III of Might & Magic nigdy nie wiadomo jakie licho wędruje po mapach. ;-)

"człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać"
 
 
Acmilanista 
Jestem Kaminiem !


Wiek: 29
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 217
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-11-27, 16:08   

"Tylko archanioł pokona skorpenę na miecze"

\P/ (L)
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-11-27, 16:12   

lol772 - najpotężniejszy gracz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Acmilanista 
Jestem Kaminiem !


Wiek: 29
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 217
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-11-27, 16:14   

" gral jest ukryty w jakiejs czesci swiata lub podziemi"

\P/ (L)
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-11-27, 16:15   

Przez jeden z pierwszych tygodni na jakiejś mapie pisało w karczmie "nie od razu Rzym zbudowano"
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group